Nový most přes řeku Moravu na D55 postaví FIRESTA a MI Roads, začne se na jaře
Stávající most přes řeku Moravu na silnici I/55. Foto: ŘSD
Úsek s mostem na severu naváže na nedávno dokončený dálniční obchvat Otrokovic.
Úsek s mostem na severu naváže na nedávno dokončený dálniční obchvat Otrokovic.
Je někde k nalezení jak to povede přes Napajedla? Tam se asi bude bourat, ne?
Moc by mě zajímalo, jak to tam chtějí pořešit.
Jaro je tady tak šup, šup.
Proč ta stavba není součástí toho 7 km navazujícího úseku.
Protoze most vedle na I/55 se uz rozpada, a cely usek nebude drive jak kolem roku 2027 (problemy s krizenim koridoru za Napajedly)
Jaktože se rozpadá?
Jaké asi důvody to možú byt? Že by stáří?
Aha, proto tedy! Logické, jinak by ten most sám o sobě nic neřešil… dík.
To je už opravdu extrémní salámování stavby 🙂
To sice je, ale má to racionální opodstatnění.
Stávající silniční most (na I/55) je v havarijním stavu, tak začnou stavět náhradu co nejrychleji.
Ještě bych doplnil, že teď musíte sjíždět z dálnice přes kruháč u OMV, což není úplně terno. To díky mostu odpadne.
Já bych zase doplnil, že to sjíždění přes kruháč nemuselo být ani teď. Stačilo by zřídit provizorní nájezd na D55 obousměrný a současně dočasně uzavřít I/55 mezi provizorním nájezdem a benzinkou (aby v místě sjezdu nevznikla úrovňová křižovatka). Kratičký kousek D55 mezi provizorním nájezdem a exitem Napajedla by dočasně nebyl veden jako dálnice, aby tam mohla všechna vozidla. Nestálo by to nic navíc, MÚK je již kompletně postavena a připojovací pruh směr Uh. Hradiště se nevyužívá…
Ten kruháč je fakt katastrofa
Ano, postavit nově na silnici I. třídy něco, co je ve směru Otrokovice->UH i při nulovém provozu pohodlně průjezné fabií max 25 km/h, je opravdu katastrofa.
A proč se vlastně sjíždí přes kruháč? Proč neudělali stejné provizorní napojení jako je v plánu za novým mostem? To mi přišlo divné hned od otevření.
Mne to pripada rozumnejsi nez treba salam Homole tunelu, kterej bez useku nebude nikam navazovat. Z tohohle mostu jde aspon udelat docasnej sjezd/najezd, jako je ted na ten starej.
Salam to sice je ale az se ty kousky salamu spoji, bude z toho stangle salamu. A dejiny se neptaji z jakych kousku ta stangle je. Hlavne at se stavi gerade aus…
Super!
Avšak je škoda, že k mostu nebyla vypsána architektonická soutěž a bude tam jen generický most.
Alespoň až doslouží půjde zbourat a postaví se nový.
No jak vidíte na příkladu železničního mostu na Smíchově, tak i levný generický most se může stát památkou.
Ale musí se zbourat včas 🙂
Ne ale vážně, není zde MPR, tady by to fakt neměl být problém…
Jsem spíš proti. Budou tady tři mosty vedle sebe (železniční, silniční a dálniční a ještě čtvrtá je lávka v Napajedlích na dohled), navíc je to celkem in the middle of nowhere. Soutěžně bych řešil jiné části D55, tady mi to nedává smysl.
https://kraje.rsd.cz/zlinsky/jak-vznika-stokilometrova-dalnice-d55-z-olomouce-do-breclavi/ Soudě dle výkresu pohledu by se mohlo jednat o relativně dobře vypadající inženýrské dílo.
Tak to se mám na co dívat ze sedmého patra. Mam výhled na OE zrovna… 😁
Jo, to vypadá slušně… přece to nutně nemusí mít „kudrlinky navíc“, stačí když to nebude schválně hnusné…
Viděl jste návrh toho nového mostu? Nevím, slovy klasika si nejsem jistý, co si pod pojmem „generický most“ představujete, ale v tomto případě se jedná o poměrně atypickou ocelovou konstrukci s jedním nosným středovým obloukem a spřaženou mostovkovou částí.