Nová éra litevské železnice. S Flirty se vrací na paluby vlaků občerstvení

Nová jednotka Stadler Flirt pro LTG Link. Foto: Stadler RailNová jednotka Stadler Flirt pro LTG Link. Foto: Stadler Rail

První jednotky vyjedou příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Komarek

Když je jde naložit a odvézt po silnici, proč je stejně tak nejde naložit a odvézt po železnici? Jako kdyby to byl třeba kontejner, naložené na nějakém vagónu normálního rozchodu?

jkk

Vlak na širší rozchod většinou bývá širší. To znamená, že na standardní železnici se nevejde na šířku prostoru a narazil by třeba do nástupiště či jiného objekty u trati.

Kubrt

Vozy EMU na široký rozchod jsou široké 3480 mm, běžné vozy na tento rozchod 3000 mm, naše pantery asi 2900 mm.

Josef Pešek

Nová éra litevské železnice: Nechceme vlaky od Škody.

Addams

Rekl / napsal to nekdo krome tebe ?

jkk

Měl jsem pocit, že v Litvě doposud spíš jezdily vlaky od Pesy než od Škody.

MPE

Ciste na pocet to skutecne vyhravaji DMU od Pesy (23) oproti Skode (14 EMU). Krome toho jeste maji 13 starych „rizskych“ EMU a ted nove postupne dodavanych 15 Stadleru.