Nová sedadla pro ostravskou MHD: DPO soutěží dodavatele
Vizualizace sedadel pro DPO v původní barvě. Zdroj: zadávací dokumentace 1. zakázky DPO

Rámcovou smlouvu se dopravce pokouší uzavřít na třetí pokus.
Rámcovou smlouvu se dopravce pokouší uzavřít na třetí pokus.
Pokud by chtěli plastové sedačky, tak by měly pořídit značky Kiel, které jsou v minibusech a double deckerech. Když jsou právě v těchto vozech, tak i nějaké zkušenost musí být. V Brně je mají v několika vozidlech a i v Ústí nad Labem
Dle mého aktuální dřevo vypadá o dost lépe, kombinace polstrování a kovového okraje i při poškrábaném opěradle nepůsobí odpudivě, narozdíl od šedé. Tyto řadová sedadla z plastu budou po chvíli rozvrzaná, klouzavá jako ty v starších solarisech.
Zároveň, proč měnit sedadla, dodavatel zkrachoval, nebo se jedná jen o změnu pro změnu?
Chci pochválit, že se v článku linkují zdroje, kde si člověk může snadno dohledat další v dokumentaci.
Z toho tedy nemám radost. Současné dřevo-koženkové sedačky jsou celkem měkké a dá se na nich sedět i delší dobu. Ty nové budou, vypadá to, zase tvrdé a nepohodlné jako ty starší plastové šedo-modré. Na těch je půlhodinová cesta z centra do Výškovic skutečné utrpení.