Na poslední úsek D11 míří bagry, hlavní soutěž nabírá zpoždění

D11, úsek Jaroměř - Trutnov. Foto: ŘSDD11, úsek Jaroměř - Trutnov. Foto: ŘSD

Současně běží hodnocení nabídek na záchranný archeologický průzkum.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír

Je zajimave jak dneska uz bereme zahajeni 20km stavby jako standart. Ted by se konecne mohla pochlapit SZ a ukazat ze umi vice jak vymenit koleje a opravit nadrazni budovu.

Pako

Zapomněl jste na bonusové modré zábradlí. Metr za deset až dvacet mega.

Pavel

Zahajeni tento rok je myslim dost nepravdepodobne.

Pako

V případě ŘSD věřím, že to letos spustí. Kdyby to byla SŽ tak by bylo ohroženo i příští desetiletí.

Gawain

Myslím, že aby se dojelo až do Královce po dálnici, bude potřeba konvertovat polskou S22 z Elblagu na plnohodnotnou dálnici.

Petr H

Pokud narážíte na plán anexe tohoto území českou vládou, tak si myslím, že stejně budeme využívat již v podstatě vybudovaný kanál Odra-Dunaj-Labe a pak po moři českými kontejnerovými loděmi do Královce. 🙂

Jan M

To se zvládne i s loděmi z Baťova kanálu. Větší loďstvo by mohlo Královec zcela zdecimovat.

asfalter

S22 je potřeba propojit s plánovaným pivovodem z Plzně

Milan

Královec je prdel na hranicích na české straně 😉

Gawain

I nepovídejte, tady se dneska sešlo fandů humoru.

Vašek H.

Ještě postavit tu potrubní poštu do Lešna, aby nám Poláci mohli posílat z archivu Komenského spisy. Už to docela hoří…