Na Filipínách havaroval Airbus A330 Korean Air, při přistání vyjel z dráhy
Airbus A330-300 Korean Air. Foto: lasta29/ Flickr.com
Letoun před přistáním dvakrát opakoval přiblížení.
Letoun před přistáním dvakrát opakoval přiblížení.
Důležité je, že se nikomu nic nestalo. Takové nehody končí většinou velmi špatně.
Mozna se opakuje situace, nehoda z r2013, Seol-SanFrancisco, jina korejska aerolinka, Asiana B777… taky nezvladli pristani..
Ne, je to zjevně úplně jiná situace (přejetí dráhy). Bohužel asi nejčastější typ incidentu současného letectví.
Vyberko jak na kosmonauta a je jim to … platny.
neco jako technicka zavada te nenapadla?
Kdepak,Císařpán by nesvěřil dalekohled trafikantovi…
Aby se náhodou neudázalo, že si Cisařpán spetl Koperníka s trafikantem.
Přistávali za bouřky.
Oni ho nevzali, tak si musí rýpnout do Korejců 🙂
Tak urcite 😀 nic jinyho mi nechybi, jenom byt ponizovan a delat otroka sikmookym 😀 NIKDY !
Takže rasissta, to vysvětluje hodně.
Příčinou počasí určitě nebylo, příčinou bylo nějaké chybné rozhodnutí, každopádně zřejmě bylo rozhodujícím faktorem.
Počasí bylo jedním z hlavních faktorů které přispělo k nehodě, předchozí dva pokusy o přistání byly neúspěšně právě kvůli špatnému počasí.
V pripade spatneho pocasi melo letadlo divertovat jinam. Letadlo nemusi za kazdou cenu pristat na danem letisti. Napada me, ze nemeli dostatek paliva. Uvidime, jak se to vysetri…
Jistě, ale faktor a příčina jsou úplně jiné věci. Počasí je buď v limitech a nebo není. Když je v limitech, ale v mnoha ohledech složité, je na posádce jak situaci vyhodnotí a nikdo je nebude drtit za to že divertovali protože neměli palivo na více než dvě opakování. Predikovatelně špatné počasí nesmí být důvodem k nehodám, je kopec postupů na to jak se se špatným počasím vypořádat včetně možnosti prostě přistát jinde (a s tím spojené rezervy paliva a plánování). Pro posádku to je složité rozhodování a s každým GA a ubývajícím palivem roste nervozita, vzdát to včas a… Číst vice »