NTM hledá projektanta nového železničního muzea na Masarykově nádraží

Vlak v čele s Brejlovcem v depu na Masarykově nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářVlak v čele s Brejlovcem v depu na Masarykově nádraží. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Plán zahrnuje rekonstrukci stávajících budov a výstavbu nových, mimo jiné zastřešení dvorany historického depa.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

Říká se, že co vypadá už na papíře zle, je ve výsledku ještě horší. Rád se zmýlím, ale tahle akce potřebovala mezinárodní architektonickou soutěž jako uhlí do parního stroje. Dle dostupných informací NTM proběhla v roce 2012 veřejná studentská soutěž. Přál bych si, aby veřejné prostředky nemohly být do projektů těchto rozměrů investovány bez relevantní soutěže.

David

Jedny z nejdražších pozemků v Praze a železniční muzeum? Ještě to budou stavět z dotací, ne?

Neznamy Jarek

A to si představte, že část areálu dostali převodem a část koupili za skutečné peníze. A nic než státní rozpočet to nefinancuje.
V předvolebním programovém prohlášení ANO je uvedeno, že stavbu železničního muzea NTM budou podporovat. Jen si nějak neuvědomili, že už bylo otevřeno za jejich předchozí vlády.

Ivan_pha

Jasně, hrusime veškerou kulturu, muzea atd a budeme jen makat a o nic kolem se nezajímat. Vše jiné je přece zbytečné?

David

Jasně, kdyby to bylo třeba v Krčí, tak by se zastavil svět

dizgrafy

Většinu zabírají památkově chráněné železniční depa, se kterými se nesmí nic dělat. To by žádný ekonomicky uvažující developer neocenil jako jeden z nejdražších pozemků v Praze. 😉