Nabrali jsme 20 lidí, bude to výzva. HelloJets nabídnou na letech k moři češtinu i narozeninové oslavy

Charterový letoun společnosti HelloJets v barvách CK Blue Style. Foto: Zdopravy.czCharterový letoun společnosti HelloJets v barvách CK Blue Style. Foto: Zdopravy.cz

CK Blue Style představila nového dopravce pro své charterové lety k moři. Má nabídnout komfort i překvapení.

Odebírat
Upozornit na
guest
29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dan

Proč v článku není ani okrajově zmíněno, že ty největší problémy, které Blue Style na jaře měl, byly způsobeny tím, že si najaly de facto neexistující společnost Five Airways?

Jake

Protože celou záležitost hodili na skyline express. To že smlouva BS se skyline končila na konci března a BS minimálně týden věděl o tom, že nemají leteckou společnost která by lety obsloužila, to už nikde nenapíšou.

jaroslav.dohnalik

Komfort v konfiguraci 189 míst k sezení? No, průměrný český koupák na to asi uslyší.

Conti777

189 míst v 737-800 je naprostý standard, který používá většina leteckých společností, zejména v Evropě a u lowcostu/charteru má tuto konfiguraci drtivá většina těchto letadel. Z hlediska komfortu je to naprosto v pořádku na lety do 5 hodin.

Y.K.

A co si od komfortu v ekonomické třídě slibujete? Je to jen PR. Každá v letadle této velikosti bude mít 189 míst. Pokud chce někdo skutečný komfort, musí být ochoten z peněženky vyložit násobky ceny za vyšší třídu (v letadle které ji nabízí).

Navíc koupák kupující zájezd u konkrétní cestovky, nemá žádný vliv na to čím poletí, takže nemá na co slyšet.

Ivan_pha

Žádný zázrak to nebude, ale určitě lepší než egyptske noname aerolinky, které létaly, nebo spíše nelétaly pro ně posledně.

Mimochodem, na jiném serveru strašně řešili stáří, že 18 let moc. Přitom to je letadlo lehce za půlkou běžné životnisti.

Conti777

Nevím, jestli si to nepletete, Skyline Express, které létaly pro Blue Sky do Egypta, jsou ukrajinské, ne egyptské.

Ivan_pha

Máte samozřejmě pravdu, popletl jsem to.

Denis L.

Jak se říká, věk je jen číslo, Delta je schopná bez většího problému B767 provozovat i po skoro 40 letech na výkonech přes Atlantik, zatímco 19 let staré A330 pětihvězdičkového Qataru jsou vraky na vyřazení, které už si ani nedovolí poslat jinam než do rozvojových zemí jako Indie, Afrika a nevyjímaje ani východní Evropu včetně ČR…

Lkprak

Jen pro zajímavost – loni se jejich letadla už v Praze objevovala. Létala i v pronájmu pro turecké Sun Expres na lince Antalya – Praha.

Petra

Naštěstí bych už neletěla do žádné z těchto destinací a určitě bych neletěla s Rumunskou společnosti.

Filip

A důvod? Asi máte trochu předsudky

Průvodce původní Aleš

Já bych také neletěl s aerolinkou, která neexistuje. Protože žádná Rumunská společnost opravdu neexistuje 🙂

Conti777

V minulosti si letadla od rumunských společností běžně vypůjčovaly i Smartwings, nevidím důvod, proč s nimi neletět, rumunské společnosti plní nejpřísnější bezpečnostní normy.

Lkprak

No takové Yan Air byl kdysi solidní průser. Ale ne proto, že to bylo letadlo turecké společnosti, ale protože bylo fakt staré a každou chvíli se pos…
Nicméně souhlas a viz. můj předchozí příspěvek. Loni jsem si všimnul, že se na letu Sun Expres z Antalye do Prahy občas objevuje letadlo sice v barvách této společnosti, ale s rumunskou registrací, tak jsem si ho vygooglil – a hle, on to byl tenhle HelloJets.

Conti777

To máte pravdu, YanAir měly dost potíže, ale to také byly ukrajinské aerolinky a ne rumunské či turecké.

Lkprak

Máte pravdu, mrknul jsem na web a Yan air jsou fakt ukrajinské.

krtek

vždycky už jen Dubaj s Emirates, že?

Jirka

A kdyby to byla zavedená známá společnost jako je třeba Tarom?

MajsterN

Tak to vypadá, že Blue Style chce postupně vyzkoušet všechny malé dopravce na trhu, seřazeno od nejlevnějších co našli, než to některý z nich zvládne poskytovat. „Toto léto pro nás bude výzva“, dodal dodavatel.

Jan

To ve mně důvěru zrovna nevzbuzuje. Já bych radši jel na dovolenou s někým pro koho je to rutina a ne výzva.

Jake

A s kým by tedy měli lítat? Smartwings se lidem nelíbí. Změní se dopravce, je to taky špatně už z principu protože ukrajinci. Změní ho znova a zase špatně je to malá společnost. Pokud si tady opravdu někdo myslí, že by pro společnosti typu lufthansa, swiss nebo turkish bylo nějak zajímavé poslat 2 letadla do Prahy lítat egypt s našima koupákama tak se nenechte vysmát. A výkřiky typu Emirates už vůbec ne. A i kdyby ano tak ty zájezdy nebudou stát 20k (což tady plno lidí považuje za předražené a myslí si že last minute ceny jsou takové že na… Číst vice »

Libor

Přesně, každý nadává, ale chce vše levně. Chci kvalitu, tak si připlatit nebo jsme zticha.

zzsjsjs

charterové lety fuj

Libor

Není povinné s nima lítat..

Jiří Švácha

Mohl bys to nějak rozvést? Co přesně je na nich tak „fuj“?

JiVe

tohle bude průšvih. Level 2. Dávám tomu 10 dnů

Conti777

Myslím, že to bude výrazně lepší než Skyline Express

TS73

Chapu ze dovolene lidi kupuji s predstihem..takze koupite si u Blue Style neco po tomhle? 🙂