Na okraji Prahy vypukla kvůli uzavírce „občanská válka“. Klánovice odřízl checkpoint Karel
Uzavírka mezi Klánovicemi a Šestajovicemi. Foto: Vivat Klánovice

Klánovice se bouří kvůli roční uzavírce. Místní útočí na vedení městské části, argumentují i rozdělením rodin.
Běžte tam bydlet a pak diskutujte.
Mně se líbí ten pokrytecký zákaz objíždění okolními ulicemi. Lidé v okolních ulicích přeci nemůžou rok trpět tolik, kolik trpí ti při hlavní komunikaci celý život.
Proc zakaz vjezdu i pro nemotorova vozidla? To stejne nikdo nebude na kole dodrzovat….
Sesednout, projít, nasednout!
Protože to tak odsouhlasila policie a buďme upřímní, u ní na těchto pozicích pracují většinou ti nejhloupější z hloupých, jejichž jedinou kvalifikací je to, že zásadně nejezdí jinak než autem.
no asi čest výjimkám , minimálně u nás je pochůzková policie i obecní na kolech k vidění , ale na místní dopravní rozhodnutí to rozhodně vliv nemá, není to tak dávno co jsem dával podnět, že při rekonstrukci silnice a jejím zjednosměrněním by mohli alespoň dát možnost cyklistům jezdit v protisměru, když se tam doposud dalo jezdit obousměrně. Odpověď byla stručná, nelze jedině , že by se tam zakázalo parkování před domy “ což místním nechtějí udělat“. To nepochopíte, prý se tou rekonstrukcí ulice “ vymanila ze staré normy a dle nové normy se tam, kde se dřív parkovalo a… Číst vice »
Tak si pan exstarosta Polák taky trochu užil, za jeho starostování, nám postavil za domem multifunkční hřiště, kam většinou chodí jen feťáci a alkoholici, všechny možné akce se zde pořádali, které naštěstí další starostové zrušili. Za mě jediné dobře, když pendleři z okolí nebudou, vozit dětičky do školy a nebudou u nás rok parkovat. Jezdí sem MHD a též možno, chodit pěšky..
Proč je dobře, že se zrušily akce? Aby za nimi všichni museli jezdit jinam, místo aby je měli „doma“? Nebo aby hřiště patřilo jen feťákům a alkoholikům, místo aby tam byl program pro lidi?
To jsou neuvěřitelné kydy. Klasické NIMBY – hřiště pro mladé jsou skvělé, ale pokud jsou na mém dvorku, tak je to zlo využívané feťáky. Váš názor, to jsou Klánovice v kostce. A důvod, proč se polovina lidí Klánovicím diví a druhá polovina se jim směje.
Oploťte si tu vaši rezervaci včetně nádraží, rozdejte si mezi sebou kartičky a na cedule si napište psychiatrická léčebna Klánovice.
Klánovice jsou pro smích všem, kdo o nich něco ví. Exstarostka Kolovrátková s neschopným radním Pavlíčkem podělala co mohla, ale teď se otírají o starostu Louckého, který chtěl jejich selhání napravit.
A až toto skončí, tak nás čeká výměna mostu přes trať v Klánovicích , už před pár lety psali, že potřebuje opravu a nejpozději v roce 2025…
Doufám, že ne dříve, než dodělají vše ostatní..
To jako vážně někdo jezdí z Klánovic do Šestajovic autem? To je čtvrt plná babiček s klavírem?
Chápal bych spíš opačný směr – z Šestajovic do Klánovic na vlak.
Pro občany Šestajovic je tato uzavírka i když je to též omezuje tak trochu vysvobozením. K tomuto je třeba uvést že paralelně s touto uzavírkou probíhá rekonstrukce mostu přes dálnici v Jirnech a veškerý tranzit je hnán přes Šestajovice a jsou tam samozřejmě nárazově zácpy. Tak alespoň toto omezení dopravnímu zatížení v Šestajovicích trochu uleví. Samozřejmě souběch těchto investičních akcí je pro všechny občany v mikroregionu velmi nepříjemný, ale vedení těchto obcí tyto akce spolu a i v rámci kraje a magistrátu nijak nekoordinují a naopak se neustále vymlouvají že že je o těchto akcích nikdo neinformuje.
Vedení obcí není investorem mostu přes dálnici D11, tím je ŘSD. Rekonstrukci kanaliazce v Klánovicích řeší odbor investic MHMP. Uzavírky jsou otázka koordinace ŘSD, odboru dopravy v Brandýse a TSK. Tři státní instituce, které mají problém s kooridnací. Starostové mohu mezi nimi tak maximálně pobíhat jako zajíci.
Tohle se mi líbí. Téhle situaci se říká takzvaně „Zapalte pochodně“…Pokud to bude dále eskalovat, rád to budu sledovat. Nechtěl bych být ten trapák u závory…
Jako obyvatel Klánovic jsem nějak nezaznamenal, že by se někdo masově bouřil. Jistě, je to nepříjemné, ale není to spíš práce obyvatel Šestajovic a Jiren, kteří se teď nemohou dostat na Klánovické nádraží? Parkoviště jsou tam teď úplně volná, takže místní tam mohou konečně v pohodě parkovat. Mimochodem Středočeský kraj zakázal zásobování stavby přes Šestajovice, to je možná i jeden z důvodů uzavírky.
Uzavírka možná zbytečně moc dlouhá. Ale ten povyk? Jako proč? To neumí klánovičtí použít na cestu do sousední obce nohy, kolo nebo nedejbože MHD či objízdnou trasu? No to by asi bylo pro ně moc velké neštěstí.
Tak bych holt po určitou dobu vstával do práce o něco dříve. Jako zásadní problém to fakt nevidím, sorry. Raději mít pořádně opravenou kanalizaci, než ji každý den po cestě do práce cítit. A to už nemluvím o tom, že někteří lidé řeší skutečné problémy, zatímco pár zpovykaných se děsí toho, že by museli dočasně trochu slevit ze svého komfortu. Tohle fakt není tragédie, ačkoliv se to tu tak snažíte prezentovat.
1. tak za prvé je to dešťová kanalizace. 2. samotnou potřebu nikdo moc nerozporuje, část se i někde propadla a podle projektanta to nesnese odklad (pokud by byl možný, tak by to bylo určitě jednodušší, protože se staví 511, I/12, na severu v Jirnech chybí most, ve vedlejší obci další most bourají) 3. Každý den 40-60 minut podle situace navíc + nervy z kolon + amortizace a PHM? Vy dobrovolně utrácíte zbytečně peníze a svůj čas? Do konce roku je v plánu práce pouze na JIHU obce. Je znemožněno opustit obec na SEVER, a všichni občané co bydlí na SEVERU… Číst vice »
A jednoduše ukázka na příkladu.
Z pravého břehu Prahy 1 a Prahy 2 by existovala cesta pouze přes Nuselák a mosty přes Vltavu.
Bude velká oprava severojižní magistrály, logicky budeme chtít omezit transit (to je logické a nikdo s tím nemá problém). A protože lidi zlobí, tak zakážeme vjezd všem vozidlům přes mosty kromě Nuseláku. Celá Praha 2 a Praha 1 se tedy bude rvát bočníma uličkami k Nuseláku, aby třeba jela do Ústí nad Labem, i když je to opačnou stranou. Vám by to dávalo smysl?
Není to zbytečná uzávěra. Faktem je, že klánovická veřejnost je nespokojená banda, která kušní kvůli všemu. Když se neinvestuje, chtějí investovat a ptají se, kde to vázne. Když sem jdou peníze do sítí, které jsou v havarijním stavu, zas kecy. Stejné to bylo v minulosti se školní ulicí nebo s parkováním u nádraží. Svoloč!
Zásadní problém je, že do uzavírek a jejich provedení nemohou městské části a obce hovořit, protože jsou v gesci magistrátu nebo kraje, pokud se to týká hlavních komunikací.
Mnohdy se SÚS ani obcí neptají.
A pokud někdo ničí starostovi majetek, tak má být potrestán. Umím si živě představit, co by titíž lidé dělali v momentě, kdy by se ona opravovaná kanalizace ucpala nebo propadla.
útok na zastupitele je odporný, ale v reakcích on i starosta obhajují rekonstrukci jako takovou. To co zlobí obyvatele bude ale asi ta závora, ne rekonstrukce samotná. Takže aby „uchránili“ pár desítek obyvatel přilehlých ulic, vyhnali dopravu do Úval nebo Běchovic a obtěžují tak stovky, možná tisíce, nemluvě o kolonách na hlavní „výpadovce“ z Prahy, tedy silnici Běchovice, Újezd, Úvaly – směr Kolín, což je mimochodem silnice I. třídy I/12. Tam je problém pánové.
Jenze Klanovice jsou vesnice miliardaru a ti jsou dulezitejsi nez nejaky plebs z Ujezdu, Uval a Bechovic.
to je jen taková floskule, doby kdy miliardáři údajně prahli po Klánovicích jsou dávno pryč. Nejznámější miliardář v okolí je Chrenek v jinak totálně plebejských Kolodějích , koupil si tam zámek ( to je ten zámek na kterém Paroubková mávala trenclema Paroubka ) …
Za rodinou dojdete pěšky nebo busem.
Ale úplně slyším ten řev, kdyby to tam jednou zaplavilo kvůli nefunkční kanalizaci. To by místní hrdinové teprve měli co říct.
Tak super, že aspoň tady se o uzavírce dozvím.
Musím jsi dávat pozor. Občas tam přesně někde vyzvedávám a o kousek dál doručuji jídlo. Aby mi pak zákazník neplatil za dopravu 1km a ja nemusel jet minimálně 12km.
A že 12km nic není. No ale já se budu muset vrátit. A klidně se může stát, že bych jel následně znovu, klidně 4x, tak to už je 96km , ale já bych dostal zaplaceno jen 8km ☹️. To už by bylo prodělečné 😢.
Bych pak musel náhradu požadovat po příslušném úřadě a asi přes soud 😡.
Úřad může za to, že vy si neumíte správně naúčtovat dopravu?
Tak když umíte přenést zábranu až ke starostovy to si neumíte poradit dát do háje ty zábrany na objízdných trasách?😄😄😄
A když ty zábrany odstraní a někdo si tam nabije hubu, kdo to odnese, na kom bude kdo vymáhat odškodnění? Píše se, že už se někde kanalizace propadla, co když se propadne pod autem, budete ,,radile“ škodu hradit?
Po menších úsecích by nedokázali udržet spád? To by dokázali už i staří Egypťané.
Jste stavař?
Ta ulice je tam teéměř v rovině, takže kanalizace bude mít minimální spád. Kdyby to dělali po kouskách, tak nebudou mít šanci mezi šachtami korigovat odchylky, které tam prostě budou tak jako tak – ty bytonové trouby mají pro hlavní stoku kanalizace i několik tun.
Klánovice jsou známé tím, že kušní kvůli každému nic. Nejufňukanější obec ever. Pracovat pro takovou svoloč jako radní nebo starosta musí být fakt za trest.
Tady je vidět jak jsou autířkáči agresivní, ale na druhou stranu rok dělat rekonstrukci kanalizace mi taky nepřipadá normální, sám vim jaký to je když je vlaková trať bezdůvodně rozebraná za 8 měsíců ze 12, takže nějaký pochopení pro ně mam, ale oni dělaj jak kdyby se bez auta nedalo dostat do vedlejší vesnice, jejich starosti bych fakt chtěl mít, ověřoval jsem to na mapě a je to 1,7 km z centra Klánovic do centra tý vesnice, je to směšný kvůli tomu takhle šaškovat, ježiš tak jděte pěšky nebo na kole, to chvíli přežijete. Když já se nemůžu dostat vůbec… Číst vice »
Proč agresivní. Jsi vemte, že před uzavřením by vám cesta trvala chvilku a 1 km. No a teď máte ujet 12 km. Když tu cestu budete mít 4x tam a zpět denně, tak to bude o 82 km delší každý den. Takže za měsíc to bude o cca 2400 km více. Cca 28 800 km za rok a to už bude sakra něco stát navíc 😱🤨☹️. A to jenom jedno auto.
Pak budou řvát, že na objízdných trasách je moc velké znečištění 😖
Proč by tam někdo jezdil 4x denně? Pokud to máte pracovně tak si to nauctujte zákazníkům a pokud se tam rád projíždíte pro zábavu, tak zkuste MHD. Nic hrozného se neděje, uzavírky jsou všude a pořád.
Jenže to není jako stavět novou! Musíte nejdříve vykopat starou, udělat nové vpusti, připojit domy, pravděpodobně opět novými přípojkami.
A přitom se snažit vyhnout milionu kabelů, které nejsou pořádně vyznačenu, vodě, plynu a splaškové kanalizaci!
Přesně tak, polovina sítí v oblasti bude mít zakreslení polohy z roku raz dva a na místě se to musí obkopávat, protože když se to překopne, tak je průser. V intravilánu jsou stavby velice složité na koordinaci
To škrábání aut je jedna z nejodpudivějších českých kratochvílí. Fuj.
Rok delat rekonstrukci? To je sila. Tam je problem. U nas vsechny takove stavby trvaji dlouho. Neefektivni postupy praci atd
Skoro jako na železnici.
Typicky české uzavírky typu „uzávěra měsíc/práce 5 dní“ jsou důsledkem řetězení personálních a jiných věcí u dodavatelů staveb a obecné neochotě vymáhat důsledně podmínky stavby ze strany zadavatelů.
Jj, také nechápu proč by měla jedna firma dostat několik zakázek. A když, tak se vymlouvá, že má málo zaměstnanců.
Prý pak sice platí pokuty za zdržení, ale obyčejným lidem nikdo nic nedá za komplikace 😡
Na vaclavaku probiha rekonstrukce inzenyrskych siti cca 2 roky a je to ctvrtinova delka, ano, pribude i nadrz na destovou vodu, ale pokud tomu nerozumi vetsina mistnich, tak nekritizujte zpusob i delku rekonstrukce, souvisi to i s moznymi napojeni i z okolnich ulic…
Cele je to o tom, ze si mistni mysli, ze jsou neco vic kdyz maji barak v Klanovicich, obslouzene to je MHD i vlakem, a cele se daji prejit i pesky za par min…
Za rok bude hotovo a dlouho se na to uz nesahne…
Už je to tu i u jiných komentářů – víte jak složitá operace to je, kolika sitím se tam musí vyhnout když to budou vykopávat a stavět novou? Navíc je to rezidenční oblast = zapomeňte na práce déle jak ve všední den mezi 8-17, žádné víkendy, noční práce ani nic podobného. Večer by je lidi ukamenovali, kdyby tam hučel bagr
Když jste takový odborník určitě máte stavební firmu. Mohl jste se přihlásit do výběrka. Vy s vašima zkušenostma byste to určitě zvládnul za měsíc.
Na místní si stavbaři a politici troufnou, betonovými bloky a závorami na rodiny s dětmi, důchodce. Ale jakmile tranzitující kamiony projíždějí občanům přes obce, objíždějí dálnice, tak policii nevidět a zablokování průjezdu tirákům je málem protistátní terorismus.
No vidíte u nás v Ujezdu nad lesy ( to je ta mestska část kterou klanovičtí take obviňují, ze schválení uzávěry v Klánovicích a která take trpí touto uzaverou ) „stačilo““ dát na mostek od Běchovic značku maximální nosnost hluboko pod váhou kamionu a bylo to “ vyřešeno “ .
Prostě kreativitě se meze nekladou…
Jo, myslíte že řidiče kamionu nějaká značka zajímá. Policie stejně není, tak nemůže dostat ani pokutu.
To samé jako občas vidím frajera po Praze 90 km/h a vše v pohodě.
Policie je chytá poměrně často v Běchovicích…
A kamiony tam uz nejezdi, ze? A ted tu o smolickovi…
ale jezdí ale podstatně méně než dřív , pro místní dopravu a zásobování mohou , ty značky jsou už na Černém mostu na okruhu a v Úvalech , že Újezd je pro kamiony neprůjezdný.
Kamiony platí +- 6kc\km a to i za silnice první třídy ne jen za dálnice. Sám jezdím z kamionem a neobjíždím dálnice kvůli mytu, ale kvůli tomu abych tam nestal v koloně kterou v 80% dělají osobaky. Protože se neumí řadit do pruhů a sjíždějí na poslední chvili
A když jedete ze soběslavi do Brna tak jedete po zpoplatněné dálnici přes Prahu nebo zdarma po silnici I/23?
Uzavírka je fajn. Objízdná trasa je cca 6km navíc. Kvůli asi 100m rozkopané silnice. Jede se o nějakých 10 minut déle. A ano, je to problém. Za celou stavbu mne to bude na palivu stát nějakých 7000 navíc. Jestli tam projede denně 11 000 aut, tak jde o ztráty lidí souhrně nějakých 50-60 milionů. To nám asi metrostav nebo kdo že to je, nezaplatí.
Linka 303 Vám jezdí po 20 minutách, 221 a 212 jezdí ke každému vlaku (tedy po cca. 10 minutách). Otázka zda je potřeba všude jezdit autem.
Nejezdí, nemáte pravdu na ranní vlak 5:58 nejede nic ani do Zelenče.
No budete se divit, ale občas je nutné jet autem až do míst kde končí civilizace. I tam totiž občas někdo bydlí a chce dovézt jídlo. Mě poslední dobou irituje, že my Google mapy vyžívají, že mám cestu absolvovat pěšky, nebo MHD. Jo jako že bych za cestu do restaurace dal SMS jízdenku za 31 Kč a k zákazníkovi to samé. A já bych dostal za objednávku 58,- Kč 🤨. A ještě bych kvůli zpoždění přijel pozdě a mohl bych platit i pokutu od firmy za pozdní doručení. Ale možná bych mohl jezdit bez jízdenky 😱. Což by se určitě… Číst vice »
Nespadl jste z višně? DPP.cz
Budete muset jezdit o neuvěřitelných 10 minut navíc? Tak to držím palce, abyste tuhle děsivou životní situaci zvládnul! 🙂
Asi tak, tady u nás občas jsou taky uzavírky a ty kecy v práci mě vždycky přiváděj k nepříčetnosti, tady někdo jezdí doslova 5 minut autem do práce že by mohl jít pěšky nebo na kole, ale chudák musí jet 15 minut kvůli uzavírce, jejich problémy jsou fakt směšný.
Jojo, to vidím v Brandýse, když matka veze dítě do školy, kam by pěšky došla za 5 minut. Ne, ona musí nasednout do auta, přikurtovat mimino, přikurtovat školáka, projet celým sídlištěm, vystát desetiminutovou kolonu, kterou tvoří z poloviny rodiče, vezoucí ratolesti do škol, vyložit dítě, dát mu na záda tašku a srdceryvně se s ním rozloučit. Pak nasedne do auta, vystojí opět kolonu a jede domů 🙈🙈🙈
Tohle je snad dnes u každé městské školy. Děs.
u nás taky a ještě napíšou do ankety, že to dělají kvůli tomu, že je kolem školy velký pohyb aut 🙁 . Naše vylepšení je v tom, že máme dvě budovy školy a mezi nimi je jednosměrka která “ odtéká“ na hlavní silnici do Klánovic na které je ve špičkách kolona na hlavní křižovatku v Újezdu, čili se ta kolona vytvoří i v této jednosměrce. Navíc je poměrně časté, že maminka či tatínek “ v zoufalství “ nad nedostatkem parkovacích míst ( je jich tam hodně) odstaví auto “ na tu chviličku“ do vyhrazeného cyklopruhu v protisměru této jednosměrky. kudy… Číst vice »
Tak si ty kanály nechte v havarijním stavu, kupte si offroady a jezděte hovnama. Jak ve středověku, šašci.
Je to dešťová kanalizace!
A co takhle nechat tu podělanou plechovku doma a dojít ten kilometr do vedlejší vesnice pěšky? Napadlo to někoho z těch lidí? Jejich problmy jsou směšný, v Klánovicích maj všechno, včetně páteřního vlakovýho koridoru a oni protestujou protože se nedá dostat autem do 1,5 km vzdálený vesnice, to ukazuje jak jsou autolidi odstřižený od reality, jinde lidi choděj tuhle vzdálenost na vlak několikrát denně.
Ono když prší a nejede autobus tak těžko a s 98 letým otcem co potřebuje k lékaři taky žádná. Od začátku špatně připravený projekt.
Ze Šestajovice to není 1,5 km Nebydlí všichni přesně na hranici Klánovic a autobus jezdí velmi zřídka.DPP.cz doporučuji. Navíc spousta lidí k nám do Klan. vozí děti do školy, školky, na kroužky, k lékaři atd. Nechápu proč jim komplikovat život, když to není nutné.Jen protože vy chodíte pěšky? Tady také jezdí lidé na kolech a koloběžkách a chodí i pěšky(představte si)! Ale také určité procento používá auto, jako všude….
Uzavírka je dlouhá 1,5 kilometru.
A to je jen na palivu plus připočítat pokud v produktivním čase tam někdo stráví 15 minut za průjezd a projede tam 11000 aut denně a vzhledem k průměrné pražské mzdě to vychází na desítky milionů ztráty. K přesnému výpočtu chybí data kolik aut tak projede v produktivním čase, kolik lidi v těch autech je tou dobou v práci.
A kdo mi proplatí můj produktivní čas, co strávím v autobuse nebo tramvaji v koloně za auty v pruhu, kde být nemají?
Tahle kalkulace „ztrát peněz ztrátou produktivního času“ není z větší části nic jiného než teoretický konstrukt. Znamenalo by to, že tyto osoby by se v případě zdržení objížďkou nemohly věnovat výdělečné činnosti. Co když tráví čas na objížďce na úkor svého volného času?
Člověk co bydlí v Klánovicích si stěžuje kvůli 7000 navíc? Tam bydlí jen samej chudák totiž a rozhodně na to nemaj, když ti to vadí tak jezdi na kole 🤣
Nezlobte se, ale tohle zní jako závist. Máte trochu nesprávné informace. Žijí tady normální lidé, jako všude.
Zkus Donio
Takhle nám byl rok uzavřen vjezd do vesnice, objížďka byla plus 9km cca 20 minut. Což dvakrát denně je fakt peklo, chápu. A pak zjistíte, že na balkáně se jezdí normálně po stavbě silnice za plné práce a kličkujete mezi bagrama a je to ok. Zavřou to jen kvuli asfaltování… Ale u nás se prostě na lidi sere.
To myslíte vážně? Opravdu se chcete inspirovat balkánem? Až se vám na te stavbě neco stane, tak budete první kdo bude brečet.
V Polsku to taky tak nějak funguje, jedete vlakem po trati kterou teprve stavěj a už to jezdí, ale nevim jestli ta balkánská cesta jezdit autem přes stavbu je úplně to co tady chceme, spíš by bylo lepší vyřešit proč se tak špatně plánuje a proč všechno tak hrozně trvá, přece ta samotná stavba netrvá tak dlouho, tak proč to neuzavřou až den předtim než se začne stavět a neudělaj to všechno hned? To by musela ale hlava vědět co dělá pata a ne mít rozkopanejch milion věcí když nejsou lidi a je jasný že na tom nikdo najednou dělat… Číst vice »
Vy budete stavař, co? Hned a lusknutím prstu.
No v díře fakt tedy nevím.
On ten Checkpoint Karel krásně využil jméno starosty, ovšem úžasně parafrázuje kdysi extrémně slavný přechod ze Západního Berlína do východního a tím i celé NDR… Slavný Checkpoint Charlie
Smazáno pro porušení pravidel slušné diskuze.
politické komentáře a obviňování bez důkazů si laskavě nechte od cesty.
No vidíte, když se to stane autařům tak je z toho aféra a lidi co jezděj vlakama tohle musej trpět desítky let že je nějaká trať třeba půl roku rozebraná a nikdo neví proč vlastně když to dělali předtim 3x a když si stěžujete a chcete vysvětlení tak jste toxic nebo vám lidi nadávaj ať si koupíte auto….ale když se autířkáři nemůžou autem dostat do kilometr vzdálený vesnice, tak by kvůli tomu dělali revoluci, je to směšný. Každopádně by bylo super hledat tu příčinu která je (jak jste správně řekl) v korupci a v tom že hlava neví co dělá… Číst vice »
Myslím, že nechápete zdejší situaci, Klánovice jsou hezké bydlení, ale dojíždění odsud do práce nebo vyšších škol je utrpení. Většinu dne jedete do centra tak hod. Vlak je rychlejší, ale ve špičkách máte co dělat se tam narvat.A tím, jak nám zde teď vylepšili situaci … je to ještě o 100% horší. Ještě drobnost na četnost autobusů se mrkněte na DPP.cz.
Jste stavař?
Starosta je odvolatelný, takže občané v Klánovicích konejte!
Proč by měli? Aspoň jim nebude pod okny projíždět půlka Šestajovic.
Většina nasi dopravy jsou lidé z oblasti mimo Prahu Východ kteří si přes Šestajovice, Jirny a Ujezd nad lesy zkracují cestu …
Je tam silnice,tak proč by nemohli.
Kde říkám, že nemůžou, jen konstatuji situaci až bude hotový okruh plus přeložka od Úval a Škvorecký bypass tak budou tahle silnice méně zatížena
co já bych za to dal kdyby tady na rok uzavřeli silnici mezi sadskou a Třebestovicema, nechápu kam furt všichni jezděj, provoz jak na magistrále
Alespoň mi v Šestajovicích nebude pod okny jezdit 3/4 Klánovic…
Budete se divit, ale nám Šestajovičtí nevadí. Naopak většina Klánovických občanů žádá zavedení povolení vjezdu pro rezidenty a myslí tím občany obou obcí.
takže budete radši riskovat, že se vám kanalizace zhroutí a vy budete mít splašky všude ve vesnici ? 🙁 a nepíše se tam náhodou, že stavbu organizuje magistrát?
Nedramatizujte!
Nechápu proč není umožněný objezd vedlejšími ulicemi. Chápu že nikdo nechce aby mu pod okny jezdily auta, ale někomu jezdí pod okny celý život tak rok se to snad vydržet dá.
Tak s takovou ulici se pak můžete rozloučit, ulice u nás nebo Klánovicích po roce takového provozu budou rovnou celé ba odpis…
Lze umistit omezeni do 3,5 tuny – pevne verim, ze na tuto hmotnost jsou dimenzovany i silnice v Klanovicich …
Hlavní a pár vedlejších možná ano, jinak většina silnic v Klánovicích a na Praze 21 jsou položené systémem odstraníme par cm země , dáme tam 5 cm štěrku a zalijeme trochou asfaltu, pak to leta flikujeme
Silnice možná. Ale běžné ulice nejsou silnice.
Vedlejší ulice jsou obytné zóny, úzké jednosměrné komunikace a navíc vede objízdná trasa v obytné zóně těsně podél školy. Hrozí tu malér, že někdo srazí dítě… Už teď jsou zde zácpy, natož pak s tranziten🙈
O tranzitu nikdo nemluví! To je pořád dokola!
Ale ona je objízdná trasa vedlejšími ulicemi, jen není umožněn tranzit.
Není umožněn vjezd aut ze Šestajovice(prakticky rezidentů). A my z Klánovic nemůžeme opustit obec směrem na Šestajovice, Černý most. Takže zatěžujeme jediný možný výjezd přes trať na újezd. Naprostý bizár.
Protože ty ulice jsou spíš uličky. Pro místní by to asi mělo být umožněno, jenže kdo to bude hlídat? A už slyším ten řev tamních obyvatel.
Závora s pseudo hlídačem tam nemá co dělat. Ať si to hlídá PČR a nebo ať dají kamery a posílají pokuty. Takhle kamerami se to řeší v Praze Chuchli na přejezdu, kam je vjezd omezen a obec posílá pokuty. Tedy spíš začala, oni si to prostě rozmyslí.
V Chuchli PČR velice aktivně pokutovala či alespoň důrazně domlouvala dokonce cyklistům, co nevedli kolo, ale jeli (zákazem). A auta, co projela? Zjistilo se, že kus Chuchle se dostal do pasti, jíž způsobilo zapomenutí dohody, že má být zajištěn výjezd ven pro rezidenty. V prvních dnech dvouměsíční uzavírky nebyl. Starosta, jiný kabrňák než ten z Klánovic, pak zařídil, aby zaznamenaní kamerou a s bydlištěm v místě, nebyli postihováni.
Opravdu někdo věří, že by se rozfazovanim práci nedodržel spád? V dnešní době rotačních laseru, geodetických totálních stanic atd? Kdy už se stát a její správní celky naučí dávat zakázky ne jen dle toho, kdo dá větší malou domů, ale dle kvality a rychlosti a přestane se bát využívat i místní? Dát do zadávacích podmínek to, že musí mít firma obrat třeba 800 mln KČ ročně je podle mě trestné, ale v tomto srandastanu se to toleruje ..
Ona ta kanalizace se jede z jednoho konce. Nikdy se nedělalo, že se vykope celý výkop, položí se potrubí a zasype. Záleží na hloubce výkopu a v čem se kope a kolik inženýrských sítí je poblíž a kolik se jich kříži. Ideální stav když není potřeba kladivo je auto, 2x bagr + jeden na deponii ( případně bagr a traktor bagr) + 1 člověk, který ví co a jak s tím, že řidič pomáhá a stejně víc jak 12m za den nepoloží a to už je v místech kde se nic nemota. V úzkých prostorech je už problém s rychlostí… Číst vice »
Hlavně by měli konečně začít zadávat přímo a ne na základě trapnejch soutěží „nejlevnější“ nabídce.
Zadávat přímo komu? Kamarádům? Nebo tomu, kdo dá větší úplatek? Nebo si zatočit kolem štěstí?
No to by to asi dopadlo ještě hůř. Nicméně kritériem by neměla být pouze cena.
Jako další kritéria lze použít například dobu trvání prací nebo výši pokuty za překročení závazného termínu dokončení. Běžně se to tak dělá.
Jak jako že to bude trvat ROK? Pracovat se tam bude jako u nás na Peroutkové, od 9:00 do 15:00, neb je to taková česká klasika…
Syn říkal, že o víkendu je závora zvednuta, cili se asi nepracuje..
Proc se k takove veci vyjadruje PCR?
Protože máme moc policistů.
proc by se k ni nemela vyjadrovat?
Protože většinou jde ve stanovisku pouze o subjektivní názor jednoho policisty.
Oni se tak vyjadřují ve svém volném čase, nebo z peněz daňových poplatníků?
Jen se ptám pro kamaráda.
Pretože to je represívny orgán, ktorého úlohou je kontrolovať, čo nariadia iné orgány?
to mate docela zkreslene predstavy o tom, co dela policie .)
myslíš škodí a buzeruje?
A zvládne někdo na mou otázku odpovědět tak, abych se něco dozvěděl? Hm? Mínusáři?
Proto, že se jedná o uzavírku komunikace. Vzhledem k bezpečnosti provozu se policie vyjadřuje ke způsobu provedení a objízdným trasám z hlediska bezpečnosti.
Níže diskutující cykloaktivisté zjevně netuší, jak to tam vypadá.
Uzavírka je asi 3km, přičemž se pracuje na 50m! Nejsou umožněny objízdné trasy bočními ulicemi, ve kterých je spousta místa. Je to jako za Covidu.
Vůbec nechápu, jak mohli fízlové tuhle kompletní uzavírku obce povolit.
Nevím proč je nutno nazývat obyčejné cyklisty cykloaktivisty?
Cyklodoprava je v Klánovicích a okolí, tedy v Šestajovicích, Jirnech Ujezdu nad lesy a Kolodějich naprosto normální a běžný způsob dopravy, jsme na rovině a třeba i starší učitelky jezdí do Ujezda nad lesy. do mistni obrovské ZŠ, na kole celoročně.
Čili si tyhle agitacní výkřiky strčte za klobouček…
U nás v Klánovicích celou zimu neupravují silnice (protože ekologie) moc se těším na ty cyklisty jak klouzají po sněhu, to bude teprve legrace .
Zatím se pracuje na 50 m, protože se řeší nečekané křížení se sítěmi, které měly být jinde.
Zavřen je úsek asi 1,5 km a tam se neděje vůbec nic.:-))
Jako já to chápu, ale to vážně nejste schopnej do 1.5 km vzdálený vesnice jít pěšky nebo na tom kole když je silnice uzavřená? Máte tam krásnou polní cestu mezi Klánovicema a Šestajovicema. Jako neřeknu kdyby to bylo 5 km, to už je opruz chodit pěšky nebo na kole několikrát denně, ale jako vážně? 1.5 km? To snad zvládnete. Možná byste pak zjistil že je taková procházka docela prospěšná a za hezkýho počasí i příjemná, když vidim ty špekosaury na vesnicích jak maj problém se nacpat do těch obřích SUV, tak je mi na blití, asi to chce víc uzavírek.… Číst vice »
Když už jede jinam, tak může zvolit část jedné z objížděk, podle dalšího směru, nemusí nutně přes tu jednu sousední vesnici.
V celé diskuzi jsem nenašel jediný „cykloaktivistický“ příspěvek. Pokud označíte jako cykloaktivistu každého, kdo zmíní kolo jako dopravní prostředek, tak to vypovídá jen o tom, že už máte nejspíš místo mozku volant…
lidé s příspěvky typu od pana Richarda rádi provádí čirý aktivismus tím, že nálepkují. Mě to přijde charakteristické zejména pro českou společnost, nesetkal jsem se s tím nikde jinde …
Jako takhle, pokud tam nesmí nějak prokličkovat ani rezidenti, tak to je selhání pana starosty, který se tímto historicky právě znemožnil. Takový problém povolit průjezd na občanku, příp. na kartičku vydanou MČ proti jednoduché žádosti? Zajímavé to ještě bude…až začne škola.
„Checkpoint Karel“ se závorou a hlídačem to posouvá ještě na vyšší level 😛
Pak ta česká termínová zoufalost. Rok? Jako cože? A ty obavy o spád, kdyby se to dělalo úsekově? Hm…
Jenže pokud jste někdy byl v Klánovicích, tak byste věděl, že by to v principu bylo úplně jedno. Tam prostě není alternativní komunikace, schopná pojmout všechnu dopravu. Takže by stejně tranzitní průjezd ze Šestajovic do Újezda musel vést jinudy!
Metrostav nemá vodováhu ?
Těch mají spoustu, ale spádováhu nemohou najít.
Tvl. Jaké rozdělení rodin? Pěšky 20 min a na kole 5 min… Invalidům s cedulkou bych průjezd umožnil. Jo jenomže když lidi nemůžou dělat brm brm, tak raději budou vztekle tlouct pěstičkama o zem.
Křičící menšina
Naopak, lidi co jezděj všude autem jsou menšina, akorát to vypadá že jich je hodně protože hodně překážej. Třeba v Praze většina lidí nemá ani řidičák ale podle toho jak vypadaj ulice to vypadá že tam lidi snad ani nemaj nohy. Tady na vesnici zase stačí aby 10 lidí jelo 300 metrů do krámu pro rohlíky a udělaj tady kolonu, tak jaká menšina….to oni jsou překážející menšina, máme přece taky právo na to nebejt přejetý když někam vylezu pěšky. To vám jako připadá normální že na vesnici která má 800 obyvatel máte problém přejít silnici? Já fakt nechápu kam až… Číst vice »
20 minut? Koukal jsem na mapu a je to 1,5 km z centra Klánovic do centra tý vesnice, to neni ani 15 minut chůze, ale dělá se z toho aféra jak kdyby tam vyrostla státní hranice s minovym polem. Jako původně Pražák co se přestěhoval na vesnici se někdy fakt nestačim divit, 200 metrů je pro ně už vzdálenost na auto a řeknou vám že neni jak se tam dostat, v Praze jdete 500 metrů na bus a ani vás to nenapadne že na vesnici by tohle lidi jeli autem. Zrovna předevčírem se tady nějak zašpuntovala naše malá vesnická silnice… Číst vice »
A to je, milé děti, důvod, proč nám v Praze infrastruktura chátrá.
A co tam bude slavný Metrostav rok dělat?
No přece pořádný tunel 😀
Rekonstruovat kanalizaci.
je to v clanku.
Přesně tak…neuvěřitelný termín…taková Česká klasika…
Jak dlouhý úsek se opravuje? 500 metrů? Tak to je úžasných 1,4 metru za den. V mé rodné vísce zvládli vybudovat novou kanalizaci v podobném úseku za cca měsíc. Chápu, že oprava je náročnější než nová a pražské trubky budou možná větší, ale rok mi přijde jako totální výsměch. Možná by tam mohl někdo umístit webcameru, ať všichni vidí to pracovní nasazení.
Kdepak je ta rodná víska?
Co bude dělat Metrostav? Stavět metro, ne?
Možná jen stavět cokoli v metropoli. 🙂
Suburbaniti, když jim někdo zabrání dělat brm brm, aby se opravila stavba, na který jsou všechny jejich domečky závislý.
Napsal bych to méně konfrontačně, ale máte pravdu v tom, že opomíjenou externalitou suburbií jsou šílené nároky na údržbu vozovek, chodníků, kanalizace a veřejného osvětlení v přepočtu na obyvatele.
Kompaktnější město má svoje výhody.
Proč tam nesmí projet cyklisti? Mají kontroly i na všech výjezdech z Klánovického lesa?
Tam Karel poslal kolegu Ferdinanda s flintou, No pasarán!
Protože zase o té značce Zákaz vjezdu všech vozidel rozhodoval nějaký trotl, co cyklisty buď ignoruje, nebo si myslí, že pro ně takový zákaz neplatí. Viz některé značené cyklotrasy, kde jsou schopni a stejný sloupek dát takový zákaz taky…
Ale na kole je to v pohodě, cyklisté mají přes les mezi Šestajovicemi a Klánovicemi objízdných tras myslím víc než dost. 🙂
jo a to i vzhledem k tomu, že Klánovice a Šestajovice mají i jednou docela dlouhou hraniční ulici ( Holekova) na jedné straně ulice Klánovice, naproti Šestajovice .
Ano, ta je rozdělena betonovými bloky, takže někteří občané Klánovic, zůstali vně a prakticky nemohou do své obce. Jedině tou objížďkou cca 15 km.Ve špičkách tak 20-30 min.
Zpovykaní Pražáci
Šestajovice = Středočeši
Klánovice = Praha
Klánovice jsou obydlené bandou nespokojenců.