Nová éra Korean Air. Po fúzi s Asianou odhalily aerolinky novou identitu
Nová podoba letadel Korean Air. Foto: Korean Air

Dopravci vstupují do dvouletého integračního procesu.
Dopravci vstupují do dvouletého integračního procesu.
Odstín se mi líbí více, ale mohli jít ještě dál. Obdobné livery mají KLM, TUI, NEOS a kdo ví kdo ještě.
Na druhou stranu, lepší než móda velké logo na jen na ocas přes trup a nápis dopředu.
Pěkně livery
Možná to je jen síla zvyku, ale původní livery se mě líbilo víc.
Mě zase přišlo příliš agresivní, zvlášť interiér nebyl úplně přívětivý na oči. Ta tyrkysová sedadla mi připomínala návštěvy u zubaře. Toto je posun k lepšímu.
Trochu mi to pripomina Thomson, nemohu si pomoct
Thomsonu a TUI to navíc strašně rychle opršelo . Doufám že to nebude případ Koreanu…
„Nejdříve přijdou na řadu stroje Koreanu. Jako první byl přelakován Boeing 787-10 s imatrikulací HL8515.“
Zajímavý postup, neměly by jako první být přelakovány stroje Asiany v livery Star Alliance, kde příslušnost k Asianě prezentuje jen imatrikulace a malinká korejská vlaječka? To budou stroje aerolinky ve Sky team propagovat konkurenční alianci?
No, tak Asiana pořád má oddělený provoz a je stále členem Star Alliance, pokud se nepletu. Takže stroje člena Star Alliance propagují Star Alliance. Teda aspoň pro zatím.
Tak Asiana stale v *A je … a ta propagace – zas bych to neprecenoval 🙂 je to “jen” livery.
Asiana ma jako samostatna entita a aerolinka existovat jeste asi dva roky – a stejne tak datum exitu z *A jeste zverejnene nebylo (jen se predpoklada, ze to bude driv, nez za ty dva roky).
Očekával jsem rychlejší přechod ke Sky Teamu, jak bylo obvyklé u fúzí jiných aerolinek nebo majetkového zařazení do skupin (LHG, AF/KL) v minulosti.
tak .. třeba to stihnou ještě letos 🙂 IMHO nikdo (mimo korean a asianu) neví.
docela me zaujalo, ze Asiana nemá doted s nekterymi ze členů skyteamu (Aerolinas Argentinas, Air Europe, Tarom) ani smlouvu o interliningu