Čím více aut, tím více obchvatů a přitom to není nikde vidět….
Lubas
1 den
Pokud je tento obchvat Blučiny největší stavba JM kraje, tak je to smutné zjištění.
HK~
1 den
Jedním tam na kole od Brna, je tam super cyklo kolem řeky, čekám že to s novou silnicí skončí, protože poslední co potřebuju je vykouřit krabičku cigaret za pár kilometrů jízdy.
No zrovna ta cyklostezka podél Litavy je v nic moc stavu.. Nicméně obchvat ji překříží jen na jednom místě, jinde bude vliv minimální.
Vladimír
1 den
Samotná D52 má vést od Rajhradu k D2, tak je to v plánu ŘSD tak proč ty kecy v souvislosti s obchvatem Blučiny. To jako pojedou kamiony přes Židlochovice a po rozbité silnici k Žabčicím aby se pak u Pohořelic mohly napojit na D52? Geniální nápad nebo spíš politická obhajoba investice i když obchvat obec potřebuje tak jako tak.
přesně tak, relevantní by bylo spíše uvést že se jedná o součást strategického spojení na krajské úrovni v JV segmentu od Brna převážně pro místní a regionální dopravu ve stopě silnice II/416 od Pohořelic přes Blučinu, Měnín, Újezd a Křenovice ke Slavkovu na I/50. V této trase se mj. plánují i další obchvaty výše zmíněných obcí a přeložky
Je potřeba dokončit pak ještě to napojení na obchvat Hrušovan, počítá se s tím pro Dukovany. V Blučině jsou opravdu místa, kde dva kamiony se nevyhnou…
Koro
1 den
3 roky?
Tom V
1 den
Asi tomu moc nerozumím. Chápu, že obec Blučina bude vyřešena, ale co ostatní? Nepomohlo by víc propojení D52 a D2?
jbcb
1 den
Nebylo by účelnější vybudovat dálniční spojku mezi D2 a D52? Tahle nová cesta akorát stáhne víc dopravy do Vojkovic, Holasic a Rajhradu.
Mno zrovna teď se začne opravovat Kníničská ulice v Brně (4proudovka z Brna do Bystrce), ta imho spadá pod kraj. Takže na tu údržbu zbytku „něco zbyde“.
Podle dění na území Brna by si člověk dokonce mohl začít myslet, že SUSka snad začala provádět i nějakou viditelnou činnost. Aktuálně se opravuje povrch i na Jihlavské a pokračuje loni započatá oprava části Černovické. Na jaře byla dokončena přestavba okružky Bedřichovická, se kterou souběžně proběhla oprava povrchu části Hviezdoslavovy. A někdy loni nebo už předloni proběhla oprava části Jedovnické, a před tím se dělal povrch na Bělohorské včetně mostů přes TT a vlečku do Zetoru.
David
1 den
Odkud kam těch 8k aut jezdí? Vždyť pro cesty od Židlochovic na sever mi přijde přirozenější použít silnici přes Holasice. Proč jezdí přes Blučinu? A nevyřešila by to spíš propojka D52 – D2?
Pokud někdo pracuje ve východní části Brna, je spíš přirozenější najet na dálnici u Blučiny a necrcat se přes Holasice a Rajhrad. Ráno je to celkem masakr směrem ven, odpoledne opačně – jak kruháče, tak nájezd/sjezd z D52. Nezapomínejte, že Komárov, Černovice i Slatina jsou plné fabrik i kanclů. Nehledě na to, že občas dálnice stojí.
ona je to spíše taková spojnice D2 případně vše co tam okolo leží a Pohořelice nebo silnice na Znojmo. D2-D52, která bude u Rajhradu bude mít úplně jiný smysl…
tak to uz se muzeme rovnou bavit o propojeni u Nemcic a I/40, ten zebrik z toho bude krasne vypadat
Tomáš Veselý
1 den
Nevím proč není na současné silnici v Blučině provoz kamionů omezen. Ty škody na nemovitostech a místní silnici od vibrací a zátěže nikdo nikdy neuhradí. A určitě jsou nižší než zisk dopravců za průjezd obcí.
Když sjedete u Blučiny z D2, tak jak na Blučinu, tak i na Měnín jsou zákazové značky vozidlům nad 12t. Bohužel to policie nijak nehlídá. Jak je to na Blučinu směrem od Židlochovic, to nevím.
Policie to hlídá. Zastavuje většinou místní kamiony parkující v Židlochovicích, mají na to místečka na 425 v Nosislavi nebo v Holasicích. Mezitím, co místním řidičům poradí jet přes daleko „bezpečnější“ Blučinu, projede kolem nich patnáct rumunských a maďarských kamionů. Pomáhat a chránit…
Nijak, tam žádné omezení není. Každopádně by mě zajímalo, zda někdy dojde i k oprave ujíždějící vozovky mezi Blučinou a Židlema. Už teď je tam 50 a čeká to na pořádný karambol na D2 po pár dnech dešťů, až se ta silnice pod váhou souvislé řady kamionů urve nadobro.
Ad Policie: ta si s velkou slávou zařídila v Holasicích u toho „slavného“ radaru co měřil 50 asi 5 metrů od značky „70“ vyhrazené kontrolní stanoviště pro kamiony. Od otevření se tam neukázali. Člověk je potká mnohem častěji u Billy v Rajhradě, jak se něčím cpou.
Čím více aut, tím více obchvatů a přitom to není nikde vidět….
Pokud je tento obchvat Blučiny největší stavba JM kraje, tak je to smutné zjištění.
Jedním tam na kole od Brna, je tam super cyklo kolem řeky, čekám že to s novou silnicí skončí, protože poslední co potřebuju je vykouřit krabičku cigaret za pár kilometrů jízdy.
Škoda.
Ano, frekventovaná cyklostezka Brno-Vídeň určitě skončí, protože ji mimoúrovně protne obchvat silnice 3. třídy
No zrovna ta cyklostezka podél Litavy je v nic moc stavu.. Nicméně obchvat ji překříží jen na jednom místě, jinde bude vliv minimální.
Samotná D52 má vést od Rajhradu k D2, tak je to v plánu ŘSD tak proč ty kecy v souvislosti s obchvatem Blučiny. To jako pojedou kamiony přes Židlochovice a po rozbité silnici k Žabčicím aby se pak u Pohořelic mohly napojit na D52? Geniální nápad nebo spíš politická obhajoba investice i když obchvat obec potřebuje tak jako tak.
přesně tak, relevantní by bylo spíše uvést že se jedná o součást strategického spojení na krajské úrovni v JV segmentu od Brna převážně pro místní a regionální dopravu ve stopě silnice II/416 od Pohořelic přes Blučinu, Měnín, Újezd a Křenovice ke Slavkovu na I/50. V této trase se mj. plánují i další obchvaty výše zmíněných obcí a přeložky
Jde o napojení Židlochovic na dalnici, nic víc.
Je potřeba dokončit pak ještě to napojení na obchvat Hrušovan, počítá se s tím pro Dukovany. V Blučině jsou opravdu místa, kde dva kamiony se nevyhnou…
3 roky?
Asi tomu moc nerozumím. Chápu, že obec Blučina bude vyřešena, ale co ostatní? Nepomohlo by víc propojení D52 a D2?
Nebylo by účelnější vybudovat dálniční spojku mezi D2 a D52? Tahle nová cesta akorát stáhne víc dopravy do Vojkovic, Holasic a Rajhradu.
Ucelnejsi by bylo nestavet dálnice.
Ani ne, auta co sjíždí z D2 na 11. km a pokračují přes Blue Chinu míří z naprosté většiny směr Židlochovice, Žabčice, Nosislav.
No ne. JMK taky něco buduje😁
Jeden nový pidi obchvat bychom měli. Ale na údržbu zbytku toho tankodromu v JM kraji asi opět nic nezbude.
Mno zrovna teď se začne opravovat Kníničská ulice v Brně (4proudovka z Brna do Bystrce), ta imho spadá pod kraj. Takže na tu údržbu zbytku „něco zbyde“.
Podle dění na území Brna by si člověk dokonce mohl začít myslet, že SUSka snad začala provádět i nějakou viditelnou činnost. Aktuálně se opravuje povrch i na Jihlavské a pokračuje loni započatá oprava části Černovické. Na jaře byla dokončena přestavba okružky Bedřichovická, se kterou souběžně proběhla oprava povrchu části Hviezdoslavovy. A někdy loni nebo už předloni proběhla oprava části Jedovnické, a před tím se dělal povrch na Bělohorské včetně mostů přes TT a vlečku do Zetoru.
Odkud kam těch 8k aut jezdí? Vždyť pro cesty od Židlochovic na sever mi přijde přirozenější použít silnici přes Holasice. Proč jezdí přes Blučinu? A nevyřešila by to spíš propojka D52 – D2?
Ono když se jedna dálnice zacpe, což v poslední době není vyjímkou, tak pak všichni sjíždí D2 exit 11/D52 16, případně přes Rajhrad. A je to peklo.
Pokud někdo pracuje ve východní části Brna, je spíš přirozenější najet na dálnici u Blučiny a necrcat se přes Holasice a Rajhrad. Ráno je to celkem masakr směrem ven, odpoledne opačně – jak kruháče, tak nájezd/sjezd z D52. Nezapomínejte, že Komárov, Černovice i Slatina jsou plné fabrik i kanclů. Nehledě na to, že občas dálnice stojí.
Přes Holasice se crcáte dědinama, přes Blučinu se jezdí často – např. když potřebujete do Olympie, do Ikey, nebo směr Olomouc a Zlín.
důležitý teda je v tomto případě, aby to navazovalo na obchvat Hrušovan a pak už to bezpečně téměř mimo zástavbu jde na D52
a ta propojka D2-D52, ktera na D52 dosahne jedine zajizdkou zpet do Rajhradu se dela kvuli kamionum ze Syrovic?
nebude se kvuli tomu ucelu budovat spojka Rajhrad-D2 kolem Popovic?
ona je to spíše taková spojnice D2 případně vše co tam okolo leží a Pohořelice nebo silnice na Znojmo. D2-D52, která bude u Rajhradu bude mít úplně jiný smysl…
Ještě můžete projet Vojkovice a pak kolem Hrušovan, křižovatkou smrti u Ledců a jste tam. Taky ideální spojnice dvou dálnic.
tak to uz se muzeme rovnou bavit o propojeni u Nemcic a I/40, ten zebrik z toho bude krasne vypadat
Nevím proč není na současné silnici v Blučině provoz kamionů omezen. Ty škody na nemovitostech a místní silnici od vibrací a zátěže nikdo nikdy neuhradí. A určitě jsou nižší než zisk dopravců za průjezd obcí.
Jakmile bude obchvat, určitě bude.
Když sjedete u Blučiny z D2, tak jak na Blučinu, tak i na Měnín jsou zákazové značky vozidlům nad 12t. Bohužel to policie nijak nehlídá. Jak je to na Blučinu směrem od Židlochovic, to nevím.
Policie to hlídá. Zastavuje většinou místní kamiony parkující v Židlochovicích, mají na to místečka na 425 v Nosislavi nebo v Holasicích. Mezitím, co místním řidičům poradí jet přes daleko „bezpečnější“ Blučinu, projede kolem nich patnáct rumunských a maďarských kamionů. Pomáhat a chránit…
Nijak, tam žádné omezení není. Každopádně by mě zajímalo, zda někdy dojde i k oprave ujíždějící vozovky mezi Blučinou a Židlema. Už teď je tam 50 a čeká to na pořádný karambol na D2 po pár dnech dešťů, až se ta silnice pod váhou souvislé řady kamionů urve nadobro.
Ad Policie: ta si s velkou slávou zařídila v Holasicích u toho „slavného“ radaru co měřil 50 asi 5 metrů od značky „70“ vyhrazené kontrolní stanoviště pro kamiony. Od otevření se tam neukázali. Člověk je potká mnohem častěji u Billy v Rajhradě, jak se něčím cpou.