Naložení dvounápravové dřevěné tramvaje vyžaduje nájezdovou rampu, kterou DP Liberec nemá, tudíž přeprava po železnici není v tomto případě vůbec možná.
…najezdova rampa neni problem ani ma zeleznici, pricemz tramvaj muze byt nalozena i jerabem, ci zdvihacim zarizenim…
Otazkou jsou pouze naklady a trasa, proto je prirozene jednodussi to vest po prime dalnici, coz je v drtive vetsine nejlepsi reseni…
A hlavně Liberec dostane brzy historickou z Německa.
Jakou? Vždyť koupili rakouskou videňačku.
Po kolejích by to vezli tak týden
Naložení dvounápravové dřevěné tramvaje vyžaduje nájezdovou rampu, kterou DP Liberec nemá, tudíž přeprava po železnici není v tomto případě vůbec možná.
…najezdova rampa neni problem ani ma zeleznici, pricemz tramvaj muze byt nalozena i jerabem, ci zdvihacim zarizenim…
Otazkou jsou pouze naklady a trasa, proto je prirozene jednodussi to vest po prime dalnici, coz je v drtive vetsine nejlepsi reseni…
Ovšem jen proto, že máme dálnici namísto pořádné železnice, a v toho důsledku už zrušil DPP většinu možností dodání po kolejích.
Dvounápravový dřeváky jsou specifický v tom, že jejich konstrukce zvedání v celku neumožňuje.