Na zkušebním okruhu VUZ vykolejila jednotka pro rakouské dráhy
Stadler KISS pro ÖBB ve Velimi. Foto: VUZ
K vykolejení došlo v oblouku na větším ze dvou okruhů. Ten je tak nyní pro další jízdy uzavřen.
K vykolejení došlo v oblouku na větším ze dvou okruhů. Ten je tak nyní pro další jízdy uzavřen.
Od toho zkušební okruhy přece existují…
Stadler Kiss je asi smolný typ pre ten okruh.
Tak na vyšetření příčiny této MU jsem MZ mimořádně zvědavý. Etalon infrastruktury, nejnovější vozidlo a bác.. to bych skoro tipoval na sabotáž nebo nějaké hrubé opomenutí (zapomenutý uvolněný tlumič který někde nějaký zdvih zablokoval nebo podobně).
Už si jak ten náš slovenský premiér…
U téhle mimořádnosti jsem hodně zvědavý, co se tam vlastně stalo.
Podle fotky se to stalo kilometry od nejbližšší výhybky na okruhu s v max 200. Na takových úsecích se rozhodně běžně vykolejení nestávají.
Základní otázka zní, co bylo příčinou? Vzhledem k místu (podle fotky v podstatě širá trať), jsou asi jen dvě možnosti. Technická závada na vozidle, nebo technická závada na svršku….
Bohužel se stává 🙈
Ten Klofanda to tam vede… Pod jeho vedením je to samá nehoda. Už by měl jít do důchodu.
MU tam opravdu za posledních pár let několik bylo. Ale nikdo to nedokázal vyšetřit tak v pohodě od stolu jako vy… Klobouk dolu.
Kdybyste radši honil stroj, místo takových výkřiků…
nebo (si)honil něco jinýho
Je dobře, že se mimořádná událost stala na zkušebním okruhu a ne za běžného provozu. Tato zařízení mají smysl pro odhalení případných konstrukčních a výrobních vad. Co bylo příčinou nehody ještě nevíme. Nelze tak vyvozovat závěry.
Dobrý den, nevstupuji běžně do diskuse, nicméně s ohledem na Váš opravdu sprostý komentář, který mě „zvedl ze židle“, udělám výjimku. Vyzývám Vás, pokud najdete odvahu, přijďte mi osobně říci, co dělá kolega Klofanda špatně v této věci. Vyhradím si na Vás čas (pokud budete muset přijet, zaplatím cestovné, pokud potřebujete uvolnit od svého šéfa, tak domluvím uvolnění) a rád si Vás osobně poslechnu, co konkrétně máme v této věci zlepšit. A pokud přijdete s rozumným řešením, tak Vám nabídnu zaměstnání. Nebo nemáte odvahu a Váš příspěvek jsou jenom sprosté hospodské kecy. Nejsme dokonalí, ale ani jeden zaměstnanec VUZ –… Číst vice »
Možná taková poznámka pro adminy že by některé účty měly mít označení, že se jedná o skutečnou (ověřenou) osobu z dopravy a tím potvrzené, že se za ně někdo nevydává.
Pan Bělčík z VÚŽ je prověřený, tento příspěvek je skutečně od něho.
Myslím, že k tomuto Vašemu vyjádření příspěvek Igora nesměřoval. I když díky za Vaši reakci.
Za sebe bych to chápal spíše jako námět k zamyšlení pro zavedení ověřeného účtu i s profesním „razítkem“.
Nemyslím to zle jen že třeba nějaký detail hvězdička u jména nebo tak něco pro někoho, kdo neví na to najede a uvidí co je zač (třeba popisek)
Bohužel máte asi smůlu pane řediteli. Tady se slušnost a čest moc nenosí, většinou se tu jen pomlouvá a hází špína na druhé bez toho, že by se uvedly skutečnosti a důkazy. Moc věcných diskuzí tu není, a je to škoda. Ale je přece snažší urážet, než slušně reagovat na článek.
Nakonec, už podle počtu negativních palců u vaší reakce vidíte sám, že ač je váš příspěvek korektní, slušný a i vtipný (proplacení náhrad mne opravdu pobavilo 🙂 ), minimálně 12 lidí má pocit, že vy jako GŘ jste si dovolil příliš, kritizovat něčí příspěvek, který není podložen důkazy.
Hlavně se mi poslední dobou stává, že se mi na komentáři zobrazí, že jsem jej hodnotil, aniž bych ho četl 😀 Většinou u komentářů, které mají velký nepoměr mezi like/dislike.
Čili ty palce dolů vůbec nemusel nikdo vědomě dát…
Mně se to stává v práci. Zřejmě to bude IP adresou, která bude společná pro více pc a hodnotil jiný kolega. Na mobilu nebo doma se mi to nestává.
Může někdo z adminu domněnku potvrdit či vyvrátit?
Dobrý den, také reaguji jen občas . Ale Vám pane Bělčíku palec nahoru. Málokterý ředitel si váží a je tak pyšný na své zaměstnance jako Vy…. kolikrát by byla pro mě lepší takováto osobní pochvala než tři tisíce ve výplatě. Stačilo by poklepání na rameno a věty typu – To se ti povedlo!
Klobouk dolů, máte můj respekt! Tak si představuji konstruktivní řešení!
Stačí odpovědět na otázku, proč tolik malérů nebylo za Tondy Blažka. Nebyl to rapl a dokázal jednat s lidmi. Ne jako teď, když se všichni bojí podrbat na zadnici, protože velký bratr sedí u záznamů z kamer snad 24/7 a s potěšením rozdává flastry za každou blbost. Kolik těch nehod za poslední dobu bylo a jaké jsou celkové škody? Bylo by zajímavé tu statistiku vidět.