Na stavbě D35 u Litomyšle se blíží poslední překládka plynovodu. Začne i budování přeložky
Stavba úseku D35 Džbánov - Litomyšl. Foto: Budimex

Pokračují betonáže pilířů více než 400 metrů dlouhého mostu.
Pokračují betonáže pilířů více než 400 metrů dlouhého mostu.
Vždy když nějaká dálnice má být hotová začátkem roku (zde 2027), tak v tom je slyšet to budoucí urychlení, aby se to stihlo ještě v prosinci (2026).
Takže už si tady lidi stěžují nejen na zpoždění, ale i na urychlení, tady je těžké se zavdecit 😃😃
popravdě Vysoké Mýto se mi z vlastní zkušenosti zdá jako větší brzda, až bude dálnice hotová i tam tak spolu s dálnicí u Litomyšli to bude o dost lepší severní cesta na Olomouc, jediný problém je, že to mělo být hotové už před 20 roky i s úsekem Opatovec Mohelnice…
Je toto další adept na podepsání dohody o urychlení stavby? Při splnění milníku s měsíčním předstihem a plánovaným datem zprovoznění začátek roku 2027, neurychlí se to možná na konec 2026?
Ptám se vážně – ty trubky od té síťoviny tam zůstávají?! V zasypaném úseku je vidět pouze jedna, která je bokem.
Vypadá to tak, neboť v pravé části obrázku jde vidět částečně zasypaná trubka a pod ní další dvě. Moje otázka je, zda ten vytvrzený kartón představuje nějaké riziko? Ale projektant to asi nemá ve výpočetech….
Pokud nepřekáží jiným SO, tak ano. Vyjmutí nefunkčních trubek také něco stojí.