Když je jde naložit a odvézt po silnici, proč je stejně tak nejde naložit a odvézt po železnici? Jako kdyby to byl třeba kontejner, naložené na nějakém vagónu normálního rozchodu?
Vlak na širší rozchod většinou bývá širší. To znamená, že na standardní železnici se nevejde na šířku prostoru a narazil by třeba do nástupiště či jiného objekty u trati.
Ciste na pocet to skutecne vyhravaji DMU od Pesy (23) oproti Skode (14 EMU). Krome toho jeste maji 13 starych „rizskych“ EMU a ted nove postupne dodavanych 15 Stadleru.
Když je jde naložit a odvézt po silnici, proč je stejně tak nejde naložit a odvézt po železnici? Jako kdyby to byl třeba kontejner, naložené na nějakém vagónu normálního rozchodu?
Vlak na širší rozchod většinou bývá širší. To znamená, že na standardní železnici se nevejde na šířku prostoru a narazil by třeba do nástupiště či jiného objekty u trati.
Vozy EMU na široký rozchod jsou široké 3480 mm, běžné vozy na tento rozchod 3000 mm, naše pantery asi 2900 mm.
Nová éra litevské železnice: Nechceme vlaky od Škody.
Rekl / napsal to nekdo krome tebe ?
Měl jsem pocit, že v Litvě doposud spíš jezdily vlaky od Pesy než od Škody.
Ciste na pocet to skutecne vyhravaji DMU od Pesy (23) oproti Skode (14 EMU). Krome toho jeste maji 13 starych „rizskych“ EMU a ted nove postupne dodavanych 15 Stadleru.