Nekonečné snahy o obchvat Znojma. ŘSD žádá znovu o první razítko na většinu trasy až na hranice
Vizualizace obchvatu Znojma. Foto: ŘSD

Některé části obchvatu mají souhlasné stanovisko 20 let, ŘSD raději žádá o nové.
Některé části obchvatu mají souhlasné stanovisko 20 let, ŘSD raději žádá o nové.
Nekonecny pribeh…
Video super. Ale realizace je na hodně hodně dlouho. Jo a kde je nějaké parkoviště pro kamiony tak jako to je na rakouské straně!
Čím dříve, tím lépe.
Minulý rok jsem se snažil pochopit, proč stále není obchvat Znojma hotový a narazil jsem sdružení Obchvat. Vážně je to sdružení pár lidí, kteří se chovají šíleně arogantně k ostatním, kteří se je snaží přesvědčit argumenty, že obchvat je důležitý. Členové (respektive jeden člen) sdružení ostatním nadává do debilů a ksindlů…. Je to vážně nechutné a doufám, že ten obchvat postaví stůj co stůj!!!
Čím dříve, tím lépe.
Minulý rok jsem se snažil pochopit, proč stále není obchvat Znojma hotový a narazil jsem sdružení Obchvat. Vážně je to sdružení pár lidí, kteří se chovají šíleně arogantně k ostatním, kteří se je snaží přesvědčit argumenty, že obchvat je důležitý. Členové (respektive jeden člen) sdružení ostatním nadává do debilů a ksindlů…. Je to vážně nechutné a doufám, že ten obchvat postaví stůj co stůj!!!
Ideálně SPMV z Jihlavy až na Hatě. I to by trochu odlehčilo Brnu v relaci Praha-Vídeň…
A kdyz uz ne SPMV, tak alespon obchvaty a 2+1, coz tedy treba u pripravovane prelozky jihlava – stonarov zatim bohuzel nevypada … a pritom tam by to chtelo jako sul.. no a obchvat pavlic, gresloveho myta a vranovske vsi je uplne v nedohlednu… kocourkov
Rozdíl (v krajině) mezi 2+1 „normální“ a 2+1/110 je 13,5m vs 15,25m, a je to aktuálně v normě takže to lze bez cirátů navrhovat a stavět… „o trochu víc“ a několik bonusů!
Oproti tomu SPMV v „klasické“ 2+2 má 22,5m a to už je o hodně víc… mj. i v ceně a o tu jde jak známo až na prvním místě…
Jo a FAKT by to chtělo tu NOVOSTAVBU Ji-Stonařov ještě na poslední chvíli přehodnotit, zejména proto že to budou stavět na poli jako novostavbu tak ať to není v té nejhorší kategorii z těch co připadají v úvahu (1+1)…
Ve stylu raskouské S3
Což znamená především – múk (žádné kruháče v hlavní trase). To ostatní jsou bonusy, jmenovitě rychlost 110kmh a střídavě pruh k bezkoliznímu (bez jízdy protisměrem) předjetí. Za daných okolností rozumný kompromis, i s ohledem na podobu na rakouské straně…
Ale bez toho obchvatu Znojma to fakt nemá cenu. Sice ten už existující kousek (cca. třetina) má jen 1+1, ale pořád je to o jiném než světelné křižovatky a chodci v centru…
Právě staví kruhac na znojemském návrší na I/38. Takže na MUK kašlou…
Ještě to není oficiální, ale prý se to má opravdu přehodnotit od Jihlavy ke Znojmu