kmax

Nový jízdní řád na jihu Čech. Linka do Borovan, hodinový interval do Chotovin a zastavení ve Zbudově

Jihočeský RegioPanter na IV. koridoru u Tábora. Pramen: České dráhyJihočeský RegioPanter na IV. koridoru u Tábora. Pramen: České dráhy

Na trati Strakonice – Blatná a Blatná – Nepomuk bude nově na vybraných spojích nasazena jednotka RegioFox.

Odebírat
Upozornit na
guest
37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantisek X

Trochu mě zaráží ten přesun žáků a dělníků z vlaků do autobusů – jedny z mála přeprav, kde lze očekávat celé skupiny, a tedy i lepší vytížení vlaků. Leda, že jednotlivé podskupiny potřebují zcela rozdílné časy a místa… Vzdálenost se asi neřeší, když – jak níže zmíněno – zavádějí školní vlak z louky u Střezimíře. 🙂

VojtaZ

Škoda že neobnovili spojení z JH do Popelína aspoň o víkendu. O víkendu je táto oblast dost odříznutá. Autobusů jezdí minimálně a v nevhodných časech.

Blekp

Je škoda zrušení vlaku ve 23:30 z Tábora do Milevska, ale často jsem s ním jel sám. Možná je to tím, že žádný vyhledávač nenajde spojení z Prahy s přestupem z rychlíku s příjezdem ve 23:28 a celý rok to nikoho nenapadlo upravit. Zato teď se od Prahy bude čekat 45 minut.

Michal_80

takových spojů, kde sice přípoj vždy čeká, ale v systému je nastaven minimální čas na přestup, takže vám ho neukáže žádný vyhledávač, a dokonce na něj ani nekoupíte jízdenku v eshopu ČD, je v ČR spousta. Dopravce ani objednatele to ale netrápí.

David

Kdyby vám zaplatili taxi, tak mi ještě můžou pěkný balík peněz poslat a budou všichni všichni vydělají

Petr Vaněk

Z textu na tomto webu popisující změny v PID jsem se dozvěděl, že se dost výrazně posiluje spojení malých obcí na severním okraji Jihočeského kraje primárně s Prahou ale současně i s jihočeskými okresními městy Pískem, Strakonicemi, Prachaticemi a menšími. Poslal jsem na JIKORD email reagující na zveřejnění změn v autobusové dopravě v Jihočeském kraji a tuto výše zmíněnou informaci: O těchto změnách jsem se dozvěděl z článku věnovanému PID na Zdopravy.cz – Přehledně: Úpravy vlakových linek, nové jednotky i noční spoje. Co se o víkendu změní v PID, což je informace z webu PID Trvalé změny PID k 14.… Číst vice »

watslaw

Pojem „čtyřhodinový systémový interval” mi přijde jako oxymoron. Pro většinu lidí je, vyjma dálkových spojů, nepoužitelný už, na české železnici bohužel běžný, i interval dvě hodiny.

Pavel

Zvláštní jak jednokolejka Ševětín – Nemanice brzdí zavedení dalších panterů mezi Veselím a ČB pro obsluhu Ševětína a okolních obcí, které se začínají docela pěkně rozrůstat. Velice omezeně je řešena i dojížďka lidí z tohoto směru do ČB a do průmyslové části kolem severní zastávky (Bosh, Budvar a desítky dalších podniků v okolí).

Bakiy

Ona ta jednokolejka ale opravdu nemá kapacitu. Je zcela běžné, že jede-li např. plánované Lv z ČB do Veselí, tak má na Zámostí nebo v Chotýčanech i 25 minut pobyt a v reálu si to opravdu odstojí. I samotný osobáky mají v Chotýčanech nebo na Zámostí 8 minut.
Zvláštní je spíš, že ve zmiňovaném Ševětíně jsou minimální nástupy i výstupy. Okomerticky to je fakt bída. Vzhledem k velikosti Ševětína “tuplem” bída! A to v něm nádraží není nijak daleko…

55p

Protože auto po dálnici jede kdykoli a staví bez přestupu u cíle.

N.N.

Můžete rozvést, jakým způsobem nepřítomnost dálnice zvýší kapacitu jednokolejky?

55p

příspěvek, na který reaguji, má dva odstavce 😉

Místní vidlák

Protože tarif TR10 je na relaci Ševětín – ČB 2x krát (zdůrazňuji DVAKRÁT) dražší než jízda autobusem, který má navíc zastávku přímo v centru městyse a také zastávku na Mar. nám v ČB.

Aneb za stejnou cenu si člověk může buď vybrat jednosměrnou jízdenku vlakem, nebo zpáteční busem. A to se vyplatí.

Jihocech125

Je známé, jaké jsou ty vybrané spoje na Nepomuk a Strakonice, kde bude jezdit Fox? V jízdním řádu jsem si jich totiž nikde nevšiml

55p
krteček

No a Strakonice – Horažďovice předměstí zase prd. Snad si na nás vzpomenou až bude od dubna IDESKA.

Tomariero

Jak jsem již psal jinde, relace je obslouzena autobusy které jezdi/budou jezdit co hodinu a staví v centrech obcí, tzn návrat většího počtu vlaků se tam neplánuje.

krteček

Jo ale všechno je natažený po hlavní do vesnic vedle hlavní (Poříčí, Pracejovice) jede minimum.

Alenkaf

To mne moc ekonomické ani logické nepřijde. Mnohem smyslupnejsi by bylo ty vlaky protáhnout až do Horažďovic aby pak měli ne zrovna úplně malé Katovice nebo Střelské Hoštice přímé spojení s krajskými městem což dnes žádný autobus neřeší. Odpadl by tak naprosto zbytečný přestup ve Strakonicích.

Tomariero

Nejdříve se podívejte jak daleko jsou ty zastavky od obcí a pak řekněte lidem ať jezdi vlakem místo autobusem. Katovice to mají jakž takž, ale zase jim tam jezdí MHD ze Strakonic a tam je přestup na vlak 50 -100 metrů

Michal_80

Jaká je asi poptávka v 8 večer po spojení z Lipna do Linze, že se zrovna v tento čas vytvořil jediný přípoj za den, a proto se hlavnímu proudu cestujících prodlouží cesta do ČB a Prahy o 15 minut?

Jiří Kadlec

Proč jen do Chotovin? Připadá mi jako chyba ukončovat osobák takto v půlce trati, měl by jet až do Benešova (nebo aspoň do Olbramovic)

Bohouš

Hranice kraje.

MK

Jsou o kus dal

Bakiy

Mezi Chotovinama s hranicí kraje už není žádná stanice, kde by se panter mohl otočit. To nijak neobhajuju, jen konstatuju…

platamond

Ano, bohužel spojky v Sudoměřicích bylo dokončení koridoru zlikvidovány…

Pavel

Kdyby panter nejezdil do Chotovin, tak by stál hodinu v Táboře a blokoval tam nástupištní hranu.

Twix

Do Benešova jezdí jiná linka, ta v té pustině stačí, vlaky do Chotovin jsou navíc, tam je ještě poptávka mnohem silnější.

Blekp

Ranní školní vlak Os 8207 pojede už ze Střezimíře. Bude se asi otáčet ve stanici Červený Újezd.
Tím vzniknou v PID dvě linky s označením S2.

Frantisek X

Ze Střezimíře? Té zastávky odsunuté i od původní enklávy u nádraží do luk? To k tomu bude pro žáky nějaký svoz, ne? Když je teď taková péče, aby jezdili ode dveří ke dveřím…

55p

…pokud zájem nebude, nebojte, zruší ho.

Bohouš

Zastavování rychlíků v Putimi je dobrý bizár. Fakt bych nevěřil že se dožiju okamžiku kdy se Putim stane rychlíkovou stanicí. To je za mně naopak kandidát na zdegradování na pouhou výhybnu bez obsluhy osobními vlaky.

noerf

Na Jikordu tomu rozumí. 😉 Na trati z Blatná Nepomuk by stačil minibus pro 15 cestujících a nově tam bude jezdit Pesa s kapacitou 100 osob. To se vyplatí.

Jenda Nový

Spíše by se hodily kapacitně nějaké Regiospidery

MilanSima

Obyvatelstvo obce Putimi je zcela loajální a podle směrnic, vydaných C. a K. ministerstvem vnitra, je nálada 1 a‘. 😎

rory2k

podle místního informátora Josefa Vyskočila 😉

Jenda Nový

Možná jde o snížení zpoždění vlaků při přestupu cestujících z ČB z vlaku Arrivy na spěšný vlak ČD do Strakonic co jede z Tábora.