Normálně to funguje tak, že dispečer na těch vélikánských televizích vidí číslo vozu, linky, směr a polohu. Pokud se rozsvítí a ozve „zoufalé tlačítko“ , tak má poslat MP na konkrétní místo. Ale jak to tak čtu, tak si uvědumuju, že i dispečeři jsou lidé různí…
Kevis
2 let
Jen aby to tlačítko nefungovalo jako kdysi, když ho zavedli v DPO,kde také slibovali propojení s policii. Po zmáčknutí se ozval sice hned,ale hlasitě dispečink DPO “ Co potřebujete?“ . Samozřejmě to agresor slyšel a byl ještě agresivnější proto, že jste si dovolili na něj někoho zavolat. Takže účel byl spíš opačný, než aby řidiči pomohl.
Tak ono stačí vědět jak to tlačítko zmáčknout a v jaké situaci….řidič v nouzi a napadení řidiče….1. je napadení řidiče(většinou řídící mačkají,když je ve voze bitka a nebo slovní utoky,to se dispečer zeptá,jaké nebezpečí hrozi a pak se vysílají potřebné složky a pokud toto slyší agresor,ve většině případů toho zanechá a odejde v 99%.v 2 případě se nikdo na nic neptá a hned se na místo posílá policie a na buse panelech běží nápis řidič v nouzi.dost dlouhou dobu trvalo,než si to řidiči osvojili…tak to funguje v dpo… A urcite se nikdo nepta „co potřebujete“,to si vážený trošku vymislite!ve vysílačce… Číst vice »
Pracoval jsem tam necelých 19 let asi od roku 1997. Zažil jsem vysílačky Tesla i pak namontované Motoroly. Když pak zavedli to nouzové tlačítko, při utírání palubovky jsem nechtě o toto tlačítko zavadil a hl.dispecink se mi ozval,jak jsem popisoval. Takže mně nemusíte poučovat,jak to funguje.
Je nějaká rádiová kázeň a za se dodržuje.bse je nahráváno a vše se dá dohledat a prokázat.jsou nějaké preference důležitosti hovoru a s každým hovorem naskočí i poloha vozidla.samozrejme pokud volá řidič jen“s obyčejnou“ žádosti a zároveň řidič s „napadením,nebo nouzi“systém vždy upřednostni sám to napadení nebo nouzi.To samé i obyč.zadost vs.nehoda
Normálně to funguje tak, že dispečer na těch vélikánských televizích vidí číslo vozu, linky, směr a polohu. Pokud se rozsvítí a ozve „zoufalé tlačítko“ , tak má poslat MP na konkrétní místo. Ale jak to tak čtu, tak si uvědumuju, že i dispečeři jsou lidé různí…
Jen aby to tlačítko nefungovalo jako kdysi, když ho zavedli v DPO,kde také slibovali propojení s policii. Po zmáčknutí se ozval sice hned,ale hlasitě dispečink DPO “ Co potřebujete?“ . Samozřejmě to agresor slyšel a byl ještě agresivnější proto, že jste si dovolili na něj někoho zavolat. Takže účel byl spíš opačný, než aby řidiči pomohl.
Tak ono stačí vědět jak to tlačítko zmáčknout a v jaké situaci….řidič v nouzi a napadení řidiče….1. je napadení řidiče(většinou řídící mačkají,když je ve voze bitka a nebo slovní utoky,to se dispečer zeptá,jaké nebezpečí hrozi a pak se vysílají potřebné složky a pokud toto slyší agresor,ve většině případů toho zanechá a odejde v 99%.v 2 případě se nikdo na nic neptá a hned se na místo posílá policie a na buse panelech běží nápis řidič v nouzi.dost dlouhou dobu trvalo,než si to řidiči osvojili…tak to funguje v dpo… A urcite se nikdo nepta „co potřebujete“,to si vážený trošku vymislite!ve vysílačce… Číst vice »
To možná funguje tak nyní. Ale nebylo tomu tak v začátcích. Pracoval jsem tam a vím,co píšu
Pracoval jsem tam necelých 19 let asi od roku 1997. Zažil jsem vysílačky Tesla i pak namontované Motoroly. Když pak zavedli to nouzové tlačítko, při utírání palubovky jsem nechtě o toto tlačítko zavadil a hl.dispecink se mi ozval,jak jsem popisoval. Takže mně nemusíte poučovat,jak to funguje.
Je nějaká rádiová kázeň a za se dodržuje.bse je nahráváno a vše se dá dohledat a prokázat.jsou nějaké preference důležitosti hovoru a s každým hovorem naskočí i poloha vozidla.samozrejme pokud volá řidič jen“s obyčejnou“ žádosti a zároveň řidič s „napadením,nebo nouzi“systém vždy upřednostni sám to napadení nebo nouzi.To samé i obyč.zadost vs.nehoda