No je to jedna z nejdražších VRT na světě, doufám že u nás to bude přece jen o něco lepší. Zatím utratili 40 miliard liber (1125 miliard korun) a stále není zdaleka hotovo, a ten projekt osekali na 225 km tratě.
Ve zdejších diskuzích se často objevuje motiv, že my Češi a Moraváci jsme strašný nimbysti. Projekt HS2 ukazuje, že to není žádný náš vynález; v rámci minimalizace dopadů tohoto viaduktu na okolí bylo řešeno i to, jak minimalizovat vizuální dopad trakčního vedení 🙂
čecháček
2 hodin
Moc pěkně architektonicky a inženýrsky ztvárněno.😊
Ale cena je teda raketa. Snad bude u nás VRT levnější.😅
Kubrt
3 hodin
Krásné, škoda že ještě dlouho tam žádný vlak neprojede.
Tomáš Záruba
3 hodin
Podle mě spíš za 42-43 sekund, vlaky (téměř) nulové délky tam asi jezdit úplně nebudou. 😀
Jen tam moc nejdou vidět kopce, a kde ty tunely budou
U nás se za tu dobu jen rozkradou peníze za studie 🤔
Člověče, četl jste ten článek? Stavba HS2 se prodražila a prodloužila stejně jako u nás, nebo kdekoliv jinde na světě.
No je to jedna z nejdražších VRT na světě, doufám že u nás to bude přece jen o něco lepší. Zatím utratili 40 miliard liber (1125 miliard korun) a stále není zdaleka hotovo, a ten projekt osekali na 225 km tratě.
Most Inteligence 🙂
A dráty jsou kde? .)
Ve zdejších diskuzích se často objevuje motiv, že my Češi a Moraváci jsme strašný nimbysti. Projekt HS2 ukazuje, že to není žádný náš vynález; v rámci minimalizace dopadů tohoto viaduktu na okolí bylo řešeno i to, jak minimalizovat vizuální dopad trakčního vedení 🙂
Moc pěkně architektonicky a inženýrsky ztvárněno.😊
Ale cena je teda raketa. Snad bude u nás VRT levnější.😅
Krásné, škoda že ještě dlouho tam žádný vlak neprojede.
Podle mě spíš za 42-43 sekund, vlaky (téměř) nulové délky tam asi jezdit úplně nebudou. 😀
No z pohledu cestujícího to bude těch 38s, pokud teda nepoběží proti směru jízdy.
Zadání znělo za jak dlouho most překoná vlak, ne (jeden konkrétní) cestující. 😉