Nejen emise z motoru. Na Slovensku testují vliv opotřebení brzd na kvalitu ovzduší

Slovenská pobočka koncernu Arriva začala v Pezinku testovat nový typ ekologických brzd. Foto: ArrivaSlovenská pobočka koncernu Arriva začala v Pezinku testovat nový typ ekologických brzd. Foto: Arriva

Autobusy Arrivy testují v rámci evropského projektu nový typ brzd kromě Pezinku i v italském Bergamu.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Peter

V Pezinku na rínku 🙂
Tých 5 autobusov, to bude kvapka v mori…

Peter

Jasnééé, ešte lepší pomenovanie je v tvare “ v Pezinoku“

František

Zlatý hybridy a EV…

noerf

To se to podniká, když to platí fondy EU.
Bohužel pak se Evropa probudí a zjistí, že ve spoustě technologií ji ujel vlak.

T679.2

Ne ne. Zlatý bubnový brzdy na obou (všech) nápravách. A mělo by to ještě jeden významný efekt a tím by bylo, že by ubylo „stihačů“. Přeci jen bubnové mají tu účinnost o něco nižší.

Jiří Kocurek

Aby pak někdo nedobrzdil a nesrazil tebe…

T679.2

To už je jeho boj, ne můj. Pokud budou mít všechna auta bubny každý rozumný člověk s tím musí počítat.

Mysel

Na tomto serveru se najde obcas kdejaka perla. Ale zvysovat bezpecnost vyraznym zhorsenim brzdnych schopnosti silnicnich vozidel, to je napad, ktery svou nebyvalou hlouposti vynikne i zde. Ziskavate zlateho bludistaka! :o)))

T679.2

Jenže to není můj nápad. Tenhle nápad se už totiž v mediálním prostoru objevil. Jenže jak teď koukám ty články neexistují. Jejich dřívější existenci však potvrzují komentáře
https://www.seznam.cz/komentare/14393248-bubnove-brzdy-se-vraci-take-na-predni-napravu-setri-zivotni-prostredi

PvvS

A pak ještě změřit otěr špalkových brzd na dráze..

Jiří Kocurek

To jde jednoduše ne? Zvážit nový špalek, zvážit starý špalek, proběh +- známe. Ještě udělat to samé s dvojkolím, to už bude složitější a nesmělo být na soustruhu.