Obchvat Bučovic na Vyškovsku má územní rozhodnutí, odvede tranzit z náměstí

Náměstí Svobody v Bučovicích. Autor: město Bučovice – město Bučovice, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=12757351Náměstí Svobody v Bučovicích. Autor: město Bučovice – město Bučovice, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=12757351

O téměř šestikilometrovém obchvatu Bučovic, které leží na frekventované silnici z Brna do Trenčína, se začalo mluvit již v 80. letech.

40 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
likvidátor shotoushků

Prachy jsou, ale stát a samosprávy zcela neschopné. No jo, tohle přesahuje volební období a nikomu se do toho nechce.

Korunu nasadí voliči, kterým stačí si zanadávat u piva 👍

SYN

A proto je mnohem lepší si zanadávat na voliče na internetu…

Martin Verner

Jen taková drobnost – trasa obchvatu nepovede „jižně od města a severně od obce Kloboučky“; Kloboučky jsou součást Bučovic.

Jan

Lži lži lži.žiju v Bučovicích 30 roku a jezdil sem už od roku 1989.přisti rok budou volby,tak zase už je to tady.lidičky neveřte.zapomente na obchvat.tak jak sem to napsal.vzdy před volbami už je to hotové.nejsmutnejsi,že lidičky jim to vždy sežerou ty lži.

Jan

Příští rok budou volby.o totiž jde.30 roku tu bydlím.vzdy před volbami je to hotová věc.lži lži a zase lži.nevérte lidí.

Pedro72

Nemám tu silnici rád, na jednom konci ucpaná D1, uprostřed závodní dráha motorkářů a celá nadprůměrně zaplněná šílenci. Je to „krásný“ příklad toho, jak uděláte lidem vcelku slušnou silnici a oni se na ní začnou zarputile zabíjet, v lepším případě sami sebe, v horším s sebou vezmou i další. Kdyby lidi víc používali to, co mají mezi ušima, nemuseli by pak teatrálně plakat u silnice a zapalovat svíčky. Za posledních pět let (vč. covidu) jedna smrtelná nehoda na každé tři km, o těžkých zraněních nemluvě. Nejčastější příčina smrťáků je vjetí do protisměru (9x, typicky na začátku a na konci předjížděcích… Číst vice »

NFF

No konečně. Jezdím tudy odmalička na Slovensko, a zatímco kolem UH/UB se trasa od té doby komplet změnila a zástavbě se z velké většiny vyhýbá, těch 30km od Slavkova ke Chřibům je pořád za trest. Takže zaplaťpánbůh za to, když už se plnocenné dálnice k TN nebo PU má generace zřejmě nedožije…

Petr

Dálnici na TN a přirozeně na střed SVK už pohřbila lobby z Gottwaldova

Vojta _7

Tři MÚK u vesnice…
Kdyby to bylo v Čechách, tak jsou na koncích úrovňové křižovatky a uprostřed jen nadjezd…

PetrN

Klídek, v Čechách se staví D6 a D7 v místech kde výrazně nižší provoz než tady na I/50…

Jiří Kocurek

Podle sčítání 16 tisíc v prac. dny a 12 tisíc o víkendech. A všecko přes náměstí.

qěcy

Tady se staví za kopcem D49 a Slováci se toho konečně taky chytli.

SYN

D49 se staví tempem 5km za 10let, navíc když pojedu kamkoliv UH/UO/Kunovice atd. tak je cokoliv jiného děsná objížďka… i po dostavění kdečeho rozestavěného i jenom v plánu to bude „napřímo“ 74km a všude „okolo“ (D2+D55/D1+D55) 108-111km

SYN

Jako třeba… u města Všestary??

Nose Peak

Kdo si taky vzpomněl na Izera s Napoleonem? 🙂

https://youtu.be/r0nUZ98Iaik?feature=shared&t=84

Radek

Nejpotřebnější obchvat na Moravě .. pak ještě Kuřim.. diky

Milan

Meleté nesmysl – jeďte do Břeclavi a změníte názor.

SYN

Kuřim ani tak ne jako Lipůvka… i když je to jedna a ta samá stavba.

Jiří Kocurek

Valašské Meziříčí znáte?

Svojšín

Tam se řeší obchvat min. 40 let.
Takže nakonec, že by přece jen….

David

Pane jo, obchvat bez kruháčů – to jim musí leckde závidět!

Milan

Nejen bez kruhacu, ale jen s mimoúrovňovými křižovatkami – s odbočovacím a propojovacími pruhy vpravo od průběžných na obchvatu bez úrovňového křížovani protisměru při sjíždění i najíždění na obchvatu a žádného směru na něm jízdou po jim krizovanych komunikacich

qěcy

Tak toa bejt. Je to E a bude to E i po dokončení dálnice Hulín – Púchov. Tak proto. Dálková doprava nemá být má dálkových silnicích brzděna ničím. Ať jedou kamiony plynule 80. Je to ekonomicky i ekologicky nejšetrnější.

Petr

Ten nesmysl na Púchov nebude ani za 50 let

Lojza

Podělali to už na obchvatu Bánova a Uh. Brodu na I/50, kde byla na pofiderních křižovatkách už řada těžkých nehod.

Daniel

A stavbu zaplatí občané na daních nebo kamiondopravci?

Jiří Kocurek

Obojí. A hádám, že bučovičtí budou rádi. Rozhodně radši, než kdyby pro všecko museli chodit na nádraží.

Jiří Kocurek

Jo mimohodem je tam nová zástavba, nahoře v ulici u Škol. Ty dílce na kanální šachty, které se tam musely navozit, i materiál na stavbu samotných domů… jasně, zlí kamiondopravci.

Daniel

Jistě se již všichni občané teší jak se složí dopravcům na nový obchvat. ČESMAD se jim samozřejmě odvěčí řečmi o tom, kterak si bučovičtí na kamiony zasedli. Nechápu proč musíme někomu dotovat dopravní infrastrukturu.

David

To proč je dobrý budovat ze státního budovat dopravní infrastrukturu ukázala už římská říše…

Petr David

Římská říše měla problémy se zahlcením krajiny?

marek hudec

jen s nekterymi divokymi etniky, infrastruktura naopak patri k domenam rimskeho imperia

SYN

No, i kdybyste nakrásně zakázal jedním tahem všechny kamiony, pořád ještě by zbývalo dost osobáků kteří by měli stále tu čest se denně ukázat v Bučovicích na náměstí… takže ne, tento obchvat není jen pro kamiony. Sám tím směrem několikrát do roka jedu…

Petr David

Netuším, proč jste dostal tolik mínusů, nechce se mi věřit, že tolik lidí ignoruje příčinu zahlcení silnic.

Caracas

A zahlcení silnic je podle Vás způsobeno čím?

Stráťa

Načasováním. Žijeme moc pozdě nato aby nám stačil vlak a moc brzo na teleportaci.

Frantík

Děti Země za 3, 2, 1…

Pedro72

Paranoia se dnes dá celkem úspěšně přepráškovat, zeptejte se lékaře.

marek hudec

daji se prepraskovat i DZ? jako Jozin z bazin , napriklad 🙂

Frantisek X

Přepráškovat můžete všechno, ale abyste pak najednou neumřel…