O čtvrtinu levnější. Správa železnic má projektanty na modernizaci 35 km pravobřežky

Železniční stanice Liběchov. Foto: Al jet / Mapy.comŽelezniční stanice Liběchov. Foto: Al jet / Mapy.com

Správa železnic posunula termín zahájení prací o rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
trapper

Běžná praxe. Nižší cena je jen pozlátko, dodatky k uzavřené Smlouvy o dílo ji hravě překonají. Vraťme se k tématu třeba za rok, o kolik výsledná cena v tomto případě poskočila. A nejde jen o projekční práce, u zakázek k realizaci stavebních prací bývá výsledná cena změnovými listy třeba o 150% vyšší, než původně vysoutěžená. A to jsem skromný. Důvod? Zpravidla právě špatná práce právě projektantů. Problémem je, že výsledná cena zakázky se nikde nezveřejňuje.

N.N.

Pokud si zadavatel vymyslí změny, tak je to zcela uznatelná práce navíc. A už vůbec nelze po projektantovi požadovat, aby předvídal změny během stavby jako na IV koridoru.

František

Že se chce SUDOPu davat do výběrek nižší cenu, když jsou často jediní…

Zrzek

Proč se na Mělníku zase bude rekonstruovat nádražní budova, tak dávno to není co se opravovala.
A traťovce do Všetat přeji pevné nervy s nekonečným udržováním neudržitelného.

koriandr

Žádné přeložky byť jen o pár metrů??? Na kolik že se to má zvednout ta rychlost? Jestli max. 120 tak to jako palec Dole 👎👎👎👎

Dusanh

Zde budou jezdit hlavně nákladní vlaky, takže cajk

Romanero

Pokud vím, tak oblouky nesvědčí ani nákladům, opotřebení kolejnic a hlučnosti. SŽ opět nemá odvahu. Z Polep do Liběchova se mohla na můj vkus pokusit o nějaké narovnání a zahrabání tratě..

Dusanh

Oblouky na 120, které bude velká většina nákladních vlaků projíždět 100?

Tomáš Fuk

Je tam převážně 80 km/h

N.N.

… což znamená s neutrálním převýšemím.

Otázkou je kolik bude v té projektové dokumentaci. Ještě ji nikdo nezpracoval.