Norimberk dokončil modernizaci metra, převzal od Siemensu 35. nový vlak
Jubilejní 35. vlak G1 pro norimberské metro. Foto: VAG Nürnberg
VAG nasazuje nové vozy na nejdelší linku U1.
VAG nasazuje nové vozy na nejdelší linku U1.
Takhle vypadá moderní jednotka, a ne to co si objednala Varšava od Škody (to je spíš kritika zákazníka než výrobce). Rampa pro komfortní bezbariérový nástup (žádné mind the gap). I ten interiér působí mnohem svěžeji než ta žluto červená ve Varšavě.
Vašemu komentáři nerozumím. Tady nejsme na fotbale a nehrajeme ligový fotbal. Tady je dobré, že v ČR je výrobce, který dokáže vyrobit a prodat. Zaměstnat naše lidi i v různých náročných profesních. Srovnání reklamací a konečnou spokojenost zákazníků Škody s konkurencí není pro nás vůbec špatné. Jaké výrobky dnes už relativně malá firma například proti Siemens dokáže sestrojit je obdivuhodné. Je smutné, že naši lidé takové věci nepochopí a pravděpodobně dávají přednost značkovým zahraničním montovnám. Metro pro Varšavu bylo vyrobené přesně podle přání zákazníka. Ještě při výrobě dochází ke konzultacím a provádí se drobné úpravy. Co zákazník, to jiné přání.… Číst vice »
Jestli to třeba nebude tím, že Norimberku je o něco bohatší než Varšava.
Jsou vpředu i v tom, že ta nejnovější linka metra, jedoucí na norimberské letiště je bez řidiče.
Když jsem byl na začátku prázdnin se v Norimberku podívat, tak ještě na U1 jezdily dvě soupravy DT1 a jedna DT2. Docela s tou modernizací pokročili.
Vlaky, metro, lodě a typické americké baráky je ideální měnit po 50ti letech 🙂