Na poslední úsek D11 míří bagry, hlavní soutěž nabírá zpoždění
D11, úsek Jaroměř - Trutnov. Foto: ŘSD

Současně běží hodnocení nabídek na záchranný archeologický průzkum.
Současně běží hodnocení nabídek na záchranný archeologický průzkum.
Je zajimave jak dneska uz bereme zahajeni 20km stavby jako standart. Ted by se konecne mohla pochlapit SZ a ukazat ze umi vice jak vymenit koleje a opravit nadrazni budovu.
Zapomněl jste na bonusové modré zábradlí. Metr za deset až dvacet mega.
Zahajeni tento rok je myslim dost nepravdepodobne.
V případě ŘSD věřím, že to letos spustí. Kdyby to byla SŽ tak by bylo ohroženo i příští desetiletí.
Myslím, že aby se dojelo až do Královce po dálnici, bude potřeba konvertovat polskou S22 z Elblagu na plnohodnotnou dálnici.
Pokud narážíte na plán anexe tohoto území českou vládou, tak si myslím, že stejně budeme využívat již v podstatě vybudovaný kanál Odra-Dunaj-Labe a pak po moři českými kontejnerovými loděmi do Královce. 🙂
To se zvládne i s loděmi z Baťova kanálu. Větší loďstvo by mohlo Královec zcela zdecimovat.
S22 je potřeba propojit s plánovaným pivovodem z Plzně
Královec je prdel na hranicích na české straně 😉
I nepovídejte, tady se dneska sešlo fandů humoru.
Ještě postavit tu potrubní poštu do Lešna, aby nám Poláci mohli posílat z archivu Komenského spisy. Už to docela hoří…