obrazok-zdopravy

Němci otevírají novou silnici u hranic s Českem, zrychlí spojení Liberce s Drážďany

Nový úsek B178 u Žitavy. Foto: Zittau.euNový úsek B178 u Žitavy. Foto: Zittau.eu

K dokončení plynulého spojení zbývá pět kilometrů, Sasko pro něj nemá stále povolení.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gryf

Už jsem myslel, že se toho nedočkám. Moc to ale neřeší – chybí konec u Weisenbergu.. taky to napojení na A4 je zvláštní – chybí nějaké to pokračování ve směru na Forst/Cottbus..

Pavel

V mapce je zakreslen i netopýří most (Fledermausbrücke), tak jsem hledal, co taková stavba obnáší, a na Wiki jsem našel toto povídání: https://de.m.wikipedia.org/wiki/Fledermausbr%C3%BCcke

kpetr

Ještě B177 by bodla. Ty radary v těch vesnicích jsou šílený.

SYN

Jen tak pro shrnutí, od CZ/D hranice po Lobau má tato silnice uspořádání 2+1 (bez dělícího středního pruhu, maximálka 100kmh, úsek délka přes 25km), od můk B178 x S148 dále směrem k A4 (něco přes 15km, část nehotová) pak je to „úsporná“ 2+2, má dělící střední pruh cca.1,5m a odstavné pruhy minimální cca.1m

Tak jen když tu občas někdo prohlašuje „to nikde nestaví“ tak není to pravda, Německo, Francie… se takové úseky staví, i aktuálně nově, a není to samo o sobě špatné uspořádání (tedy, obě) jde jen o to kde se použije.

SYN

A snad jen bych dodal že na CELÉM úseku nemá tato silnice ani jednu úrovňovou přižovatku, ani jediný kruháč… a to při rychlosti 100kmh, ani na obchvatech sídel!

Hans N.

Přesně tak, tady vše mimoúrovňově!
Zdravíme Náchod, Novou Paku, budoucí Frýdlant a všude jinde, kde to takhle „nejde“.

factory

Je šílené že v dnešní době někdo naprojektuje (a někdo schválí) na jedničkovou cestu kruháč nebo úrovňovou křižovatku. Pak se najdou i tací co tomu tleskaji…

Sáček

Sláva, konečně. V českém příhraničí dále upozorním na polskou S1 u Wegierské Górky, silniční část je hotova a dokončují se tunely. Otevření na podzim (Poláci nebudou muset na Slovensko přes Jablunkovsko)

PetrN

Je to tak, jakmile bude dostavěna i S1 pod Katowicemi (zřejmě poslední úsek až 26/27), tak lze očekávat dost významný pokles intenzit tranzitní nákladní dopravy na I/68 kolem Třince a Jablunkova