dkv_obrazok

O tři měsíce dříve. V Napajedlích otevřeli po více než roce most přes Moravu

Práce na novém mostu přes řeku Moravu v Napajedlích. Foto: StrabagPráce na novém mostu přes řeku Moravu v Napajedlích. Foto: Strabag

Most bude sloužit jako objízdná trasa při budování úseku D55 Napajedla - Babice.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Šebek

Slavnostně otevřeli s vyloučením veřejnosti. Tiskovou mluvčí Napajedel málem vyhodili taky. :-).

Lol Phirae

A nekazí jim to panorámata?

factory

Je to replika původního mostu, panorama „kazí“ nový dálniční most.

SYN

A je to přesná replika, nebo „volná“?
Myslím tím jestli neměnili třeba šířku…
Kdyby takovýten jeden most v Praze postavili taky jako repliku, akorát širší (3 koleje), z kvalitnější oceli a nýtování jen „naznačili“ tak by mi to ani nevadilo… jo byl by asi suboptimální tvar ale s tím se dá žít…

František

V Napajedlech, nikoliv v Napajedlích. To druhé je český hantec.

Jiří Šebek

Od jak živa se říká v Napajedlích. V Napajedlech říkají jenom cizáci a je to k zblití.

Josef Bouda

Nerozumím této oslavě a ukázce neschopnosti. Most mohl být hotový daleko dříve. Ovlivnilo to život tolika lidí časově i finančně,ale zřejmě občan není priorita. Po 16 h. tam nebylo vidět pracovníka a i tak jich tam bylo málo. Víkendy volné. Při troše snahy ,lepší organizaci a nasazení šlo akci zkrátit o další měsíce až rok.

Lukáš

A ty občany, co jsou ochotni pracovat s „lopatou“ od nevidím do nevidím vezmete kde? Hlásíte se?

ZdMo

Přesně tak 👍🏻 provoz na směny je, na stavbách, pouhá neznalost poměrů v tomto oboru. Možná „odborník“ (výše diskutující) pomůže s hledáním prac. sil na stavební sezonu … hlásím se jako první a taky, jako první, zavedu systém 365/7/24. Ale nejsou potřeba jen tzv. lopaty, ale strojníci, tesaři, řidiči aspoň s B (docházet pěšky, jako třeba do Barumky moc dobře nepůjde) … seznam hledaných profesí je, do této diskuze, příliš dlouhý.

Lukáš

Rozepsal jste to do detailu, já to dal do uvozovek, snad to většina pochopí 👍

Malej-jarda

Problém výběrového řízení. Kdyby délka výstavby měla větší váhu, most by stál víc, ale byl by hotový dřív.

SYN

Ano, a je dobré tam najít nějakou rovnováhu. To vyčíslení ceny času veřeknosti je velmi problematické, je to od nuly („bych holt sedl o 10 minut dřív k počítači) až po „firma zákazníkům moji hodinu vyčísluje za 1000/hod“…

Ale náklady státního rozpočtu bych moc „nerozfrcával“ takže zase tak vysoko bych tu prioritu rychlosti nehnal… na některé technologické věci je holt potřeba počkat, třeba na tuhnutí…
A stavební sezónu je potřeba brát od jara do podzimu, „od rozednění do soumraku“, potmě a v zimě nejen že je to dražší, ale taky stoupá nehodovost…