Nová výkonnější generace „mikrovlnných cestářů“ FUTTEC: výtluk na vozovce opraví již za zhruba 20 minut
Třetí generace mikrovlného cestáře. Foto: FUTTEC
Nová generace má výrazně silnější výkon.
Nová generace má výrazně silnější výkon.
Viděl jste někdo jak to někdo u nás používá? Na stavu silnic mimo dálnice rozhodně žádný pokrok vidět není.
Konkrétně v posledních dnech byl vidět v Praze na ulici Zenklova, u Invalidovny směr Kobylisy.
ano, část opravili, ale nějak jim chybí dodělat zbytek. Dva dny makali a od čtvrtka se slehla zem.. 🙂
Fajne, máme na to patent, ale nepoužíváme to. Když už na „opravy“ dojde, jen se z negativu (díra) vyrobí plácáním lotatami pozitiv (hrbol) a pochlubíme se cenou. Pak tam auta jezdí poloviční rychlostí a za zbytečné emise můžou jejich řidiči.
Používají vibrační žehličky ale ty boule mají stejně😉
To máte pravdu. Navíc obvyklý problém objízdných (ne)legálních tras pro těžkou nákladní dopravu, vedoucích ze silnic vyšších tříd na silnice nižších tříd (II. a III.). Jakmile tam začnou křižovat těžká vozidla, tyto silničky na ně nejsou stavěné a začnou se dít nepěkné věci (i po opravách).
stav našich silnic a to všech i těch takzvaně vyšších tříd je katastrofální, takový díry jako u naší „jedničky“ si třeba rakušáci ba i vysoko v horách mohou nechat jen zdát. Chtělo by to dohnat politickou garnituru aby si uvědomovali že je potřeba udělat silnice pořádně, pokud se tohle nebude řešit, tak brzo to bude jak na na divokým východě. Tohle a ještě víc dalšího zbytečného utrácení namísto správných investic do infrastuktury teprve lidi dožene nejenom při volbách politiky hnát odpovědnosti než jenom rozkrádání veřejného rozpočtu. Teda nevím co je důležitější, mít vozovku v kraji alespoň sjízdnou nebo mít ve… Číst vice »
Co má politika společného se stavem silnic? 🙂 Na správu silnic má stát a další profesionální organizace. jejich prací je dbát stavu a snižovat náklady a tlačit na dodavatele aby odváděli práci kvalitně. Většina nekvality se skrývá v nekvalitním provedení, projekty i finance jsou OK.
to je otázka do pranice. V zásadě všechno a nic. Politici sice na to mají “ profesionální správu silnic“ , ale měli by donutit tyto “ profesionály“ aby odváděli a přejímaly kvalitní práci. Co je platné, že se místní starosta chlubí, jak zařídil kompletní renovaci silnice když se pak na ní za pár měsíců opravují propadliny a trhliny a po dvou letech provozu vypadá jako dřív přestože dílo převzal “ zasloužilý profesionál“ …
A když to nezvládá onen profesionál tak ja to má udělat zpravidla laik politik mi vysvětlit dokážete? začne před nima hopsat, že on je ten politik a oni to teď budou dělat takto?
Zajímavá představa, kdo nehopsá není …. . Ne vážně si myslíte, že když stát prostřednictvím státní organizace buď špatně provede, nebo špatně převezme dílo, že může před profesionálem v jeho službách, co zřizovatel profesionál nebo zadavatel díla pouze hopsat ? V Praze máme TSK a to má ve vedení politiky Složení dozorčí rady : Marek Paris, M.A – předseda dozorčí rady (PIRÁT ) Bc. Martin Jedlička – místopředseda dozorčí rady ( TOP 09) Mgr. Pavel Dobeš – místopředseda dozorčí rady ( STAN) Ing. Adam Scheinherr Ph.D., MSc. ( Praha Sobě) Ing. Luděk Dostál ( “ nezávislý“) Ing. Gabriela Lněničková. MBA… Číst vice »
Tak si ještě doplňte vnitřní organizační předpis a kdo je za co v organizaci odpovědný. Statutární orgán asi není od toho aby přebíral stavbu což. 🙂 Na to ta organizace disponuje profesionálním technickým odborným personálem s mnohaletou praxí.
tak jistě, čili když zřizovateli a statutárním orgánům složeným z politiků je jedno, že firma odvádí/přebírá špatnou práci tak potom nastává čas na výmluvy tohoto typu …
Tak se na ně prostřednictvím zastupitelů obraťte vy se svým požadavkem, pokud víte kde se co konkrétně děje.
No tak zrovna politika v Ol. kraji ukázala, jak umí zatočit se stavem silnic, když si v komplotu s dalšími aktéry dosti profláklé korupční kauzy vybraní politici přímo řekli, na kterých konkrétních silničních dílech se má ušetřit na materiálu. Jen je škoda že se to nevyšetřilo „tenkrát v Ostravě“.
Tady byl postup obrácený, stavaři potřebovali odrbat dílo a hledali až najdou střední článek a když si toho všimnul někdo zhora tak si o všimné řekl taky… Na to je Zácha moc blbej aby toto vymyslel, to je normální kariérista a vyčůránek, toto k němu došlo na podnosu…. Pak už jen držel hubu, rozvedenej, 4 syny koníčky motorky, auta, na to je i plat náměstka na kraji almužna… .-)
Zácha byl užitečným pěšákem. Celý politický život byl v roli bílého koně (což ho neomlouvá). Za nitky tahal ten mecenáš strany z pozadí. Dostal se ven na kauci.
Dostal se leda tak z vazby na kauci, když už.
Ne.
Je propastný rozdíl mezi stavem silnic první třídy s nižšími. Kvůli financování. A to jak v údržbě, tak v modernizacích s rekonstrukcích.
O kolika takových technologiích za ty léta četl. A stav silnic? Furt stejný. Protože my máme specifickou zimu a jiný asfalt než v Rakousku, Německu….
Jedna věc je technologie, druhá věc počet takových zařízení, jejich cena a kolik výtluků stihnou za den opravit.
Jestli jsem to pochopil správně, ta technologie nepřináší až tak nic přeborného do kvality provedené opravy, ale pouze napomáhá zvýšit kvantitu provedených oprav.
Tak to já jsem to pochopil zcela jinak, ale možná se pletu.
Pro lenost lidskou, rozkládá se krov. Pro klid rukou, zatéká do střechy…
U nás je specifické všechno.Mikrovlny jsou fajn, ale těch strojů by museli být tisíce.
Ne asfalt máme cca stejný, problém je v jeho tloušťce :-). Takže pokud nemáte pevnost podkladové vrstvy, tak i oprava stojí za pendrek, o kvalitě lidského substrátu diskutovat netřeba…
Trvanlivá je něco jako trvalá, ale jen na kratší dobu?
Srovnej: trvanlivé mléko….
trvalá je účes 🙂
Takže do prvního deště… 🙂