Nový největší zákazník A330neo. Malaysia Airlines zdvojnásobily objednávku
Airbus A330neo letecké společnosti Malaysia Airlines. Zdroj: Malaysia Airlines

Dopravce počítá s provozem celkem 40 letadel A330-900.
Dopravce počítá s provozem celkem 40 letadel A330-900.
To uz je lepsi a359 nez toto
Proč?
Tak to vůbec
v cem?
mit si moznost vybrat v cem jako cestujici letet, vyberu si a330 🙂
Proč?
ze stejneho duvodu, proc za nejlepsi dalkove letadlo historie i soucasnosti povazuju 767.
seating 2-x-2 prekona uz jenom business nebo firstka.
Takže reálně to nijak nesouvisí s letadlem jako takovým?
Ne. Me je uplne sumak, jestli letim 777, 787, 330, 340, 359 nebo treba 737 nebo 320.
na výčtu „kriterii“ podle kterych vybiram, kdyz kupuju letenky, typ letadla (snad jen s vyjimkou rarit á-la 747) vůbec nefiguruje.
To ja to mam opacne, samozrejme pokud letim pracovne preferuji cas a rychlost spojeni. Ale treba u 737 mi jsou velmi nepohodlna okna která jsou nizko jsou mala a uroven oci mam u horniho okraje. Hluk samozrejme hraje roli vepredu ci vzadu, ale preference mam a to vzdy 320 family pred NG, MAX a stejne tak 330NEO k 350 a mohu jit i a dal A220 e190
V tom případě ale těch možností z Prahy v konfiguraci 2-4-2 moc nemáte.
99% mych letu z Prahy je stejne narrow body do vidne / mnichova / frankfurtu . a z tech uz si clovek muze vybirat celkem dost.
Ale tak má jistou hodnotu letět novější generací letadel (787/350/330neo) protože mají tišší motory a víc se zapracovalo na zvukové izolaci kabiny…
nema. porad je tam kraval a ty drobne rozdily mezi letadly jsou zanedbatelne.
a s anc sluchatky je vam ten randal ukradeny uplne 😉
To není izolací. 787 a A350 jsou tišší hlavně kvůli kompozitnímu trupu, který méně přenáší hluk do kabiny (a je hladší). Jakkoliv je to při pomalém letu působivé, v letové hladině tam je stejně hluk a sluchátka s aktivním potlačením hluku jsou nutnost pokud nechce hodiny sedět v hlučném prostředí.
Ano, 2-3-2 ála B767 je ještě o trošku lepší pro „zákazníka“ (cestujícího) ale nějak se mi nechce věřit že je to dobré pro efektivitu letadla (přecejen, 7 sedaček v jedné řadě při dvou uličkách? Vždyť je to jen o jednu víc než u 737/320), spousta „mrtvého prostoru“. Tady je uspořádání 2-4-2 dost dobrý kompromis, v řadě je aspoň 8 sedaček a přitom nikdo nemusí „přelézat“ víc než jedno místo/člověka když se jde projít/na záchod… Trup A330 zachovává téměř přesně původní průřez originál A300 a pořád ještě je to dobrý „sweet spot“ pro letadlo s kapacitou okolo 300 pasažérů… navíc tam… Číst vice »
Tissi kabina, sirsi a celkove lepsi dojem. I tvar okynek lepsi.
tissi kabina – vsadim klidne vsechny svoje boty na to, ze kdybych vas naslepo za letu posadil do do 359 a do 330, tak nebudete schopny poznat, ktery je ktery.
ono na papire to cislo vypada mensi, ale ve skutecnosti je to porad takova uroven randalu, ze to mozek neni schopen zpracovat a rozlisit.
to uz mnohem vetsi „rozdil“ ve vnimani hluku zapricini to, kde sedite (jestli vepredu, vzadu, nebo tesne za kridlem), nez jestli jste na tom samem miste v 350 nebo 330.