Nebyla to investice. Swietelsky Rail chce za údržbu úzkokolejek přes čtyři miliony
Obnovení provozu na jindřichohradeckých úzkokolejkách 10. srpna 2024. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Firma z koncernu Swietelsky uplatňuje pohledávku na základě ústní dohody.
Hrozné! Okamžitě prodat nejvyšší nabídce. Zakázat dávat dotace do této černé díry. Ať se s tím popere kdo chce…
No…, asi jsem ze starých časů, ale… V této zemi, době, sociálním marastu někdo udělá službu za 4,2 mega na rukou dání. Chtělo by se říci, že člověk by měl být rád, že sem tam se nějaký mohykán najde, ale… No potěš… Skoro si říkám (nejsem bohužel/bohudík hlouběji obeznámen s insolvenční a soudním řízením k JHMD, než to co probleskne ofiko médii), že by se to chtělo i podívat u SwR do účetnictví, a to ne proto aby měl problémy, ale samotného by mě zajímalo, jak se promítá do ekonomiky společnosti, která se přinejmenším zodpovídá matce, auditorům, berňáku a jak… Číst vice »
Tak hlavně se to bude těžko prokazovat, jestli na to není smlouva, faktura, objednávka, …
Pán udělá melouch za 4 mega na hubou dání,píšete to přesně. Zřejmě drobné, v těchto kruzích. Nechápu mínusy od místních odborníků. Je to čirá hrůza, co si dovolí borci ze stavebních firem.
Hm, sociální marast…
To, že běžná česká rodina považuje za naprostý standard každoroční dovolenou u moře, to je ten „sociální marast“?
Proboha už to nechte zkrachovat ať se může někdo s čistým listem toho ujmout. Nabídnout celek ve veřejné aukci s nėjakejma podmínkama. Tohle už je bizár.
Páchání dobrodiní má vždy své konce…..
Pevně doufám, že Good thing jsou velcí kluci 😉
V oblasti stavební lobby zbývá už jen víra.
Co to má co dělat se stavební lobby?
Jaké je portfolio investora?
Se situace, která se kolem JHDM, reorganizace a insolvence stalo je jediné východisko a to prodej. Pro podporovatele úzké doufat, že dráhu (a s ní co k ní patří) koupí někdo, kdo uvidí a má představu, co udělat něco alespoň pro částečný provoz. V současné stavu tam je moc zájmů, které spolu nejsou kompatibilní a ani do budoucna by nebyly (podle mého soudu) životaschopna. Poslední co mi připadá za nesprávný směr je tak malou a specifickou dráhu rozdělit na infrastrukturu a dopravu. Obzvláště, když doprava ma být v turistickém režimu. Cas odhaluje postupné podivnosti. SWR dělaly údržbu s tím, že… Číst vice »
Opatrnost, respektive odmítání navrženého scénáře ze strany obcí, je naprosto pochopitelný a správný postup. Jejich přistoupení na tuhle hru by je ekonomicky zruinovalo.
Vždyť ano, jen je otázka co na to věřitelé.
Žádnej svéprávnej starosta, nebo zastupitel by se pod převzetí nepodepsal.
To je pořád dokola.. ten slíbil a neudělal, ten udělal původně zadarmo a teď chce peníze.. blázinec, jaký je možný jen u nás. Prodejte to tomu Fikáčkovi, dokud je co prodat a bude klid. Tratě přežijí a tady ti všichni ať se pak soudí a dohadují třeba deset let.
Tento případ a celkově zákony v ČR jsou opravdu fraška
Jaký zákon je fraška?
asi ten insolvenční, že tato fraška je už rok tolerována místo toho aby to už bylo dávno rozprodáno 🙂