Nejdelší výkon pro lokomotivu ČD. Kvůli výlukám jezdí Vectron z Budapešti až do Hamburku
Lokomotiva ČD má být v čele vlaků z Budapešti do Hamburku po celou dobu výluk na koridoru u Brandýsa nad Orlicí.
Výlukové práce na koridoru u Brandýsa nad Orlicí a přesun většiny vlaků mezi Brnem a Prahou na trasu přes Havlíčkův Brod přinesly Českým drahám nový rekord v nasazení jejich lokomotiv.
Lokomotiva Siemens Vectron v barvách Českých drah začala s přesunutím vlaků na trať přes Vysočinu pokrývat celou trasu vlaku EC 172/173 Hungaria. Celkem jde o 1300 kilometrů dlouhou trať. Až do výluk táhla soupravu do Prahy lokomotiva Siemens Vectron slovenského dopravce ZSSK, dál do Německa pak Siemens Vectron Českých drah. V minulosti se v čele střídaly lokomotivy řad 350 a 380 ve směru z Maďarska do Prahy.
Podle mluvčího Českých drah Roberta Pagana změna souvisí i s tím, že vlak po dobu výluk na koridoru nezajíždí na pražské hlavní nádraží, ale pouze do Holešovic. Tímto přetrasováním vlak odjíždí z Prahy jen o dvě minuty později než před zahájením výluk.
Oběh lokomotivy kombinuje celkem čtyři vlaky, kromě Hungarie ještě spoje EC 174 a EC 179 Berliner mezi Prahou a Hamburkem. Do vršovického depa se vrací po zhruba 3800 km.
České dráhy aktuálně provozují celkem 17 lokomotiv Siemens Vectron.