Noční vlak z Prahy do Curychu přes Rakousko rok nepojede. Dráhy posílí spojení přes Německo
Noční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozují JLV. Foto: České dráhy
Uvolněný lůžkový vůz se přesune na severní trasu.
Uvolněný lůžkový vůz se přesune na severní trasu.
Celkem škoda, bylo to velmi praktické spojení se západním Rakouskem
Kdyby o stálo max. 1000 kč na cestu tak ano ale víc ani náhodou a čekat i hodnu v Linci je síla, 30 minut mi přijde maximálně únosné a i tak zbytečné
Je to čekání, než váš vůz přepojí z jednoho vlaků na druhý. Čekáte normálně u sebe v kupé v posteli, nikoliv v čekárně
a neni to jedno, co se deje, kdyz spite? .)
Jsem zvědav, jak to za rok znovu zavedou. 🙂
Autobusy se svými 8-10 hodinami se ani nemusí moc snažit…
Škoda, že ty dva směry se liší i tarifně. Spodem Včasná jízdenka s možností storna, vrchem jen IRT bez možností storna.
A přes Cheb jízdenka včetně několika filmů porna.
Dejte nějaké postýlky na noční Baltiky …
Ty mají zajišťovat PKP, nikoliv ČD.
Prý ano. Pokud bude u PKP IC kapacita, měli by nějaké postele jezdit z/do Wroclavi. V celé trase by to ovšem bylo nejpohodlnější. Mohli by se oba dopravci domluvit … ?
Celé to nějak nesedí. Díval jsem se na odjezdy NJ466, na který to v Linzu připojují a žádný posun o dvě hodiny tam nevidím. A i kdyby, tak to můžou v Linzu připojit na EN40462 (který se pak v Salzburgu spojí s NJ466) a časová rezerva by byla ještě větší než teď.
Protože dneska se to právě nepřipojuje na ten EN 466 v Linci (tam na něj můžete ale pohodlně přestoupit), ale až v Salcburku, kde má EN 466 hodinu a půl pobyt. Mezitím tam dojede EN z Budapešti, který mu předá maďarské vozy i české lůžko. Jak to bude od nového jízdního řádu jsem nezjišťoval ale chápu že posun v Linci jim je hlavně ráno na obtíž.
Samotná výluka má snad začít až někdy v březnu…
Jenom rok? Nějak málo, ne? 😁😁 To je fakt zoufalost , ještě že máme ty letadla…
Stejně to bylo nepoužitelné časově, 14 hodin v jednom kupé fakt nikdo normální trávit nechce.
V 18 jsem vyjel z Prahy, dal si v jídeláku večeři, v 22 šel spát a v 8:20 jsem vystupoval v Zürichu. V tomhle směru za mě v pohodě.
Opačně se vyjíždělo před 22. z Zürichu a do Prahy se přijíždělo až v půl jedenácté. To už tolik praktické nebylo.
Ten vůz jezdí velmi slušně obsazený, navzdory nízké rychlosti vůči letadlu.
majitelé FIP 😉
Nemám čísla, ale přinejmenším já+manželka za svý 🙂
Pro FIP směrem na Linec byly vyhrazeny max 3 místa v jednom spoji.
Chcetelu být ráno v Curychu, nemusíte brzy ráno vstávat. A pozdější letadlo, odlétá až po příjezdu do Curychu. Ne vše je o rychlosti, ale i ceně včetně dalších nakladů a užitné hodnotě pro cestující.
Nejen ráno v Curychu, co třeba už dopoledne v St. Moritz nebo Arose…
To se snad nevylučuje, ne? 😉
To se nevylučuje, myslel jsem to tak že do této oblasti byl tento noční vlak ještě výhodnější než jinam – výstup před osmou v Sargans a celý den před sebou.
😁 Takže jde jen o to si kopnout. Aha. 😁
Ne… doplnil jsem to o další výhodné destinace. Do Curychu nekopu, ten je samozřejmě taky v pořádku.
Takže se to nevylučuje, že? 😁
Takže se to doplňovalo… nově už to nepůjde – respektive příjezd na RhB bude o dost později…