Na okraji Prahy vypukla kvůli uzavírce „občanská válka“. Klánovice odřízl checkpoint Karel

Uzavírka mezi Klánovicemi a Šestajovicemi. Foto: Vivat KlánoviceUzavírka mezi Klánovicemi a Šestajovicemi. Foto: Vivat Klánovice

Klánovice se bouří kvůli roční uzavírce. Místní útočí na vedení městské části, argumentují i rozdělením rodin.

Odebírat
Upozornit na
guest
169 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Démon

Běžte tam bydlet a pak diskutujte.

Neonym

Mně se líbí ten pokrytecký zákaz objíždění okolními ulicemi. Lidé v okolních ulicích přeci nemůžou rok trpět tolik, kolik trpí ti při hlavní komunikaci celý život.

Ales

Proc zakaz vjezdu i pro nemotorova vozidla? To stejne nikdo nebude na kole dodrzovat….

218

Sesednout, projít, nasednout!

Bob

Protože to tak odsouhlasila policie a buďme upřímní, u ní na těchto pozicích pracují většinou ti nejhloupější z hloupých, jejichž jedinou kvalifikací je to, že zásadně nejezdí jinak než autem.

frank

no asi čest výjimkám , minimálně u nás je pochůzková policie i obecní na kolech k vidění , ale na místní dopravní rozhodnutí to rozhodně vliv nemá, není to tak dávno co jsem dával podnět, že při rekonstrukci silnice a jejím zjednosměrněním by mohli alespoň dát možnost cyklistům jezdit v protisměru, když se tam doposud dalo jezdit obousměrně. Odpověď byla stručná, nelze jedině , že by se tam zakázalo parkování před domy “ což místním nechtějí udělat“. To nepochopíte, prý se tou rekonstrukcí ulice “ vymanila ze staré normy a dle nové normy se tam, kde se dřív parkovalo a… Číst vice »

Martin

Tak si pan exstarosta Polák taky trochu užil, za jeho starostování, nám postavil za domem multifunkční hřiště, kam většinou chodí jen feťáci a alkoholici, všechny možné akce se zde pořádali, které naštěstí další starostové zrušili. Za mě jediné dobře, když pendleři z okolí nebudou, vozit dětičky do školy a nebudou u nás rok parkovat. Jezdí sem MHD a též možno, chodit pěšky..

Luk

Proč je dobře, že se zrušily akce? Aby za nimi všichni museli jezdit jinam, místo aby je měli „doma“? Nebo aby hřiště patřilo jen feťákům a alkoholikům, místo aby tam byl program pro lidi?

Petr

To jsou neuvěřitelné kydy. Klasické NIMBY – hřiště pro mladé jsou skvělé, ale pokud jsou na mém dvorku, tak je to zlo využívané feťáky. Váš názor, to jsou Klánovice v kostce. A důvod, proč se polovina lidí Klánovicím diví a druhá polovina se jim směje.

Roman Čejka

Oploťte si tu vaši rezervaci včetně nádraží, rozdejte si mezi sebou kartičky a na cedule si napište psychiatrická léčebna Klánovice.

Petr

Klánovice jsou pro smích všem, kdo o nich něco ví. Exstarostka Kolovrátková s neschopným radním Pavlíčkem podělala co mohla, ale teď se otírají o starostu Louckého, který chtěl jejich selhání napravit.

frank

A až toto skončí, tak nás čeká výměna mostu přes trať v Klánovicích , už před pár lety psali, že potřebuje opravu a nejpozději v roce 2025…

Martin

Doufám, že ne dříve, než dodělají vše ostatní..

218

To jako vážně někdo jezdí z Klánovic do Šestajovic autem? To je čtvrt plná babiček s klavírem?

Luk

Chápal bych spíš opačný směr – z Šestajovic do Klánovic na vlak.

Pavlíček

Pro občany Šestajovic je tato uzavírka i když je to též omezuje tak trochu vysvobozením. K tomuto je třeba uvést že paralelně s touto uzavírkou probíhá rekonstrukce mostu přes dálnici v Jirnech a veškerý tranzit je hnán přes Šestajovice a jsou tam samozřejmě nárazově zácpy. Tak alespoň toto omezení dopravnímu zatížení v Šestajovicích trochu uleví. Samozřejmě souběch těchto investičních akcí je pro všechny občany v mikroregionu velmi nepříjemný, ale vedení těchto obcí tyto akce spolu a i v rámci kraje a magistrátu nijak nekoordinují a naopak se neustále vymlouvají že že je o těchto akcích nikdo neinformuje.

Roman Čejka

Vedení obcí není investorem mostu přes dálnici D11, tím je ŘSD. Rekonstrukci kanaliazce v Klánovicích řeší odbor investic MHMP. Uzavírky jsou otázka koordinace ŘSD, odboru dopravy v Brandýse a TSK. Tři státní instituce, které mají problém s kooridnací. Starostové mohu mezi nimi tak maximálně pobíhat jako zajíci.

Jantar Jantarovič

Tohle se mi líbí. Téhle situaci se říká takzvaně „Zapalte pochodně“…Pokud to bude dále eskalovat, rád to budu sledovat. Nechtěl bych být ten trapák u závory…

Pavel

Jako obyvatel Klánovic jsem nějak nezaznamenal, že by se někdo masově bouřil. Jistě, je to nepříjemné, ale není to spíš práce obyvatel Šestajovic a Jiren, kteří se teď nemohou dostat na Klánovické nádraží? Parkoviště jsou tam teď úplně volná, takže místní tam mohou konečně v pohodě parkovat. Mimochodem Středočeský kraj zakázal zásobování stavby přes Šestajovice, to je možná i jeden z důvodů uzavírky.

Martin1

Uzavírka možná zbytečně moc dlouhá. Ale ten povyk? Jako proč? To neumí klánovičtí použít na cestu do sousední obce nohy, kolo nebo nedejbože MHD či objízdnou trasu? No to by asi bylo pro ně moc velké neštěstí.

Martin1

Tak bych holt po určitou dobu vstával do práce o něco dříve. Jako zásadní problém to fakt nevidím, sorry. Raději mít pořádně opravenou kanalizaci, než ji každý den po cestě do práce cítit. A to už nemluvím o tom, že někteří lidé řeší skutečné problémy, zatímco pár zpovykaných se děsí toho, že by museli dočasně trochu slevit ze svého komfortu. Tohle fakt není tragédie, ačkoliv se to tu tak snažíte prezentovat.

nabukanedraz

1. tak za prvé je to dešťová kanalizace. 2. samotnou potřebu nikdo moc nerozporuje, část se i někde propadla a podle projektanta to nesnese odklad (pokud by byl možný, tak by to bylo určitě jednodušší, protože se staví 511, I/12, na severu v Jirnech chybí most, ve vedlejší obci další most bourají) 3. Každý den 40-60 minut podle situace navíc + nervy z kolon + amortizace a PHM? Vy dobrovolně utrácíte zbytečně peníze a svůj čas? Do konce roku je v plánu práce pouze na JIHU obce. Je znemožněno opustit obec na SEVER, a všichni občané co bydlí na SEVERU… Číst vice »

nabukanedraz

A jednoduše ukázka na příkladu.
Z pravého břehu Prahy 1 a Prahy 2 by existovala cesta pouze přes Nuselák a mosty přes Vltavu.

Bude velká oprava severojižní magistrály, logicky budeme chtít omezit transit (to je logické a nikdo s tím nemá problém). A protože lidi zlobí, tak zakážeme vjezd všem vozidlům přes mosty kromě Nuseláku. Celá Praha 2 a Praha 1 se tedy bude rvát bočníma uličkami k Nuseláku, aby třeba jela do Ústí nad Labem, i když je to opačnou stranou. Vám by to dávalo smysl?

Petr

Není to zbytečná uzávěra. Faktem je, že klánovická veřejnost je nespokojená banda, která kušní kvůli všemu. Když se neinvestuje, chtějí investovat a ptají se, kde to vázne. Když sem jdou peníze do sítí, které jsou v havarijním stavu, zas kecy. Stejné to bylo v minulosti se školní ulicí nebo s parkováním u nádraží. Svoloč!

Saťák

Zásadní problém je, že do uzavírek a jejich provedení nemohou městské části a obce hovořit, protože jsou v gesci magistrátu nebo kraje, pokud se to týká hlavních komunikací.
Mnohdy se SÚS ani obcí neptají.
A pokud někdo ničí starostovi majetek, tak má být potrestán. Umím si živě představit, co by titíž lidé dělali v momentě, kdy by se ona opravovaná kanalizace ucpala nebo propadla.

Karel Skružný

útok na zastupitele je odporný, ale v reakcích on i starosta obhajují rekonstrukci jako takovou. To co zlobí obyvatele bude ale asi ta závora, ne rekonstrukce samotná. Takže aby „uchránili“ pár desítek obyvatel přilehlých ulic, vyhnali dopravu do Úval nebo Běchovic a obtěžují tak stovky, možná tisíce, nemluvě o kolonách na hlavní „výpadovce“ z Prahy, tedy silnici Běchovice, Újezd, Úvaly – směr Kolín, což je mimochodem silnice I. třídy I/12. Tam je problém pánové.

REMET

Jenze Klanovice jsou vesnice miliardaru a ti jsou dulezitejsi nez nejaky plebs z Ujezdu, Uval a Bechovic.

frank

to je jen taková floskule, doby kdy miliardáři údajně prahli po Klánovicích jsou dávno pryč. Nejznámější miliardář v okolí je Chrenek v jinak totálně plebejských Kolodějích , koupil si tam zámek ( to je ten zámek na kterém Paroubková mávala trenclema Paroubka ) …

Juraj

Za rodinou dojdete pěšky nebo busem.

Ale úplně slyším ten řev, kdyby to tam jednou zaplavilo kvůli nefunkční kanalizaci. To by místní hrdinové teprve měli co říct.

Michal

Tak super, že aspoň tady se o uzavírce dozvím.
Musím jsi dávat pozor. Občas tam přesně někde vyzvedávám a o kousek dál doručuji jídlo. Aby mi pak zákazník neplatil za dopravu 1km a ja nemusel jet minimálně 12km.
A že 12km nic není. No ale já se budu muset vrátit. A klidně se může stát, že bych jel následně znovu, klidně 4x, tak to už je 96km , ale já bych dostal zaplaceno jen 8km ☹️. To už by bylo prodělečné 😢.
Bych pak musel náhradu požadovat po příslušném úřadě a asi přes soud 😡.

Stepan

Úřad může za to, že vy si neumíte správně naúčtovat dopravu?

Tomakula

Tak když umíte přenést zábranu až ke starostovy to si neumíte poradit dát do háje ty zábrany na objízdných trasách?😄😄😄

Pepík

A když ty zábrany odstraní a někdo si tam nabije hubu, kdo to odnese, na kom bude kdo vymáhat odškodnění? Píše se, že už se někde kanalizace propadla, co když se propadne pod autem, budete ,,radile“ škodu hradit?

Kevin

Po menších úsecích by nedokázali udržet spád? To by dokázali už i staří Egypťané.

Saťák

Jste stavař?

Lukan

Ta ulice je tam teéměř v rovině, takže kanalizace bude mít minimální spád. Kdyby to dělali po kouskách, tak nebudou mít šanci mezi šachtami korigovat odchylky, které tam prostě budou tak jako tak – ty bytonové trouby mají pro hlavní stoku kanalizace i několik tun.

Petr

Klánovice jsou známé tím, že kušní kvůli každému nic. Nejufňukanější obec ever. Pracovat pro takovou svoloč jako radní nebo starosta musí být fakt za trest.

pidalin

Tady je vidět jak jsou autířkáči agresivní, ale na druhou stranu rok dělat rekonstrukci kanalizace mi taky nepřipadá normální, sám vim jaký to je když je vlaková trať bezdůvodně rozebraná za 8 měsíců ze 12, takže nějaký pochopení pro ně mam, ale oni dělaj jak kdyby se bez auta nedalo dostat do vedlejší vesnice, jejich starosti bych fakt chtěl mít, ověřoval jsem to na mapě a je to 1,7 km z centra Klánovic do centra tý vesnice, je to směšný kvůli tomu takhle šaškovat, ježiš tak jděte pěšky nebo na kole, to chvíli přežijete. Když já se nemůžu dostat vůbec… Číst vice »

Michal

Proč agresivní. Jsi vemte, že před uzavřením by vám cesta trvala chvilku a 1 km. No a teď máte ujet 12 km. Když tu cestu budete mít 4x tam a zpět denně, tak to bude o 82 km delší každý den. Takže za měsíc to bude o cca 2400 km více. Cca 28 800 km za rok a to už bude sakra něco stát navíc 😱🤨☹️. A to jenom jedno auto.
Pak budou řvát, že na objízdných trasách je moc velké znečištění 😖

Filip

Proč by tam někdo jezdil 4x denně? Pokud to máte pracovně tak si to nauctujte zákazníkům a pokud se tam rád projíždíte pro zábavu, tak zkuste MHD. Nic hrozného se neděje, uzavírky jsou všude a pořád.

Saťák

Jenže to není jako stavět novou! Musíte nejdříve vykopat starou, udělat nové vpusti, připojit domy, pravděpodobně opět novými přípojkami.
A přitom se snažit vyhnout milionu kabelů, které nejsou pořádně vyznačenu, vodě, plynu a splaškové kanalizaci!

Lukan

Přesně tak, polovina sítí v oblasti bude mít zakreslení polohy z roku raz dva a na místě se to musí obkopávat, protože když se to překopne, tak je průser. V intravilánu jsou stavby velice složité na koordinaci

Color

To škrábání aut je jedna z nejodpudivějších českých kratochvílí. Fuj.

Lukas

Rok delat rekonstrukci? To je sila. Tam je problem. U nas vsechny takove stavby trvaji dlouho. Neefektivni postupy praci atd

Matěj

Skoro jako na železnici.

Jan Sova

Typicky české uzavírky typu „uzávěra měsíc/práce 5 dní“ jsou důsledkem řetězení personálních a jiných věcí u dodavatelů staveb a obecné neochotě vymáhat důsledně podmínky stavby ze strany zadavatelů.

Michal

Jj, také nechápu proč by měla jedna firma dostat několik zakázek. A když, tak se vymlouvá, že má málo zaměstnanců.
Prý pak sice platí pokuty za zdržení, ale obyčejným lidem nikdo nic nedá za komplikace 😡

Martin

Na vaclavaku probiha rekonstrukce inzenyrskych siti cca 2 roky a je to ctvrtinova delka, ano, pribude i nadrz na destovou vodu, ale pokud tomu nerozumi vetsina mistnich, tak nekritizujte zpusob i delku rekonstrukce, souvisi to i s moznymi napojeni i z okolnich ulic…
Cele je to o tom, ze si mistni mysli, ze jsou neco vic kdyz maji barak v Klanovicich, obslouzene to je MHD i vlakem, a cele se daji prejit i pesky za par min…

Za rok bude hotovo a dlouho se na to uz nesahne…

Lukan

Už je to tu i u jiných komentářů – víte jak složitá operace to je, kolika sitím se tam musí vyhnout když to budou vykopávat a stavět novou? Navíc je to rezidenční oblast = zapomeňte na práce déle jak ve všední den mezi 8-17, žádné víkendy, noční práce ani nic podobného. Večer by je lidi ukamenovali, kdyby tam hučel bagr

Pepík

Když jste takový odborník určitě máte stavební firmu. Mohl jste se přihlásit do výběrka. Vy s vašima zkušenostma byste to určitě zvládnul za měsíc.

Miroslav

Na místní si stavbaři a politici troufnou, betonovými bloky a závorami na rodiny s dětmi, důchodce. Ale jakmile tranzitující kamiony projíždějí občanům přes obce, objíždějí dálnice, tak policii nevidět a zablokování průjezdu tirákům je málem protistátní terorismus.

Frank

No vidíte u nás v Ujezdu nad lesy ( to je ta mestska část kterou klanovičtí take obviňují, ze schválení uzávěry v Klánovicích a která take trpí touto uzaverou ) „stačilo““ dát na mostek od Běchovic značku maximální nosnost hluboko pod váhou kamionu a bylo to “ vyřešeno “ .
Prostě kreativitě se meze nekladou…

Michal

Jo, myslíte že řidiče kamionu nějaká značka zajímá. Policie stejně není, tak nemůže dostat ani pokutu.
To samé jako občas vidím frajera po Praze 90 km/h a vše v pohodě.

frank

Policie je chytá poměrně často v Běchovicích…

REMET

A kamiony tam uz nejezdi, ze? A ted tu o smolickovi…

frank

ale jezdí ale podstatně méně než dřív , pro místní dopravu a zásobování mohou , ty značky jsou už na Černém mostu na okruhu a v Úvalech , že Újezd je pro kamiony neprůjezdný.

Daniel

Kamiony platí +- 6kc\km a to i za silnice první třídy ne jen za dálnice. Sám jezdím z kamionem a neobjíždím dálnice kvůli mytu, ale kvůli tomu abych tam nestal v koloně kterou v 80% dělají osobaky. Protože se neumí řadit do pruhů a sjíždějí na poslední chvili

Miroslav

A když jedete ze soběslavi do Brna tak jedete po zpoplatněné dálnici přes Prahu nebo zdarma po silnici I/23?

Jakub

Uzavírka je fajn. Objízdná trasa je cca 6km navíc. Kvůli asi 100m rozkopané silnice. Jede se o nějakých 10 minut déle. A ano, je to problém. Za celou stavbu mne to bude na palivu stát nějakých 7000 navíc. Jestli tam projede denně 11 000 aut, tak jde o ztráty lidí souhrně nějakých 50-60 milionů. To nám asi metrostav nebo kdo že to je, nezaplatí.

Bernard L.

Linka 303 Vám jezdí po 20 minutách, 221 a 212 jezdí ke každému vlaku (tedy po cca. 10 minutách). Otázka zda je potřeba všude jezdit autem.

Hugo

Nejezdí, nemáte pravdu na ranní vlak 5:58 nejede nic ani do Zelenče.

Michal

No budete se divit, ale občas je nutné jet autem až do míst kde končí civilizace. I tam totiž občas někdo bydlí a chce dovézt jídlo. Mě poslední dobou irituje, že my Google mapy vyžívají, že mám cestu absolvovat pěšky, nebo MHD. Jo jako že bych za cestu do restaurace dal SMS jízdenku za 31 Kč a k zákazníkovi to samé. A já bych dostal za objednávku 58,- Kč 🤨. A ještě bych kvůli zpoždění přijel pozdě a mohl bych platit i pokutu od firmy za pozdní doručení. Ale možná bych mohl jezdit bez jízdenky 😱. Což by se určitě… Číst vice »

Zuzana

Nespadl jste z višně? DPP.cz

Petr Bečvář

Budete muset jezdit o neuvěřitelných 10 minut navíc? Tak to držím palce, abyste tuhle děsivou životní situaci zvládnul! 🙂

pidalin

Asi tak, tady u nás občas jsou taky uzavírky a ty kecy v práci mě vždycky přiváděj k nepříčetnosti, tady někdo jezdí doslova 5 minut autem do práce že by mohl jít pěšky nebo na kole, ale chudák musí jet 15 minut kvůli uzavírce, jejich problémy jsou fakt směšný.

Saťák

Jojo, to vidím v Brandýse, když matka veze dítě do školy, kam by pěšky došla za 5 minut. Ne, ona musí nasednout do auta, přikurtovat mimino, přikurtovat školáka, projet celým sídlištěm, vystát desetiminutovou kolonu, kterou tvoří z poloviny rodiče, vezoucí ratolesti do škol, vyložit dítě, dát mu na záda tašku a srdceryvně se s ním rozloučit. Pak nasedne do auta, vystojí opět kolonu a jede domů 🙈🙈🙈

Martin1

Tohle je snad dnes u každé městské školy. Děs.

frank

u nás taky a ještě napíšou do ankety, že to dělají kvůli tomu, že je kolem školy velký pohyb aut 🙁 . Naše vylepšení je v tom, že máme dvě budovy školy a mezi nimi je jednosměrka která “ odtéká“ na hlavní silnici do Klánovic na které je ve špičkách kolona na hlavní křižovatku v Újezdu, čili se ta kolona vytvoří i v této jednosměrce. Navíc je poměrně časté, že maminka či tatínek “ v zoufalství “ nad nedostatkem parkovacích míst ( je jich tam hodně) odstaví auto “ na tu chviličku“ do vyhrazeného cyklopruhu v protisměru této jednosměrky. kudy… Číst vice »

Tomáš

Tak si ty kanály nechte v havarijním stavu, kupte si offroady a jezděte hovnama. Jak ve středověku, šašci.

Zuzana

Je to dešťová kanalizace!

pidalin

A co takhle nechat tu podělanou plechovku doma a dojít ten kilometr do vedlejší vesnice pěšky? Napadlo to někoho z těch lidí? Jejich problmy jsou směšný, v Klánovicích maj všechno, včetně páteřního vlakovýho koridoru a oni protestujou protože se nedá dostat autem do 1,5 km vzdálený vesnice, to ukazuje jak jsou autolidi odstřižený od reality, jinde lidi choděj tuhle vzdálenost na vlak několikrát denně.

Hugo

Ono když prší a nejede autobus tak těžko a s 98 letým otcem co potřebuje k lékaři taky žádná. Od začátku špatně připravený projekt.

Zuzana

Ze Šestajovice to není 1,5 km Nebydlí všichni přesně na hranici Klánovic a autobus jezdí velmi zřídka.DPP.cz doporučuji. Navíc spousta lidí k nám do Klan. vozí děti do školy, školky, na kroužky, k lékaři atd. Nechápu proč jim komplikovat život, když to není nutné.Jen protože vy chodíte pěšky? Tady také jezdí lidé na kolech a koloběžkách a chodí i pěšky(představte si)! Ale také určité procento používá auto, jako všude….

Petr

Uzavírka je dlouhá 1,5 kilometru.

Filip

A to je jen na palivu plus připočítat pokud v produktivním čase tam někdo stráví 15 minut za průjezd a projede tam 11000 aut denně a vzhledem k průměrné pražské mzdě to vychází na desítky milionů ztráty. K přesnému výpočtu chybí data kolik aut tak projede v produktivním čase, kolik lidi v těch autech je tou dobou v práci.

Tomáš

A kdo mi proplatí můj produktivní čas, co strávím v autobuse nebo tramvaji v koloně za auty v pruhu, kde být nemají?

Tomāš

Tahle kalkulace „ztrát peněz ztrátou produktivního času“ není z větší části nic jiného než teoretický konstrukt. Znamenalo by to, že tyto osoby by se v případě zdržení objížďkou nemohly věnovat výdělečné činnosti. Co když tráví čas na objížďce na úkor svého volného času?

Roman S.

Člověk co bydlí v Klánovicích si stěžuje kvůli 7000 navíc? Tam bydlí jen samej chudák totiž a rozhodně na to nemaj, když ti to vadí tak jezdi na kole 🤣

Zuzana

Nezlobte se, ale tohle zní jako závist. Máte trochu nesprávné informace. Žijí tady normální lidé, jako všude.

Petr

Zkus Donio

Patton

Takhle nám byl rok uzavřen vjezd do vesnice, objížďka byla plus 9km cca 20 minut. Což dvakrát denně je fakt peklo, chápu. A pak zjistíte, že na balkáně se jezdí normálně po stavbě silnice za plné práce a kličkujete mezi bagrama a je to ok. Zavřou to jen kvuli asfaltování… Ale u nás se prostě na lidi sere.

Ondra

To myslíte vážně? Opravdu se chcete inspirovat balkánem? Až se vám na te stavbě neco stane, tak budete první kdo bude brečet.

pidalin

V Polsku to taky tak nějak funguje, jedete vlakem po trati kterou teprve stavěj a už to jezdí, ale nevim jestli ta balkánská cesta jezdit autem přes stavbu je úplně to co tady chceme, spíš by bylo lepší vyřešit proč se tak špatně plánuje a proč všechno tak hrozně trvá, přece ta samotná stavba netrvá tak dlouho, tak proč to neuzavřou až den předtim než se začne stavět a neudělaj to všechno hned? To by musela ale hlava vědět co dělá pata a ne mít rozkopanejch milion věcí když nejsou lidi a je jasný že na tom nikdo najednou dělat… Číst vice »

Saťák

Vy budete stavař, co? Hned a lusknutím prstu.

Saťák

No v díře fakt tedy nevím.

Marťas

On ten Checkpoint Karel krásně využil jméno starosty, ovšem úžasně parafrázuje kdysi extrémně slavný přechod ze Západního Berlína do východního a tím i celé NDR… Slavný Checkpoint Charlie

Pavel A

Smazáno pro porušení pravidel slušné diskuze.

Radek

politické komentáře a obviňování bez důkazů si laskavě nechte od cesty.

pidalin

No vidíte, když se to stane autařům tak je z toho aféra a lidi co jezděj vlakama tohle musej trpět desítky let že je nějaká trať třeba půl roku rozebraná a nikdo neví proč vlastně když to dělali předtim 3x a když si stěžujete a chcete vysvětlení tak jste toxic nebo vám lidi nadávaj ať si koupíte auto….ale když se autířkáři nemůžou autem dostat do kilometr vzdálený vesnice, tak by kvůli tomu dělali revoluci, je to směšný. Každopádně by bylo super hledat tu příčinu která je (jak jste správně řekl) v korupci a v tom že hlava neví co dělá… Číst vice »

Zuzana

Myslím, že nechápete zdejší situaci, Klánovice jsou hezké bydlení, ale dojíždění odsud do práce nebo vyšších škol je utrpení. Většinu dne jedete do centra tak hod. Vlak je rychlejší, ale ve špičkách máte co dělat se tam narvat.A tím, jak nám zde teď vylepšili situaci … je to ještě o 100% horší. Ještě drobnost na četnost autobusů se mrkněte na DPP.cz.

Saťák

Jste stavař?

liborzima

Starosta je odvolatelný, takže občané v Klánovicích konejte!

Zbyněk

Proč by měli? Aspoň jim nebude pod okny projíždět půlka Šestajovic.

Frank

Většina nasi dopravy jsou lidé z oblasti mimo Prahu Východ kteří si přes Šestajovice, Jirny a Ujezd nad lesy zkracují cestu …

Josef Kvapil

Je tam silnice,tak proč by nemohli.

Frank

Kde říkám, že nemůžou, jen konstatuji situaci až bude hotový okruh plus přeložka od Úval a Škvorecký bypass tak budou tahle silnice méně zatížena

pidalin

co já bych za to dal kdyby tady na rok uzavřeli silnici mezi sadskou a Třebestovicema, nechápu kam furt všichni jezděj, provoz jak na magistrále

Robert Šalda

Alespoň mi v Šestajovicích nebude pod okny jezdit 3/4 Klánovic…

Zuzana

Budete se divit, ale nám Šestajovičtí nevadí. Naopak většina Klánovických občanů žádá zavedení povolení vjezdu pro rezidenty a myslí tím občany obou obcí.

Radek

takže budete radši riskovat, že se vám kanalizace zhroutí a vy budete mít splašky všude ve vesnici ? 🙁 a nepíše se tam náhodou, že stavbu organizuje magistrát?

Zuzana

Nedramatizujte!

Neodbornik

Nechápu proč není umožněný objezd vedlejšími ulicemi. Chápu že nikdo nechce aby mu pod okny jezdily auta, ale někomu jezdí pod okny celý život tak rok se to snad vydržet dá.

Frank

Tak s takovou ulici se pak můžete rozloučit, ulice u nás nebo Klánovicích po roce takového provozu budou rovnou celé ba odpis…

Kamil

Lze umistit omezeni do 3,5 tuny – pevne verim, ze na tuto hmotnost jsou dimenzovany i silnice v Klanovicich …

Frank

Hlavní a pár vedlejších možná ano, jinak většina silnic v Klánovicích a na Praze 21 jsou položené systémem odstraníme par cm země , dáme tam 5 cm štěrku a zalijeme trochou asfaltu, pak to leta flikujeme

Stepan

Silnice možná. Ale běžné ulice nejsou silnice.

Bora

Vedlejší ulice jsou obytné zóny, úzké jednosměrné komunikace a navíc vede objízdná trasa v obytné zóně těsně podél školy. Hrozí tu malér, že někdo srazí dítě… Už teď jsou zde zácpy, natož pak s tranziten🙈

Zuzana

O tranzitu nikdo nemluví! To je pořád dokola!

Petr

Ale ona je objízdná trasa vedlejšími ulicemi, jen není umožněn tranzit.

Zuzana

Není umožněn vjezd aut ze Šestajovice(prakticky rezidentů). A my z Klánovic nemůžeme opustit obec směrem na Šestajovice, Černý most. Takže zatěžujeme jediný možný výjezd přes trať na újezd. Naprostý bizár.

Saťák

Protože ty ulice jsou spíš uličky. Pro místní by to asi mělo být umožněno, jenže kdo to bude hlídat? A už slyším ten řev tamních obyvatel.

Ivan_pha

Závora s pseudo hlídačem tam nemá co dělat. Ať si to hlídá PČR a nebo ať dají kamery a posílají pokuty. Takhle kamerami se to řeší v Praze Chuchli na přejezdu, kam je vjezd omezen a obec posílá pokuty. Tedy spíš začala, oni si to prostě rozmyslí.

Dachs

V Chuchli PČR velice aktivně pokutovala či alespoň důrazně domlouvala dokonce cyklistům, co nevedli kolo, ale jeli (zákazem). A auta, co projela? Zjistilo se, že kus Chuchle se dostal do pasti, jíž způsobilo zapomenutí dohody, že má být zajištěn výjezd ven pro rezidenty. V prvních dnech dvouměsíční uzavírky nebyl. Starosta, jiný kabrňák než ten z Klánovic, pak zařídil, aby zaznamenaní kamerou a s bydlištěm v místě, nebyli postihováni.

Libor koch

Opravdu někdo věří, že by se rozfazovanim práci nedodržel spád? V dnešní době rotačních laseru, geodetických totálních stanic atd? Kdy už se stát a její správní celky naučí dávat zakázky ne jen dle toho, kdo dá větší malou domů, ale dle kvality a rychlosti a přestane se bát využívat i místní? Dát do zadávacích podmínek to, že musí mít firma obrat třeba 800 mln KČ ročně je podle mě trestné, ale v tomto srandastanu se to toleruje ..

Zrzek

Ona ta kanalizace se jede z jednoho konce. Nikdy se nedělalo, že se vykope celý výkop, položí se potrubí a zasype. Záleží na hloubce výkopu a v čem se kope a kolik inženýrských sítí je poblíž a kolik se jich kříži. Ideální stav když není potřeba kladivo je auto, 2x bagr + jeden na deponii ( případně bagr a traktor bagr) + 1 člověk, který ví co a jak s tím, že řidič pomáhá a stejně víc jak 12m za den nepoloží a to už je v místech kde se nic nemota. V úzkých prostorech je už problém s rychlostí… Číst vice »

pidalin

Hlavně by měli konečně začít zadávat přímo a ne na základě trapnejch soutěží „nejlevnější“ nabídce.

Luk

Zadávat přímo komu? Kamarádům? Nebo tomu, kdo dá větší úplatek? Nebo si zatočit kolem štěstí?

Saťák

No to by to asi dopadlo ještě hůř. Nicméně kritériem by neměla být pouze cena.

Luk

Jako další kritéria lze použít například dobu trvání prací nebo výši pokuty za překročení závazného termínu dokončení. Běžně se to tak dělá.

Dvojce1

Jak jako že to bude trvat ROK? Pracovat se tam bude jako u nás na Peroutkové, od 9:00 do 15:00, neb je to taková česká klasika…

Frank

Syn říkal, že o víkendu je závora zvednuta, cili se asi nepracuje..

PeteT

Proc se k takove veci vyjadruje PCR?

Zbyněk

Protože máme moc policistů.

Air Traveller

proc by se k ni nemela vyjadrovat?

Vasek

Protože většinou jde ve stanovisku pouze o subjektivní názor jednoho policisty.

Zbyněk

Oni se tak vyjadřují ve svém volném čase, nebo z peněz daňových poplatníků?
Jen se ptám pro kamaráda.

Patrick

Pretože to je represívny orgán, ktorého úlohou je kontrolovať, čo nariadia iné orgány?

Air Traveller

to mate docela zkreslene predstavy o tom, co dela policie .)

d@rkWolf

myslíš škodí a buzeruje?

PeteT

A zvládne někdo na mou otázku odpovědět tak, abych se něco dozvěděl? Hm? Mínusáři?

Saťák

Proto, že se jedná o uzavírku komunikace. Vzhledem k bezpečnosti provozu se policie vyjadřuje ke způsobu provedení a objízdným trasám z hlediska bezpečnosti.

Richard

Níže diskutující cykloaktivisté zjevně netuší, jak to tam vypadá.
Uzavírka je asi 3km, přičemž se pracuje na 50m! Nejsou umožněny objízdné trasy bočními ulicemi, ve kterých je spousta místa. Je to jako za Covidu.
Vůbec nechápu, jak mohli fízlové tuhle kompletní uzavírku obce povolit.

Frank

Nevím proč je nutno nazývat obyčejné cyklisty cykloaktivisty?
Cyklodoprava je v Klánovicích a okolí, tedy v Šestajovicích, Jirnech Ujezdu nad lesy a Kolodějich naprosto normální a běžný způsob dopravy, jsme na rovině a třeba i starší učitelky jezdí do Ujezda nad lesy. do mistni obrovské ZŠ, na kole celoročně.
Čili si tyhle agitacní výkřiky strčte za klobouček…

Zuzana

U nás v Klánovicích celou zimu neupravují silnice (protože ekologie) moc se těším na ty cyklisty jak klouzají po sněhu, to bude teprve legrace .

Petr

Zatím se pracuje na 50 m, protože se řeší nečekané křížení se sítěmi, které měly být jinde.

Zuzana

Zavřen je úsek asi 1,5 km a tam se neděje vůbec nic.:-))

pidalin

Jako já to chápu, ale to vážně nejste schopnej do 1.5 km vzdálený vesnice jít pěšky nebo na tom kole když je silnice uzavřená? Máte tam krásnou polní cestu mezi Klánovicema a Šestajovicema. Jako neřeknu kdyby to bylo 5 km, to už je opruz chodit pěšky nebo na kole několikrát denně, ale jako vážně? 1.5 km? To snad zvládnete. Možná byste pak zjistil že je taková procházka docela prospěšná a za hezkýho počasí i příjemná, když vidim ty špekosaury na vesnicích jak maj problém se nacpat do těch obřích SUV, tak je mi na blití, asi to chce víc uzavírek.… Číst vice »

Frantisek X

Když už jede jinam, tak může zvolit část jedné z objížděk, podle dalšího směru, nemusí nutně přes tu jednu sousední vesnici.

Tom

V celé diskuzi jsem nenašel jediný „cykloaktivistický“ příspěvek. Pokud označíte jako cykloaktivistu každého, kdo zmíní kolo jako dopravní prostředek, tak to vypovídá jen o tom, že už máte nejspíš místo mozku volant…

frank

lidé s příspěvky typu od pana Richarda rádi provádí čirý aktivismus tím, že nálepkují. Mě to přijde charakteristické zejména pro českou společnost, nesetkal jsem se s tím nikde jinde …

Dachs

Jako takhle, pokud tam nesmí nějak prokličkovat ani rezidenti, tak to je selhání pana starosty, který se tímto historicky právě znemožnil. Takový problém povolit průjezd na občanku, příp. na kartičku vydanou MČ proti jednoduché žádosti? Zajímavé to ještě bude…až začne škola.
„Checkpoint Karel“ se závorou a hlídačem to posouvá ještě na vyšší level 😛
Pak ta česká termínová zoufalost. Rok? Jako cože? A ty obavy o spád, kdyby se to dělalo úsekově? Hm…

Saťák

Jenže pokud jste někdy byl v Klánovicích, tak byste věděl, že by to v principu bylo úplně jedno. Tam prostě není alternativní komunikace, schopná pojmout všechnu dopravu. Takže by stejně tranzitní průjezd ze Šestajovic do Újezda musel vést jinudy!

Lukáš Zajíček

Metrostav nemá vodováhu ?

hbf

Těch mají spoustu, ale spádováhu nemohou najít.

Tom

Tvl. Jaké rozdělení rodin? Pěšky 20 min a na kole 5 min… Invalidům s cedulkou bych průjezd umožnil. Jo jenomže když lidi nemůžou dělat brm brm, tak raději budou vztekle tlouct pěstičkama o zem.

Ondra

Křičící menšina

pidalin

Naopak, lidi co jezděj všude autem jsou menšina, akorát to vypadá že jich je hodně protože hodně překážej. Třeba v Praze většina lidí nemá ani řidičák ale podle toho jak vypadaj ulice to vypadá že tam lidi snad ani nemaj nohy. Tady na vesnici zase stačí aby 10 lidí jelo 300 metrů do krámu pro rohlíky a udělaj tady kolonu, tak jaká menšina….to oni jsou překážející menšina, máme přece taky právo na to nebejt přejetý když někam vylezu pěšky. To vám jako připadá normální že na vesnici která má 800 obyvatel máte problém přejít silnici? Já fakt nechápu kam až… Číst vice »

pidalin

20 minut? Koukal jsem na mapu a je to 1,5 km z centra Klánovic do centra tý vesnice, to neni ani 15 minut chůze, ale dělá se z toho aféra jak kdyby tam vyrostla státní hranice s minovym polem. Jako původně Pražák co se přestěhoval na vesnici se někdy fakt nestačim divit, 200 metrů je pro ně už vzdálenost na auto a řeknou vám že neni jak se tam dostat, v Praze jdete 500 metrů na bus a ani vás to nenapadne že na vesnici by tohle lidi jeli autem. Zrovna předevčírem se tady nějak zašpuntovala naše malá vesnická silnice… Číst vice »

bbb

A to je, milé děti, důvod, proč nám v Praze infrastruktura chátrá.

Antonín

A co tam bude slavný Metrostav rok dělat?

Jakub

No přece pořádný tunel 😀

Bobek

Rekonstruovat kanalizaci.

Air Traveller

je to v clanku.

Dvojce1

Přesně tak…neuvěřitelný termín…taková Česká klasika…

babilon

Jak dlouhý úsek se opravuje? 500 metrů? Tak to je úžasných 1,4 metru za den. V mé rodné vísce zvládli vybudovat novou kanalizaci v podobném úseku za cca měsíc. Chápu, že oprava je náročnější než nová a pražské trubky budou možná větší, ale rok mi přijde jako totální výsměch. Možná by tam mohl někdo umístit webcameru, ať všichni vidí to pracovní nasazení.

Saťák

Kdepak je ta rodná víska?

Petr

Co bude dělat Metrostav? Stavět metro, ne?

Frantisek X

Možná jen stavět cokoli v metropoli. 🙂

RS Zero

Suburbaniti, když jim někdo zabrání dělat brm brm, aby se opravila stavba, na který jsou všechny jejich domečky závislý.

Pražec

Napsal bych to méně konfrontačně, ale máte pravdu v tom, že opomíjenou externalitou suburbií jsou šílené nároky na údržbu vozovek, chodníků, kanalizace a veřejného osvětlení v přepočtu na obyvatele.
Kompaktnější město má svoje výhody.

john334

Proč tam nesmí projet cyklisti? Mají kontroly i na všech výjezdech z Klánovického lesa?

Sova

Tam Karel poslal kolegu Ferdinanda s flintou, No pasarán!

MaT

Protože zase o té značce Zákaz vjezdu všech vozidel rozhodoval nějaký trotl, co cyklisty buď ignoruje, nebo si myslí, že pro ně takový zákaz neplatí. Viz některé značené cyklotrasy, kde jsou schopni a stejný sloupek dát takový zákaz taky…

Ale na kole je to v pohodě, cyklisté mají přes les mezi Šestajovicemi a Klánovicemi objízdných tras myslím víc než dost. 🙂

frank

jo a to i vzhledem k tomu, že Klánovice a Šestajovice mají i jednou docela dlouhou hraniční ulici ( Holekova) na jedné straně ulice Klánovice, naproti Šestajovice .

Zuzana

Ano, ta je rozdělena betonovými bloky, takže někteří občané Klánovic, zůstali vně a prakticky nemohou do své obce. Jedině tou objížďkou cca 15 km.Ve špičkách tak 20-30 min.

Petr Hanák

Zpovykaní Pražáci

Zbyněk

Šestajovice = Středočeši

Medek Vladimír

Klánovice = Praha

Petr

Klánovice jsou obydlené bandou nespokojenců.