Nerušené čtení o dopravě opět za sníženou cenu. Služba Bez reklam jen za 365 korun
Rychlovlak ICE 3 Velaro v depu Eving v německém Dortmundu. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Deník Zdopravy.cz děkuje všem čtenářům za přízeň.
Když zakoupím předplatné nyní, prodlouží se stávající, nebo budu mít dvě současně? A co uvidím, když budu mít dvě? 🤣
Rád si obnovím předplatné, jste nejlepší server o dopravě u nás. Pro zajímavost, můžete uvést, kolik řádově máte předplatitelů?
Jeden navrh pro redakci, neslo by udelat neco jako predplatne+, premium ci jak to nazvat, ktere by obsahovalo i zaslani vlakoveho jizdniho radu v prosinci?
nevím, kde se stala chyba, začala se mi zobrazovat reklama… pak jsem kouknul a ejhle, expirace předplatného… mýlím se nebo mi vloni přišlo upozornění na expiraci a letos ne?
Měl jsem staré předplatné do 26.8., nové jsem tedy navázal od 26.8. (zakoupeno s předstihem), ale začaly mi vyskakovat reklamy všude možně.
Stejný problém, ale teď už mi reklamy zmizely. Netuším kde je chyba, ale snad stačí jenom počkat.
jj, už to mám, zdá se, také zase v pořádku
Prodloužil jsem předplatné ale reklamy furt vyskakují
Mám aktivní předplatné ale pořád se mi zobrazují reklamy. A to jsem platil hned 21.8. za tu dobu se snad musela platba zpracovat i ručně.
S reklamama se nedá na internetu fungovat, jako uživatel, jako provozovatel zase chápu že to nejde bez nich.
Já bych zkousl i o něco vyšší cenu, ale ocenil bych osekat předplacené stránky o aktuální komerční řešení, nabídky práce a klidně i uklidil víc partnery. Obzvlášť na mobilu to zabírá poměrně dost místa, které musím přeskakovat abych se dostal k tomu, co jsem ještě nečetl.
Koupeno. Dávám také k zamyšlení do budoucna, zda 365 Kč za rok není opravdu málo za tolik obsahu, který nám každodenně připravujete! 🙂
Tak jestli Vám to přijde málo, mohl jste si to prodloužení koupit už včera, nebo naopak počkat do 11. září a zaplatit plnou cenu. 🙂
Mám to o něco složitější. V současné době mám předplatné za plnou cenu ve výši 499,– Kč s expirací 11. prosince 2025. Pro přehlednost je však pro mě lepší, pokud bude expirace kolem 20.srpna jako většině čtenářů.
Jinými slovy – do poloviny 11. prosince mám předplatná dvě! 🙂
Hajaha
Osobně říkám, že 365kč za rok je asi maximum, kolik jsem ochotný tu platit. Kdyby nebyla tahle akce, tak bych nejspíš neprodloužil. (a to není nic proti tomuto webu, ale těch věcí, co kde různě platím je prostě moc. Nejsem z oboru, a doprava u mně není ani nějakým zásadním koníčkem)
Souhlas, mám to stejně.
Uprimne receno, ty reklamy jsou ted ultraotravne. Priblizne kazdych 20 sekund vam vyskoci okno pres dobrou 1/3 obrazovky a jde zavrit az po uplynuti 3 vterin. Takze mozna byste si to rozmyslel…
Pro me tedy akce je dobry duvod si predplatne udelat, i kdyz souhlasim, ze se zaradi po bok minimalne deseti dalsich…
Jen pro ilustraci: jednotková cena programatické reklamy je nyní o 60 % nižší, než když jsme před osmi lety začínali. A hledat balanc mezi objemem reklamy, příjmy z ní a náklady nám pomáhá řešit právě verze bez reklam, případně uzamčení obsahu.
To je opravdu sileny cislo, diky za vysvetleni. Chapu, co vede k predplatnemu a je beru ho vlastne fajn win-win pro obe strany. Navic 1 Kc denne je opravdu symbolicka a moc nechapu tu spoustu lidi, co vam to tu davaji sezrat. Porad existuje moznost se tomu vyhnout. Nikdo prece nemuze pracovat zadarmo. Jen pro toho, kdo nezna to vami uvedene cislo, to vypada, ze tim zvysovanim poctu zobrazeni se snazite lidi tlacit do verze bez reklam, protoze napr. to nedavno zavedene navyseni poctu zespodu vyjizdecich oken, navic s nemoznosti okamziteho zavreni je fakt meganeprijemne. Berte to spis jako feedback,… Číst vice »
Rád bych položil jeden dotaz. Co je pro Vás výhodnější? Když má pravidelný čtenář předplatné, nebo nechává vyjíždět reklamy (bez kliknutí)? Reklamy mi nějak extrémně nevadí a o předplatném neuvažuji ale pokud by to bylo pro Vás lepší…
To nam ten rok zase pekne utekl…:-) Samozrejme na konci srpna obnovim a diky za Vasi praci!
Nechci ponoukat redakci k úvahám o zdražení, ale poměr kvality obsahu a ceny je zde pro mě bezkonkurenčně nejlepší. Přeji Vám vše dobré.
Děkujeme!
V tomto případě doporučuji např. Železniční magazín.
Tato služba by měla bejt k dispozici hlavně v MHD, jelikož například DPP vůbec nevadí, že to v metru někde vypadá jak na tržnici. On ještě nacpe reklamu i do tunelů!!
A jak by to fungovalo, abych si připlatil a na rozdíl od ostatních cestujících ty reklamy v metru neviděl? 🙂
Plánuje se vynálezt v nejbližších letech. 😉
Překvapivě by se cena Lítačky zvýšila jen o 134 Kč 🙂 Tak to bych rovnou zavedl plošně: očistit MHD od reklamy a holt by si lidi připlatili 0,36 Kč za den.
(DPP ročně vydělá z reklamy 159 mio, Lítačku má 1,18 lidí)
Tuhle jsem jel zamýšlený Bckem a málem mi vypadly oči, když to začalo za okny blikat.
Nejlíp utracené peníze 🙂
Po pivu 🙂