O linku z Bratislavy do Košic je mezi dopravci zájem, v březnu však létat nezačne
Letiště Košice. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Žádná aerolinka takto blízký termín zahájení nestíhá.
Žádná aerolinka takto blízký termín zahájení nestíhá.
Kdyby se povedlo dostat z Kyjeva tu An-140, tak má Motor-Sich práci a letadlo v bezpečí
Teoreticka sance, ze by tam zvladl Ryan otocil nejakou linku z Kosic?
zatial to logiku dava, ze to moze byt Ryanair, kedze ma v BTS zakladnu.
Bude tam mít 3 letadla od LLŘ 2025
Nemyslím… Ryan se normálně těchto tendrů neúčastní, protože jednou z podmínek je otevření účetnictví a tomu se vždy bránil. Ale teoreticky to pochopitelně možné je. Jen se obávám, že kapacita 738 je příliš velká.
Je otázka, jestli to bude bude třeba Ryanair s velkým boeingem 737-800 pro 196 osob v rámci doplnění stávajících linek nebo nějaký dopravce s ATR nebo Embrearem, který letadlo bude využívat pro byznysové skupiny.
Pouze úvaha vzhledem k minimální kapacitě letadla – Co takový LOT, který by zase mohl otočit linku z WAW.
Pokud platí požadavek na 2 rotace denně PO, ST, PÁ a jednu v NE, navíc v časech, které požadují (i když o tom se prý může jednat), tak to LO na svoje lety do KSC nemůže navázat.
Lot by smysl dával nebo Austrian – když linka přistane v noci, ráno otočí blavu a pak může zpět do WAW.
Prostě varianty, které jim i vydělají zde jsou a mohlo by to být někdo z těchto dvou spol. nebo to opět bude nějaka malá společnost jako třeba Sprint Air apod a bude to pro ně jen jak využít letadlo.
To nemůže být nějaká linka, požadavek je na 2 rotace po/st/pá a jednu v neděli. Ale pochopitelně by to od zimního letového řádu šlo naplánovat. Problém je, že požadavek, zadání PSO je nastavené na to, aby lety ve všední den začínaly a končily v KSC, tj. musela by být základna v KSC. A nejsem si jist, že by Ryan o této variantě uvažoval.