Na šlapanické trati začala rekonstrukce, přinese sérii výluk

Nástupiště Brno Slatina. Autor: SŽDCNástupiště Brno Slatina. Autor: SŽDC

Rekonstrukce důležité železniční spojky z Brna-Slatiny přes Šlapanice do Blažovic nabrala na intenzitě. A přinesla první výluku, která potrvá od

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Já

115 km/h? To bude rychlost pro Pendolino, ne? Už si nepamatuju, kolik tam mají ty oblouky přesně poloměr, ale nějak mi to nesedí.

Elb

Okolo na modernizovaných úsecích naklápěcí rychlostníky nejsou, ale kdo ví..

Dušan Vokoun

Ne, pro klasiku – od Brna je tam po Slatinu V = 100 km/h, do Šlapanic bude těch V = 115 km/h a pak Šlapanice V = 85/80 km oblouk na vjezdu od Brna a pak V = 90/85 km/h dál – pokud si to dobře z projektu pamatuju. Rychlostníky pro Pendolina osazena nebudou.

Pedro72

„Po trati jezdí vedle osobních i spěšné vlaky do Uherského Hradiště a Vlárského průsmyku.“ Až bude oprava dokončená, budou se moci zkrátit časy na rychlících i osobácích a vlak tu bude moci lépe konkurovat autobusům v rámci IDS JMK.
Ale kromě toho jezdí po trati i rychlíky Brno – Přerov – Bohumín a Brno – Olomouc. Zajímavé to letos začne být až začnou práce na D1 u Rohlenky a autobusy náhradní dopravy za spěšné vlaky a rychlíky se potkají v kolonách. V roce 2017 z toho byla několik týdnů v kuse i hodinová zpoždění.

Warťas

No autor trochu zaspal, kdy jel naposledy vlak z Brna do Vlárského průsmyku???

Razak

Naposledy pravidelný vlak jel 9.3.2018, což není zas tak dlouho 🙂

Zesp

Rovně sice ze Slatiny VRT povede, ale až hódně zadlouho… Blíž k realizaci je reko trati č. 300 na 200 km/h, ta bude zatím odbočovat z trati 340 u Blažovic. Z Brna až do Blažovic budou vlaky na Přerov stále jezdit po Vlárské trati… Bude to až do doby dořešení uzlu Brno, kdy bude jasné její napojení. Takže bude dobře, že bude úsek do Blažovic alespoň takto „opraven“ a bude se tam jezdit alespoň 120, či v těch obloucích ve Šlapkách 115… Dosud se tam po staré trati jezdilo 80, nyní po opravě dílčích úseků 100. Po dodělání středního zatím… Číst vice »

asdf

Nemá to být trať, která bude v budoucnu součástí VRT Brno – Přerov – Ostrava?

Petr

Ne, ta má vést ze Slatiny “rovně”…

Ic540

Takže jestli dobře rozumím Brno Přerov bude na avizovaných 200 a časem přibude VRT na Ostravu na 300 či více???😇😱😇