Podle mě bude do určité míry sporné, že tím pádem část vlaků směr Lucembursko pojede z hl. n. v Trevíru, část z protějšího břehu. Na jednu stranu je pravda, že ty nové vlakové spoje jsou „navíc“ oproti dnešnímu stavu, na druhou stranu se dá argumentovat, že i takové spoje mohly vést jednotně přes hl. n.
Nicméně je fakt, že Trier Hbf. zrovna nástupištními hranami neoplývá.
Karl vB.
4 hodin
Z Faktenbattu mně zaujaly dvě skutečnosti.
1. Reaktivace trati trvala 13 let (od 2012)
2. Perony mají různou výšku.
Zpravidla mají peron 55 cm vysoký.
Kreuz Konz má peron vysoký 76 cm.
Hafenstraße má výšku vnějšího peronu 76 cm a středního peronu 55 cm.
Sáček
6 hodin
Takhle má veřejný prostor vypadat, povedená barva trakčních sloupů.
Podle mě bude do určité míry sporné, že tím pádem část vlaků směr Lucembursko pojede z hl. n. v Trevíru, část z protějšího břehu. Na jednu stranu je pravda, že ty nové vlakové spoje jsou „navíc“ oproti dnešnímu stavu, na druhou stranu se dá argumentovat, že i takové spoje mohly vést jednotně přes hl. n.
https://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn/KB693_1_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf?filename=KB693_1_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf&orig=sS
Ten proklad na levém břehu Mosely navíc nebude přesných 30min., ale cca 40 – 20.
Nicméně je fakt, že Trier Hbf. zrovna nástupištními hranami neoplývá.
Z Faktenbattu mně zaujaly dvě skutečnosti.
1. Reaktivace trati trvala 13 let (od 2012)
2. Perony mají různou výšku.
Zpravidla mají peron 55 cm vysoký.
Kreuz Konz má peron vysoký 76 cm.
Hafenstraße má výšku vnějšího peronu 76 cm a středního peronu 55 cm.
Takhle má veřejný prostor vypadat, povedená barva trakčních sloupů.
Teď si to pro změnu představte, jak depresivně by to vypadalo, kdyby byl použitý mobiliář vyvedený v „pražské hřbitovní černé“.
Ó, jak mi ten Trevír West připomíná Laa an der Thaya a někdejší koridor na Brno…
Text trochu nejasný..má každá z liniek interval 60 minút, teda prekladaný interval na trati je 30 minút, alebo je na každej linke interval 30 minút?
Do značné míry to první, ale ani to není přesné – viz https://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn/KB693_1_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf?filename=KB693_1_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf&orig=sS
… a viz samostatný JŘ té vnitroněmecké linky na té trati https://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn/KB693_2_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf?filename=KB693_2_J25_H_Taeglich_nur_03032025_13122025_G22112024.pdf&orig=sS (tyto spoje jsou obsaženy v obou tabulkách).