Noční vlak z Bruselu do Prahy mění v Česku dopravce. Provoz zajistí CityRail
European Sleeper a Praha hlavní nádraží. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Nově bude probíhat obrat souprav v Krči.

Nově bude probíhat obrat souprav v Krči.
Na prodloužení smlouvy se vždy musí dohodnout obě strany. ES možná šetří, když chce v příštím roce rozjet nové linky Paris – Berlin a Amsterdam – Milano.
Končí ČD i s prodejem na eshopu?
Podle poznámky v JŘ jo.
A pak že se pro cestující nic nemění.
Možná se ČD stydí za vagóny co tam jezdí?
Béčka? Není to ani týden, se tady pěly ódy na R Labe.
Prostě to nezaplatí náklady, tak jednoduché to je.
A soukromník si řekne o vyšší poplatek nebo má nižší náklady?
Nižší náklady.
O „skvělosti“ levnějšího soukromníka se dají psát romány 😀 Stačí se podívat třeba na to, co vyvádí Regiojet na pravobřežce, žejo 🙂 A že kvůli němu byla přes čtvrt roku „výluka“ celé jedné linky kolem Prahy (S61) raději nezmiňovat. Hlavně že vyhráli, sice nejezdilo nic, možná i nějaká pokutička padla… ale jak se přepraví cestující bylo všem u prdele.
Ano, je férovější přiznat, že to ekonomicky nedává smysl, než to nějak „ochcávat“.
Tak si asi CD účtovaly málo.
Chtěl jsem jet za týden na otočku do Bruselu a zpáteční vlak je vyprodán do posledního místa. Ztrátové to nebude.
A v úterý v únoru je to taky vyprodané?