Nákup jsme vám doručili do kufru. Škoda chce umožnit e-shopům otevírat auta
Automobilka Škoda Auto odstartovala pilotní projekt doručování online nákupů do zavazadlového prostoru osobních aut. Ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz
Automobilka Škoda Auto odstartovala pilotní projekt doručování online nákupů do zavazadlového prostoru osobních aut. Ve spolupráci s internetovými obchody Alza.cz a Rohlík.cz chce umožnit vzdálený přístup k vozu, aby mohli kurýři doručit objednané zboží přímo do kufru auta.
Jde o projekt Škoda Auto DigiLab, testování nové technologie začalo. Firma ujišťuje zákazníky, že klade velký důraz na bezpečnost. „Výměna dat probíhá v kódované podobě, kromě toho může kurýr vůz otevřít pouze v krátkém časovém úseku, jehož délku stanovuje sám zákazník,“ uvedla firma v tiskové zprávě.
Systému funguje tak, že zákazník dá souhlas s otevřením vozu přes mobilní aplikaci. Přístup pro kurýra bude jednorázový. Kurýr vloží zásilku do zavazadlového prostoru, zamkne pomocí mobilní aplikace vůz a zákazník obdrží zprávu o úspěšném doručení.
„Tento pilotní projekt je konkrétní ukázkou toho, jak pomocí nejmodernějších technologií usnadníme a zpříjemníme lidem jejich každodenní život,“ řekla Jarmila Plachá, která DigiLab vede.
Služby a technologie jsou nyní ve zkušební fázi. Malý okruh zákazníků systém pro partnery projektu začne zkoušet v praxi
https://www.youtube.com/watch?v=B6DDp4vrHrE