Provoz na této silnici první třídy narostl v době, kdy se zavedli dálniční poplatky a velká část kamionů začala jezdit „zkratkou“ z Prahy přes Kolín na Havlíčkův Brod a u Jihlavy najížděla na dálnici. Ušetřili tím nějaké poplatky. Dnes je to zpoplatněno, přesto je tato silnice přetížena množstvím kamionů její stav výsledkem je jen a pouze množstvím projíždějících kamionů. Ne nadarmo budoval správce silnic v mnoha obcích bezplatně protihlukové stěny a nebo instaloval v domech nová okna. Tyto opravy se za pár let budou opakovat znovu. Toť zkušenost za 30 let…
No to je slávy. A co most v Habrech. V tom se budou štˇourat až do zimy. Takže žádné omezení nekončí,pokračuje další.
Zlámalík
1 měsíc
Kéž by se někdy povedlo postavit D38 Mladá Boleslav (D10) – Kolín – Havlbrod – Jihlava – Znojmo. Fakt by se to hodilo… Ne všechny cesty vedou do Říma nabo Prahy…
myšleno jižní část od D1 a severní by zase neskutečně ušetřila Praze, protože Boleslav jezdí většina na Prahu i když by opět nemusela, takže i tam by ty intenzity poměrně výrazně narostly
Třípruh je dobrý (ne, není dobrý) leda pro osobáky (ve valné většině obsazené jednou, dvěma osobami). Pro dopravu a přepravu nákladní je absolutně nevyhovující, řekl bych, že až zhoršuje provoz v porovnání s klasickou silnicí s jedním pruhem pro každý směr. Protože ze své podstaty není plynulý.
Provoz na I/38 v okolí Kolína a Kutné Hory splňuje svojí intenzitou dopravy předpoklady pro přestavbu na silnici I. třídy v profilu 2+2 již dnes. Např. mezi Kolínem a Kutnou Horou denně projede 20.000 vozidel z nichž 27 % tvoří nákladní doprava.
to je také jedinný úsek, kde se uvažuje o 2+1 + ještě od Kolína k Poděbradům nebo možná jen po D11, teď přesně nevím, tady trochu uleví přeložka I/12 u Prahy, která převezme část provozu
Provoz na této silnici první třídy narostl v době, kdy se zavedli dálniční poplatky a velká část kamionů začala jezdit „zkratkou“ z Prahy přes Kolín na Havlíčkův Brod a u Jihlavy najížděla na dálnici. Ušetřili tím nějaké poplatky. Dnes je to zpoplatněno, přesto je tato silnice přetížena množstvím kamionů její stav výsledkem je jen a pouze množstvím projíždějících kamionů. Ne nadarmo budoval správce silnic v mnoha obcích bezplatně protihlukové stěny a nebo instaloval v domech nová okna. Tyto opravy se za pár let budou opakovat znovu. Toť zkušenost za 30 let…
zavedly
No to je slávy. A co most v Habrech. V tom se budou štˇourat až do zimy. Takže žádné omezení nekončí,pokračuje další.
Kéž by se někdy povedlo postavit D38 Mladá Boleslav (D10) – Kolín – Havlbrod – Jihlava – Znojmo. Fakt by se to hodilo… Ne všechny cesty vedou do Říma nabo Prahy…
V té trase by stačily obchvaty a 3 pruh
4pruh by se tu uživil a nebylo by potřeba D52, teď tam ty intenzity nejsou, protože Praha-Vídeň resp. celé čechy-vídeň se jezdí většinou přes Brno
myšleno jižní část od D1 a severní by zase neskutečně ušetřila Praze, protože Boleslav jezdí většina na Prahu i když by opět nemusela, takže i tam by ty intenzity poměrně výrazně narostly
Třípruh je dobrý (ne, není dobrý) leda pro osobáky (ve valné většině obsazené jednou, dvěma osobami). Pro dopravu a přepravu nákladní je absolutně nevyhovující, řekl bych, že až zhoršuje provoz v porovnání s klasickou silnicí s jedním pruhem pro každý směr. Protože ze své podstaty není plynulý.
Souhlasím, že je to dobrý a důležitý adept na zdálničnění.
tohle ani v novějších plánech není, jen nesmyslný další okruh Prahy a rozšíření u Brna, protože vše vede do Prahy a Brna
Provoz na I/38 v okolí Kolína a Kutné Hory splňuje svojí intenzitou dopravy předpoklady pro přestavbu na silnici I. třídy v profilu 2+2 již dnes. Např. mezi Kolínem a Kutnou Horou denně projede 20.000 vozidel z nichž 27 % tvoří nákladní doprava.
to je také jedinný úsek, kde se uvažuje o 2+1 + ještě od Kolína k Poděbradům nebo možná jen po D11, teď přesně nevím, tady trochu uleví přeložka I/12 u Prahy, která převezme část provozu