dkv_obrazok

Na trati Brno – Přerov začíná kvůli modernizaci dlouhá výluka

Úsek tratě Nezamyslice - Kojetín. Pramen: Správa železnicÚsek tratě Nezamyslice - Kojetín. Pramen: Správa železnic

Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír M.

Autobusy z nás vytřesou dušu.

xyz

Tady je to aspoň pro nějaké kvalitativní zlepšení.

Nicméně za pár dnů začne 3,5měsíční (!) výluka úseku Jihlava – Luka nad Jihlavou, který byl v předchozích 4 letech (2021 – 24) vyloučen celkem 5 měsíců (1,5 + 2 + 1,5 + 0), nyní tedy znovu a nadále bude jednokolejný, bez mezilehlé výhybny (a jestlipak nadále i bez rozdělení na dva oddíly?).

Mmch. jak to bude s vlakem z Brna na Dny NATO? Pojede odklonem, nebo vůbec? Ani zde https://www.natodays.cz/doprava/doprava-vlakem nevidím bližší info kromě toho, že mj. z Brna prý zvláštní vlak pojede.

Igor

Kouknu můj vlak dám z Brna do Mošnova 20.9 a vidím přímý vlak Brno Vyškov Kojetín Přerov. Takže asi autobus. (nemají hotové omezení nejspíš)

Janek

Je vidět, jak naše slavná Správa železnic dokáže pěkně lhát. Kdyby ji šly opravy trati stejně jako lhaní, to by byly koleje v luxusním stavu. Před zahájením rekonstrukce úseku Nezamyslice Kojetín (je tu i kousek níž článek) se vychvalovali, jak první položí koleje v nové stopě a PAK TEPRVE během krátkých výluk dodělají ostatní. No a bum ho, ještě se pořádně nezačalo, ještě neleží ani metr nových kolejí a už je výluka. A to můžeme počítat že se potáhne minimálně ty dva roky. To je opravdu snaha odnaučit jezdit lidi vlakem. Dnes jsem potkal dva autobusy NAD Nezamyslice Přerov. V… Číst vice »

Zdenek300

Co tu tak nadáváte? Chceme novou trať nebo ne? A výluka je teď hlavně, že se začíná v úseku Přerov-Kojetín, tam je to složitější, než Nezátky-Kojetín, ale když už ta výluka na t300 je, tak logicky Přerov-Nezátky, pač se těm busům už nevyhneme! Bohužel ty komplikace už budou, než bude nová trať.

Davidoff

Nic než pravda. Denně ucpaná dálnice D1 a Sabotáž železnic to arogantně uzavře, místo toho, aby si nejdřív vykopali ty přeložky v polích kolem trati. Jsem zvědavej kolik techniky nasadí, celých 5,5 bagru na 5km. A nechápu, proč jezdí busy místo rychlíků až z Brna, když můžou žlutí nechat pendlovat soupravu mezi Brnem a Vyškovem. Holt využívání mozku se z vlakové dopravy pomalu ale jistě vytrácí.

Practicus

kdo by to byl řek, že minulý týden jsem tama jel naposledy

Standea

„Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.“

Toto je pravdivé tvrzení pouze za předpokladu, že jde o vlaky dopravce České dráhy, a.s.

Prosím redakci, aby v tomto případě úvod článku upravila, protože úvod článku na běžného čtenáře může působit tak, že výluka omezí rýchliky včetně linky R8 dopravce ze skupiny RegioJet nejdříve na podzim.

V článku je to později zmíněno, ale zkopírovaná tisková zpráva od ČD je v celém kontextu zavádějící, protože je článek o celé trati, na které jsou provozovány pravidelné vlaky dvou dopravců ne jen Českých drah.

Děkuji.

Josef Pešek

Ještě že za železnice má dálnici. Kde bychom bez dálnice byli.

Num

Ono kdo mohl, tak už dávno přesedlal na auto/autobus. Jezdit R8 vyžaduje velkou dávku antisebelasky.

N.N.

Proč tu tedy někteří mají obavy z nedostatku busů, když stejně jiné stejně vehmentně tvrdí, že tím vlakem nikdo nejezdí?

Num

Protože RJ davá pocet busu neadekvatne kapacitě vlaků…

Davidoff

Nerozumím řeči vašeho kmene. Vlak alespoň svištěl, na dálnici denně parkoviště.

Num

Svištěl? To vlak na 300 nedělal nikdy

Pedro72

Nechápu, proč jsou výluky naplánované na poslední chvíli. Výluka začíná za pár hodin, ale Můj vlak o mimořádnosti nic neví a prodává jízdenky podle dosavadního jízdního řádu. Idos je v informacích předběhl jen o několik hodin. Jenom výlukový jízdní řád pro R8 od Regiojetu byl k dispozici s několikadenním předstihem.

Martin

Minimálně výluku k R8 znal IDOS už ve středu v minulém týdnu.

javr

Já teda v Můj Vlak informace o nahrazení vlaku NAD a informace o výluce normálně vidím. Stejně tak při vyhledání spojení nabízí obě linky NAD.

Pedro72

Že by to odladili? Neumělo to napojovat vlak s autobusem, teď už to ale vidím.

Pedro72

A osobní vlaky Šumperk – Vyškov jsou rozpojené v Přerově. Např. 3848 je roztržený a končí v Přerově po odjezdu ND do Nezamyslic/Vyškova.

Zesp

Neví někdo, jak to souvisí s modernizací? Vždyť je udělaná jen skrývá a začínají se dělat přeložky silnic? Trať je zatím nikde nedotčená…https://youtube.com/shorts/RyWNDyRkHS8?si=OHbV7n_YcAhw29Ns

Hájek

Rekonstrukce němčického zhlaví v Kojetině, včetně budování podchodu a založení nadjezdu.

Hájek

Jinak překvapivě přesný ilustrační snímek, přesně v tomto místě bude výluka.

V. P.

Co bude v té době předmětem modernizace železniční tratě???????????

Hájek

Rekonstrukce němčického zhlaví v Kojetině, včetně budování podchodu a založení nadjezdu.

javr

Jinak ta NAD od 22. 10. do 7. 11. na R12 není kvůli modernizaci Brno – Přerov, ale kvůli periodické údržbě jako každý rok na podzim.

Num

Tam jsou pořád výluky, ale přínos nulový

alf

jaja, teď skončila měsíční prázdninová a šup na novou měsíční podzimní. Jako na této trati se vyplatí vytrhat koleje a nahradit cyklostezkou bo tam vlaky imrvére nejezdí

Num

Něco na tom bude… a ta trat je tak akorat pro ostudu. Místo nesmyslneho šmydlání tam měla už dávno být dvoukolejka

Pedro72

To je jen k R8.

Matt

Ta tu chyběla,je to jen doplnění

javr

„Výluka se týká především osobních a spěšných vlaků, na podzim se dotkne i rychlíků.“

Rychlíků se dotkne už dnes – R8, kterou by určitě stálo za to v článku taky zmínit, jelikož na ní se výluka dotkne nejvíce cestujících.

AdamS

Přesně tak, určitě by to za zmínku v článku stálo.