Novou část dálnice D4 čeká na konci března první omezení provozu

Otevření nového úseku dálnice D4 (prosinec 2024). Pramen: MDČROtevření nového úseku dálnice D4 (prosinec 2024). Pramen: MDČR

Po nehodě je potřeba nasadit nový proměnný dopravní informační panel. Koncesionář se sankce bát nemusí.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Lukas

peprotže u nas je proměnná značka na všechny pruhy, v DE řeší každý pruh zvlášť. jiný důvod nevidím (snad jen možná úspora nákladů provozu)

VRTjecesta

Hlavně třeba snižování rychlosti při špatném počasí, při kongescích… U nás si řada „řidičů“ myslí, že když je na dálnicích 130, mohou jen 130 i když je dálnice kompletně pokrytá ledem.

Frank

Tzv minimomaximální přístup , maximální rychlost v daném místě je pro mnohé české řidiče minimální rychlostí kterou “ mají právo jet. Každý kdo jede s ohledem na podminky a vlastnosti komunikace méně je zdržuje…

Jan

Osvobozená nedostupnost, čeština je krásný jazyk…

John

A hlavně na konci označit jasně že dálnice končí a je to jen SMV….

Cikcak

https://mapy.cz/s/levalemeta
chcete být za blbce?

Dálnice

Vy jste dalsi trumpeta, ktery neni schopen vnimat dopravni znacky.

Jméno

Není to tak dávno kdy značka silnice pro motorová vozidla znamenala 130kmh. A na liberecké I/35 tam dosud 130 je (znackou max povolená rychlost)

Dálnice

Není podstatne, co nebylo dávno. Podstatne je co je teď.

Petr

Nezlobte se, osobně mi to tam nevadí, ale zrovna tady bych očekával osazení konce dálnice. Na kdejaké cyklostezce jsou značky po pěti metrech a tady by to asi přivedlo rozpočet na buben. A vůbec to není o tom, zda je nebo není blbec nebo trumpeta, ale o tom zda chce přívětivou dopravní komunikaci, nebo komunikaci dle předpisů a norem, ale vytvářející nepohodlí, stres a tím i podmínky pro zvýšení nehodovosti. .