Na stavbě D35 u Litomyšle se blíží poslední překládka plynovodu. Začne i budování přeložky
Stavba úseku D35 Džbánov - Litomyšl. Foto: Budimex

Pokračují betonáže pilířů více než 400 metrů dlouhého mostu.
Pokračují betonáže pilířů více než 400 metrů dlouhého mostu.
Vždy když nějaká dálnice má být hotová začátkem roku (zde 2027), tak v tom je slyšet to budoucí urychlení, aby se to stihlo ještě v prosinci (2026).
Takže už si tady lidi stěžují nejen na zpoždění, ale i na urychlení, tady je těžké se zavdecit 😃😃
uz chybi jen stiznost na to, ze nebe je modre a trava zelena.
ted si predstavme situaci, ze to puvodne ohlasi na konec 2026 a kvuli tuhe zime by to stihli az na zacatku 2027.
to bychom tu od vas cetli stiznosti, ze to nemaj planovat tak tesne?
jak by to meli udelat, aby sacek byl spokojen?
popravdě Vysoké Mýto se mi z vlastní zkušenosti zdá jako větší brzda, až bude dálnice hotová i tam tak spolu s dálnicí u Litomyšli to bude o dost lepší severní cesta na Olomouc, jediný problém je, že to mělo být hotové už před 20 roky i s úsekem Opatovec Mohelnice…
Však ona ta fotka je z místa mezi Hrušovou a Cerekvicí,tak nevím proč se píše u Litomyšle,když to je u Vysokého M.
Je toto další adept na podepsání dohody o urychlení stavby? Při splnění milníku s měsíčním předstihem a plánovaným datem zprovoznění začátek roku 2027, neurychlí se to možná na konec 2026?
Obchvat Mýta a tunel už na konci 2026 asi bude, ale ten usek tak nějak kapacitně zvládá, nejsou tam nějaký extra průjezdy obcemi… u obchvatu Litomyšle bych si připlatit neváhal, ale tady? Navíc v těch zimnich měsících není doprava tak extrémní. Asi záleží na ceně, za pár milionů/nižší desítky to asi smysl má.
Souhlasím, že tohle je zrovna kus dálnice, který dostane smysl až s obchvatem aspoň jednoho z města.
Ale zase je důležité vzít v potaz obyvatele obce Hrušová, pro které to bude obrovské snížení dopravy.
Osobně bych to urychlení nepotřeboval, pokud by to nevedlo k urychlení jiných. Tedy to, že tohle se dodělá s předstihem, bude znamenat větší kapacitu jinde a tedy rychlejší otevření obchvatu Mýta (například)
Jo, Hrušová … tak stejně to bude rozdíl tak 2-4 měsíců max. Otevřít to ale současně s usekem Ostrov-Mýto by dávalo smyl velmi.
Ptám se vážně – ty trubky od té síťoviny tam zůstávají?! V zasypaném úseku je vidět pouze jedna, která je bokem.
Vypadá to tak, neboť v pravé části obrázku jde vidět částečně zasypaná trubka a pod ní další dvě. Moje otázka je, zda ten vytvrzený kartón představuje nějaké riziko? Ale projektant to asi nemá ve výpočetech….
Pokud nepřekáží jiným SO, tak ano. Vyjmutí nefunkčních trubek také něco stojí.
Podle mě tam nemají co dělat, i když je válec rozmáčkne.