Nové vlaky pro úzkokolejku ve středu Švýcarska. Kapacita už přestává stačit, vysvětluje dopravce
Jednotka FINK pro Zentralbahn. Foto: Zentralbahn

Nové jednotky dodá Stadler do roku 2030.
Nové jednotky dodá Stadler do roku 2030.
Btw na obrázku doporučuju podívat se na další z věcí, která u nás nejde, ale ve Švýcarsku je zcela běžná – manipulační kolej s vyšší nivelitou je součástí bezbariérového nástupiště.
Upřesnil bych ty v článku zmíněné „vozy Hge“. Dopravce pod přezdívkou „HGe-Pendel“ provozuje na trati do Engelbergu nesourodé soupravy s lokomotivou, různými (a ne vždy stejnou sadou) staršími vozy a netradiční jednotkou. Více jsem o tom (s fotkami) psal zde: https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/8186-Svycarske-doplnky-2-Luzern-a-okoli/
A prodloužení (přímé vlaky) do Innertkirchenu (tzn. dvousystémové nebo změna voltáže) pořád nic?
Jinak, hodně plné jsou hlavně IR Luzern – Interlaken. Regionální vlaky tolik plné nejsou.
** Myšlen stav podél Brienzer See; jinak u Luzernu je vcelku plné vše vč. regionálních vlaků navážejících lidi mj. k pilatuské zubačce.
Možná k tomu dojde až v souvislosti se stavbou tunelu směr Oberwald.
TEŽka by sa mohla inšpirovať.
TEŽka by především potřebovala nějakou dálkové ZZ a taky někde narovnat oblouky (v národním parku to bude pěkný opruz), moderní jednotky už nějaké i mají.