Na Filipínách havaroval Airbus A330 Korean Air, při přistání vyjel z dráhy
Airbus A330-300 Korean Air. Foto: lasta29/ Flickr.com![Airbus A330-300 Korean Air. Foto: lasta29/ Flickr.com](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2022/01/koreanA330.jpg)
![Airbus A330-300 Korean Air. Foto: lasta29/ Flickr.com](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2022/01/koreanA330.jpg)
Letoun před přistáním dvakrát opakoval přiblížení.
Letoun před přistáním dvakrát opakoval přiblížení.
Důležité je, že se nikomu nic nestalo. Takové nehody končí většinou velmi špatně.
Mozna se opakuje situace, nehoda z r2013, Seol-SanFrancisco, jina korejska aerolinka, Asiana B777… taky nezvladli pristani..
Ne, je to zjevně úplně jiná situace (přejetí dráhy). Bohužel asi nejčastější typ incidentu současného letectví.
Vyberko jak na kosmonauta a je jim to … platny.
neco jako technicka zavada te nenapadla?
Kdepak,Císařpán by nesvěřil dalekohled trafikantovi…
Aby se náhodou neudázalo, že si Cisařpán spetl Koperníka s trafikantem.
Přistávali za bouřky.
Oni ho nevzali, tak si musí rýpnout do Korejců 🙂
Tak urcite 😀 nic jinyho mi nechybi, jenom byt ponizovan a delat otroka sikmookym 😀 NIKDY !
Takže rasissta, to vysvětluje hodně.
Příčinou počasí určitě nebylo, příčinou bylo nějaké chybné rozhodnutí, každopádně zřejmě bylo rozhodujícím faktorem.
Počasí bylo jedním z hlavních faktorů které přispělo k nehodě, předchozí dva pokusy o přistání byly neúspěšně právě kvůli špatnému počasí.
V pripade spatneho pocasi melo letadlo divertovat jinam. Letadlo nemusi za kazdou cenu pristat na danem letisti. Napada me, ze nemeli dostatek paliva. Uvidime, jak se to vysetri…
Jistě, ale faktor a příčina jsou úplně jiné věci. Počasí je buď v limitech a nebo není. Když je v limitech, ale v mnoha ohledech složité, je na posádce jak situaci vyhodnotí a nikdo je nebude drtit za to že divertovali protože neměli palivo na více než dvě opakování. Predikovatelně špatné počasí nesmí být důvodem k nehodám, je kopec postupů na to jak se se špatným počasím vypořádat včetně možnosti prostě přistát jinde (a s tím spojené rezervy paliva a plánování). Pro posádku to je složité rozhodování a s každým GA a ubývajícím palivem roste nervozita, vzdát to včas a… Číst vice »