Na trati Brno – Přerov začíná kvůli modernizaci dlouhá výluka
Úsek tratě Nezamyslice - Kojetín. Pramen: Správa železnic

Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.
Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.
Autobusy z nás vytřesou dušu.
Tady je to aspoň pro nějaké kvalitativní zlepšení.
Nicméně za pár dnů začne 3,5měsíční (!) výluka úseku Jihlava – Luka nad Jihlavou, který byl v předchozích 4 letech (2021 – 24) vyloučen celkem 5 měsíců (1,5 + 2 + 1,5 + 0), nyní tedy znovu a nadále bude jednokolejný, bez mezilehlé výhybny (a jestlipak nadále i bez rozdělení na dva oddíly?).
Mmch. jak to bude s vlakem z Brna na Dny NATO? Pojede odklonem, nebo vůbec? Ani zde https://www.natodays.cz/doprava/doprava-vlakem nevidím bližší info kromě toho, že mj. z Brna prý zvláštní vlak pojede.
Kouknu můj vlak dám z Brna do Mošnova 20.9 a vidím přímý vlak Brno Vyškov Kojetín Přerov. Takže asi autobus. (nemají hotové omezení nejspíš)
Je vidět, jak naše slavná Správa železnic dokáže pěkně lhát. Kdyby ji šly opravy trati stejně jako lhaní, to by byly koleje v luxusním stavu. Před zahájením rekonstrukce úseku Nezamyslice Kojetín (je tu i kousek níž článek) se vychvalovali, jak první položí koleje v nové stopě a PAK TEPRVE během krátkých výluk dodělají ostatní. No a bum ho, ještě se pořádně nezačalo, ještě neleží ani metr nových kolejí a už je výluka. A to můžeme počítat že se potáhne minimálně ty dva roky. To je opravdu snaha odnaučit jezdit lidi vlakem. Dnes jsem potkal dva autobusy NAD Nezamyslice Přerov. V… Číst vice »
Co tu tak nadáváte? Chceme novou trať nebo ne? A výluka je teď hlavně, že se začíná v úseku Přerov-Kojetín, tam je to složitější, než Nezátky-Kojetín, ale když už ta výluka na t300 je, tak logicky Přerov-Nezátky, pač se těm busům už nevyhneme! Bohužel ty komplikace už budou, než bude nová trať.
Nic než pravda. Denně ucpaná dálnice D1 a Sabotáž železnic to arogantně uzavře, místo toho, aby si nejdřív vykopali ty přeložky v polích kolem trati. Jsem zvědavej kolik techniky nasadí, celých 5,5 bagru na 5km. A nechápu, proč jezdí busy místo rychlíků až z Brna, když můžou žlutí nechat pendlovat soupravu mezi Brnem a Vyškovem. Holt využívání mozku se z vlakové dopravy pomalu ale jistě vytrácí.
kdo by to byl řek, že minulý týden jsem tama jel naposledy
„Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.“
Toto je pravdivé tvrzení pouze za předpokladu, že jde o vlaky dopravce České dráhy, a.s.
Prosím redakci, aby v tomto případě úvod článku upravila, protože úvod článku na běžného čtenáře může působit tak, že výluka omezí rýchliky včetně linky R8 dopravce ze skupiny RegioJet nejdříve na podzim.
V článku je to později zmíněno, ale zkopírovaná tisková zpráva od ČD je v celém kontextu zavádějící, protože je článek o celé trati, na které jsou provozovány pravidelné vlaky dvou dopravců ne jen Českých drah.
Děkuji.
Ještě že za železnice má dálnici. Kde bychom bez dálnice byli.
Ono kdo mohl, tak už dávno přesedlal na auto/autobus. Jezdit R8 vyžaduje velkou dávku antisebelasky.
Proč tu tedy někteří mají obavy z nedostatku busů, když stejně jiné stejně vehmentně tvrdí, že tím vlakem nikdo nejezdí?
Protože RJ davá pocet busu neadekvatne kapacitě vlaků…
Nerozumím řeči vašeho kmene. Vlak alespoň svištěl, na dálnici denně parkoviště.
Svištěl? To vlak na 300 nedělal nikdy
Nechápu, proč jsou výluky naplánované na poslední chvíli. Výluka začíná za pár hodin, ale Můj vlak o mimořádnosti nic neví a prodává jízdenky podle dosavadního jízdního řádu. Idos je v informacích předběhl jen o několik hodin. Jenom výlukový jízdní řád pro R8 od Regiojetu byl k dispozici s několikadenním předstihem.
Minimálně výluku k R8 znal IDOS už ve středu v minulém týdnu.
Já teda v Můj Vlak informace o nahrazení vlaku NAD a informace o výluce normálně vidím. Stejně tak při vyhledání spojení nabízí obě linky NAD.
Že by to odladili? Neumělo to napojovat vlak s autobusem, teď už to ale vidím.
A osobní vlaky Šumperk – Vyškov jsou rozpojené v Přerově. Např. 3848 je roztržený a končí v Přerově po odjezdu ND do Nezamyslic/Vyškova.
Neví někdo, jak to souvisí s modernizací? Vždyť je udělaná jen skrývá a začínají se dělat přeložky silnic? Trať je zatím nikde nedotčená…https://youtube.com/shorts/RyWNDyRkHS8?si=OHbV7n_YcAhw29Ns
Rekonstrukce němčického zhlaví v Kojetině, včetně budování podchodu a založení nadjezdu.
Jinak překvapivě přesný ilustrační snímek, přesně v tomto místě bude výluka.
Co bude v té době předmětem modernizace železniční tratě???????????
Rekonstrukce němčického zhlaví v Kojetině, včetně budování podchodu a založení nadjezdu.
Jinak ta NAD od 22. 10. do 7. 11. na R12 není kvůli modernizaci Brno – Přerov, ale kvůli periodické údržbě jako každý rok na podzim.
Tam jsou pořád výluky, ale přínos nulový
jaja, teď skončila měsíční prázdninová a šup na novou měsíční podzimní. Jako na této trati se vyplatí vytrhat koleje a nahradit cyklostezkou bo tam vlaky imrvére nejezdí
Něco na tom bude… a ta trat je tak akorat pro ostudu. Místo nesmyslneho šmydlání tam měla už dávno být dvoukolejka
https://vyskovsky.denik.cz/zpravy_region/vyluka-brno-vyskov-prerov-vlaky-rychliky-r8-nahradni-autobusy-2025-zastavky.html
To je jen k R8.
Ta tu chyběla,je to jen doplnění
„Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.“
Rychlíků se dotkne už dnes – R8, kterou by určitě stálo za to v článku taky zmínit, jelikož na ní se výluka dotkne nejvíce cestujících.
Přesně tak, určitě by to za zmínku v článku stálo.