Na Kolešovku se znovu vrátily vlaky, nahradily dočasně autobusy
Motorový vůz 810 v zastávce Chrášťany. Foto: Martin Kubík / Mapy,cz

Nezvyklé opatření potrvá do konce května, Kolešovice obslouží pět párů vlaků v pracovní dny.
No, není nad to uzavřít silnici a pro sichr i objízdnou trasu. Na to jsou u nás machři.
jo jo, úplná nostalgie https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/neonaciste-bezduvodne-napadaji-lidi-v-ulicich-tvrdi-jejich-odpurci.A010218_183220_praha_lin
pardon, špatný odkaz https://zdopravy.cz/na-kolesovku-se-znovu-vratily-vlaky-nahradily-docasne-autobusy-238259/#comment-1603266
Změna byla zahrnuta do KJŘ. Změnové listy naleznete na http://prelepky.wz.cz
Koukám, že loni to jelo Lužná-Kolešovice za 29 minut, letos za 38. Co se stalo?
Osazeni hromady TOR, ktere tam v loni jeste nebyly. Je to lehci nez jit prorezat vegetaci na kterou se v prubehu desitek let kasle.
Dokud tam v létě jezdily vlaky KHKD, tak se kluci na začátku sezóny postarali aspoň o to, aby jim křoví neničilo nátěry na vozidlech a nehrozily zbytečné úrazy dětí vykloněných z oken, ale teď už se nestará nikdo o nic …
Přehodnocení přejezdů bez PZZ, minulý rok se mluvilo i o celkovém snížení rychlosti (= méně častá údržba).
Snížení traťové rychlosti na 30 km/h.
vítám to.však to trvalo.mám rád kolešovku.
To bych věděl i o lepším využití, než zrovna toto. I když, teď se razí ten extrémní pragmatismus…
Snad se vám po nich nestýská….
Jak prozřetelné, že trať prozatím nesnesli.
A kolik to tam za den převeze lidí?
Když jsem tam jel loni, tak jsme ve vlaku byli tři, z toho dva šotouši. Doufám, že v jiných spojích to bylo lepší.
Já tam jel taky vloni, sedělo tam 9 lidí….všichni šotouši
Tohle se mi strašně líbí: u autobusů se nikdy nikdo nezajímá, kolik vozí lidí, busy můžou jezdit prázdný a nikoho netrápí, kolik za ty vejlety řidičů daňový poplatník platí, ale jak se někde objeví vlak, hned se ozvou řvouni: kolik tam jezdí lidí, to je málo, ZRUŠIT. :-)))
Byli jsme tam s kolegy z práce, ve vlaku 6 lidí (my tři a tři další šotouši). Nadalo nám to a ptali jsme se čety (bohatý objednatel, když na tento výkon platí četu) – školní spoj ráno má i 25 ks, odpolední podle toho jak je škola, někdy 1, někdy 2 spoje vezou děti zpět. Ostatní je v podstatě nanic, ale byl by stejně zaplacen nějaký výkon, přerušení a další výkon, takže to stojí jen pověstný „kýbl nafty“ a DC, stejně se to celé do nákladů opravy silnice, takže šotouši jsou spokojeni
A nebo. Pokud by místo dnes již bezvýznamné a snesené trati existovala v její stopě asfaltová cyklostezka. Mohl ji využít mikrobus, který by navíc mohl zajet do více zastávek než je na trati?
Samozřejmě počet náhradní vlakovou dopravou přepravených cestujících by mě taky zajímal.
Cyklostezka nalitá na železniční štěrkové lože unese mikrobus? Do kterých zastávek navíc by v tom dotčeném úseku zajel? A co na to jemu uhýbající cyklisté? Netvrdím, že tahle vlaková oklika s úvratí je něco extra racionálního, ale roubovat na to teorie o zářných přínosech asfaltování kolejových drah, no…
Jo, a to by vám někdo udělal jen tak na koleně změnu užívání stavby, přepočetl staťák na propustky, udělal požární atesty, policajti vydali souhlas se značením a stavební úřad udělal přeložku stezky….?? Jako lze vše, ale obávám se že tohle je větší úlet než i nevýznamná oprava této lokálky traťovkou za pár dnů….a zapomínáte na zaústěné vlečky, které nesmíte odříznout bez souhlasu vlastníka …asi tak…
Vážený pane, pokud by jste si nejdříve zjistil fakta, než napíšete takový blábol, nebyl by problém zjistit, že do dráhy celostátní Krupá – Kolešovice je ve stanici Kněževes zaústěna vlečka soukromého dopravce a SŽDC tedy nemůže trať vytrhat a udělat cyklostezku. Naštěstí.
Vážený pane, jsem rád že mají koleje do Kolešovic jiné smysluplné využití, když význam pro osobní dopravu ztratily resp. jej nikdy neměly. Pokud se nemýlím měla funkci nákladní už od svého vybudování.