Noční vlak z Prahy do Curychu přes Rakousko rok nepojede. Dráhy posílí spojení přes Německo

Noční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozují JLV. Foto: České dráhyNoční lehátkové a lůžkové vlaky dosud pro ČD provozují JLV. Foto: České dráhy

Uvolněný lůžkový vůz se přesune na severní trasu.

Odebírat
Upozornit na
guest
29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dr.Amiodaron

Celkem škoda, bylo to velmi praktické spojení se západním Rakouskem

Petr

Kdyby o stálo max. 1000 kč na cestu tak ano ale víc ani náhodou a čekat i hodnu v Linci je síla, 30 minut mi přijde maximálně únosné a i tak zbytečné

Adam Ř

Je to čekání, než váš vůz přepojí z jednoho vlaků na druhý. Čekáte normálně u sebe v kupé v posteli, nikoliv v čekárně

Air Traveller

a neni to jedno, co se deje, kdyz spite? .)

xyz

Jsem zvědav, jak to za rok znovu zavedou. 🙂

Jan

Autobusy se svými 8-10 hodinami se ani nemusí moc snažit…

Erik85

Škoda, že ty dva směry se liší i tarifně. Spodem Včasná jízdenka s možností storna, vrchem jen IRT bez možností storna.

Statistik

A přes Cheb jízdenka včetně několika filmů porna.

Doctor

Dejte nějaké postýlky na noční Baltiky …

Erik85

Ty mají zajišťovat PKP, nikoliv ČD.

Doctor

Prý ano. Pokud bude u PKP IC kapacita, měli by nějaké postele jezdit z/do Wroclavi. V celé trase by to ovšem bylo nejpohodlnější. Mohli by se oba dopravci domluvit … ?

Jan

Celé to nějak nesedí. Díval jsem se na odjezdy NJ466, na který to v Linzu připojují a žádný posun o dvě hodiny tam nevidím. A i kdyby, tak to můžou v Linzu připojit na EN40462 (který se pak v Salzburgu spojí s NJ466) a časová rezerva by byla ještě větší než teď.

Twix

Protože dneska se to právě nepřipojuje na ten EN 466 v Linci (tam na něj můžete ale pohodlně přestoupit), ale až v Salcburku, kde má EN 466 hodinu a půl pobyt. Mezitím tam dojede EN z Budapešti, který mu předá maďarské vozy i české lůžko. Jak to bude od nového jízdního řádu jsem nezjišťoval ale chápu že posun v Linci jim je hlavně ráno na obtíž.

Dodo

Samotná výluka má snad začít až někdy v březnu…

Libor

Jenom rok? Nějak málo, ne? 😁😁 To je fakt zoufalost , ještě že máme ty letadla…

Most

Stejně to bylo nepoužitelné časově, 14 hodin v jednom kupé fakt nikdo normální trávit nechce.

Martin Chovanec

V 18 jsem vyjel z Prahy, dal si v jídeláku večeři, v 22 šel spát a v 8:20 jsem vystupoval v Zürichu. V tomhle směru za mě v pohodě.

Opačně se vyjíždělo před 22. z Zürichu a do Prahy se přijíždělo až v půl jedenácté. To už tolik praktické nebylo.

Kubrt

Ten vůz jezdí velmi slušně obsazený, navzdory nízké rychlosti vůči letadlu.

libor

majitelé FIP 😉

Kubrt

Nemám čísla, ale přinejmenším já+manželka za svý 🙂

Erik85

Pro FIP směrem na Linec byly vyhrazeny max 3 místa v jednom spoji.

M19

Chcetelu být ráno v Curychu, nemusíte brzy ráno vstávat. A pozdější letadlo, odlétá až po příjezdu do Curychu. Ne vše je o rychlosti, ale i ceně včetně dalších nakladů a užitné hodnotě pro cestující.

Twix

Nejen ráno v Curychu, co třeba už dopoledne v St. Moritz nebo Arose…

M19

To se snad nevylučuje, ne? 😉

Twix

To se nevylučuje, myslel jsem to tak že do této oblasti byl tento noční vlak ještě výhodnější než jinam – výstup před osmou v Sargans a celý den před sebou.

M19

😁 Takže jde jen o to si kopnout. Aha. 😁

Twix

Ne… doplnil jsem to o další výhodné destinace. Do Curychu nekopu, ten je samozřejmě taky v pořádku.

M19

Takže se to nevylučuje, že? 😁

malý bobeš

Takže se to doplňovalo… nově už to nepůjde – respektive příjezd na RhB bude o dost později…