Vzhledem k tomu,jak Dánové vydávali zrušení tramvají v roce 1972 v Kodani a o rok dříve v Aarhusu,za vynikající rozhodnutí,tak s návratem do původních lokalit to nebude tak žhavé.Ale i tento krok je třeba ocenit..
Plecháč
1 měsíc
Líbí se mi ta úvrať uprostřed trasy v Glostrupu. To je asi na nově postavené lince unikát.
Hezke tramvaje Siemens. Zjevne Kodan sazi na kvalitu.
Mimochodem ani jedna z těch stanic není na území Kodaně
Ano,v podstatě se nejedná o návrat tramvají do Kodaně.S původní rozsáhlou a dobře vybudovanou tramvajovou sítí nemá nová trať skoro nic společného.
Očekával bych, že toto je jen začátek, a další tratě budou následovat
Následovat má prodloužení této tratě dále po předměstích Kodaně. V centru už je metro a S-bahn.
…a autobusy,které nahradily tramvaje v původních trasách
Vzhledem k tomu,jak Dánové vydávali zrušení tramvají v roce 1972 v Kodani a o rok dříve v Aarhusu,za vynikající rozhodnutí,tak s návratem do původních lokalit to nebude tak žhavé.Ale i tento krok je třeba ocenit..
Líbí se mi ta úvrať uprostřed trasy v Glostrupu. To je asi na nově postavené lince unikát.
Je to hodně zvláštní řešení. Ještě ve spojení s množstvím kolejí na té odbočce z hlavní trati. Jsem zvědavý, jak tam bude fungovat provoz.
Já tedy těch přestupů na vlak vidím víc než 1 teď a 5 po dokončení. Podle té mapky jsou to 3 teď a 6 po dokončení.
Ty dva jižní jsou ovšem na stejnou příměstskou trať.
Pro redakci – Je tam překlep „Lyngbny“ má být „Lyngby“
Klidně tenhle příspěvek potom smažte