Na D6 je rozestavěno přes 40 kilometrů. Začaly práce mezi Žalmanovem a Knínicemi
Úsek D6 Žalmanov - Knínice, vizualizace. Pramen: ŘSD

Zajímavostí je velký rozsah ochranných bariér proti ptactvu.
Zajímavostí je velký rozsah ochranných bariér proti ptactvu.
D6 důkaz, že vše jde. Třeba tento úsek, MÚK v Ptačí oblasti NATURA 2000 (viz mapycz), nevadí. Jinde ale kvůli DZ Patrik bude D55 v umělém tunelu, D49 3km-tunel kvůli „5km od“ NATURA 2000. D35 třípruh S15,25/110, neboť těsně tečně CHKO Český ráj. Ale D6 v CHKO a PO 2+2 neškodí.. Když postavíme dálnici „bez intenzit“ za lepší KV, je fér postavit taky ty strategické silnice 2+2 S21,5/110. Že „ekoaktivisté“ např. Patrik nutí třípruh bez středových svodidel je hazard s lidskými životy! Příroda je důležitá, ale životy a česká ekonomika taky. Když jde D6 70m od PP Toto-Karo, jdou i… Číst vice »
Ta dálnice se tam staví:
a) kvůli těm 9-10 tisícům projíždějících aut v průměru denně,
b) kvůli těm 1.814 dětem narozeným v loňském roce v celém Karlovarském kraji (ano, necelé dva ticíe, není to překlep),
c) kvůli Pražákům jezdícím jednou ročně na MFF KV.
Ani jedna správná odpověď. To u 3 pokusů docela zamrzí. A takovou to dalo práci…
Těmto lidem to žádnou práci nedá, “ Pražáci“ maji jako argumentační bombu připravenou vždy, to že část lidi na Karlovy Vary jezdí 40 let “ spodem“ přes Beroun a Plzeň nebo dvacet let vrchem protože se kus dal odjet po dálnici je nezajímá, nu snad jen ta porodnost je inovace 🙂
Ty kašpárku, já po ní jezdím 2x týdně. Často je takový provoz, že nejde kromě dálnice a stoupání nikde předjíždět!
Ta dálnica se tam staví, bo z Prahy jezdím každý týden přes Vary na chalupu.
Sakrapráce trvalo mi moc dlouho než mi došlo co má Matematicko-fyzikální fakulta společného s Karlovými Vary XD
To jsem presne cekal, ze se objevi nejakej chytrak, ktery KV kraj nenajde ani na mape a zacne prudit proc ma mit dalnici.
V této kopcovité krajině s velkým počtem mostů a terénních zářezů to považuji za slušné tempo 👍 jen tak dál. Na jízdu po původní silnici nebudou v dobrém vzpomínat.
Jízda po původní silnici je opravdu totální Mordor.
Přesně, jednou v životě cca pred 25 lety jsem to odjel „bez nervů“ protože zrovna byla celostátní policejní akce a každých pár km stal za bukem radar …
Já na této silnici 5 let denně dojížděl. Pak jsem to vzdal a odstěhoval se do Prahy. I/6 byla krásná „jednička“, minimum obcí a zádrhelů a s výjimkou zimy byla naprosto v pohodě. Nicméně i tam přibyl provoz, dnes se prakticky nedá předjíždět a protože je rovná a pohodová, řidiči osobních automobilů a autobusů zde mají rychlostní „Klondajk“. Kdo jede 90, ten je divný, vyblikat, vyhoukat, vytlačit.
Rovná a pohodová je snad ten kousek od Bochova ke golfu. To je tak vše. Jinak ono taky záleží kdy těch vašich 5 let bylo – ono když dálnice byla akorát od Pavlova k Velké Dobré, tak toho třepání přes obce bylo víc než dost.
Ano, přesně to nejvíc potřebujeme, třetí dálnici z práglu na západ do Německa. Hlavně když už tam vede poměrně široká rovná okreska se stoupacími pruhy, která se vyhýbá centru obcí. Chybějící dálnice Brno-Vídeň, kde se motají kamiony z Polska přes kruháče v Mikulově, to je v pohodě. Stejně tak mezinárodní tah E50 na Slovensko, který vede středem několika obcí a kolem Starého Hrozenkova je jako horská dráha. A to nejlepší nakonec, klikatá a úzká silnice 43, kde se na trase Polsko-Vídeň opět motají kamiony středem vesnic a kde se nedá rozumně předjíždět.
D6 má tu výhodu, že proti ni nikdo neprotestoval, byla zanesena v platné územně plánovací dokumentaci. Na D52 je aktuálně teď EIA… stavby na jižní Moravě taky dlouho v přípravě stály kvůli problém se ZÚR. Takže si musíte uvědomit, že volba není, zda stavět D6 nebo D52. Ale volba je stavět D6 nebo nic.
Přesně tak. Na jihu Moravy neplačte, nestěžujte si do Prahy. Hezky a upřímně od srdce poděkujte voličům ČSSD a hejtmana Haška. 8 let zmaru, nečinnosti a leváren v JMK. Nekonečné čekání na ZÚR.
Vámi uvedené asijské dálnice shledávám nepotřebnými, neboť bydlím od Prahy na západ.
Nepodcenujte rozvoj infrastruktury v koloniich!
No, to je důsledek toho, že kde žije méně lidí (Sudety), tam je také méně NIMBYs vrážejících vidle do každého projektu.
Dálnice v hustě osídlených oblastech narážejí na podstatně větší odpor. Také tam bývá více právníků či bohatších lidí, kteří mohou ten odpor podložit jak odborným know-how, tak prostě penězi do spolků, neziskovek atd.
Co zahrnujte mezi tzv. Sudety? Teplice, Most a Chomutov patří mezi nejvíce „zalidněné“ okresy v ČR, to samé platí např. i pro Liberec nebo Jablonec n. N. (ten speciálně). Oproti tomu je v jižních nebo jihozápadních Čechách hustota obyvatelstva marginální. Tohle celé je prostě jen konstrukt…
Termín pro tuto oblast ražený například panem Cílkem je „vnitřní sudety“. Problematika je to poměrně komplexní,. S hypthesou pana Kechlibara lze souhlasit
Na I/43 jezdí nula kamionů Polsko-Vídeň. Vše od Mikulova do PL jezdí kolem Olomouce. Co jezdí z Brna na Svitavy, tak to je vnitrostátní doprava směr východní Čechy.
Všechno znáte, všude jste byl, vše nám vysvětlíte…..Jste asi z Brna.
Že se u každého článku o výstavbě dálnic v Čechách najde v diskuzi ubrečený moraváček ale když se píše o stavbách na Moravě, nikdo ubrečený z Čech se nenajde. Čím to asi bude?? A nerovnoměrností výstavby fakt ne, ta je totiž na Moravě lepší.
Ale jo. Když se řeší D49 nebo D55, tak se ubrečených lidí ze severozápadních Čech objevuje dost. Nedivím se, ta D16 nebo co to chtějí, by se jim taky hodila. Ale je to úplně stejná blbost.
Tu dálnici plánovali ještě komunisté, tak si stěžujte u Kateřiny
Měli jste si v JMK volit lepší politiky. Za D52 i 43 můžou vaši krajští zastupitelé. Praha, Karlovarský kraj ani Němci vám za to nemůžou, brečíte na špatném hrobě.
Jestli se tu najde ještě jeden podobnej jantar, kterej bude tvrdit, že je tam krásná rovná okreska se stoupacími pruhy, která se vyhýbá centru obcí, tak si ho fakt najdu a donutím ho to jít pěšky. Ve směru do Varů jsou ty stoupací pruhy přesně jeden, na Praha dva, a jinde se tam předjíždět prakticky nedá pokud nejste kojot. A Řevničov, Krušovice, Krupá, Hořesedly, Hořovičky, Petrohrad, Lubenec – všechny tyhle obce se před stavbou nové části dálnice projížděly prakticky přes náves. Hele byl jste tam vůbec někdy, nebo jen plkáte? Mě je třeba úplně u kloaky dálnice BrrrNo – Víděň,… Číst vice »
a to se ještě projížděly i Pavlov, Jeneč a Hostivice 🙂
Zrovna v techto usecich za Lubencem byla jizda po I/6 hodne zabavna a pohodlna 🙂
Myslím že mnohem pohodlnější i rychlejší bude jet po dálnici.
Rozumím vám, ale např. mě osobně, co se týče zážitku z jízdy, pozorování krajiny atd., mnohem více vyhovuje kvalitna silnice I. třídy s obchvaty a minimálním provozem oproti více monotónní dálnici. Právě tento úsek I/6 byl docela pěkný, ale jsou i lepší úseky, např. I/34 za Pelhrimovem až po Jindřichův Hradec.
V každém případě samozřejmě na úsecích, kde je větší provoz, silnice vede přes obce atd., dálnice určitě je potřebná.
Ona stará jednička pořád zůstane, bude parádní na silniční cyklistiku pak, už aby to bylo 🙂
Když řídíte, tak se máte jmenovat řízení a ne si prohlížet krajinu.
Mám v autě asistovanou jízdu, jede mi to samo. Mohu se kochat 🙂
Oba dva byste měli jezdit vlakem! Aby jste si užili zábavy a pohodlí…
To máte pravdu. Ale v zimě to občas bylo o „pusinku“.
Než tam v zimě projede údržba tak to na té dálnici bude taky zajímavé. Od Bošova>KV se to postupně zvedá až k cca 675mnm.
Až na 700 kousek za Bochovem. Alespoň podle GPS v autě.
696 dle map.com
Mínusáři zřejmě nevěří ani údajům v mapě. Asi zastánci placaté země. 🤣
Oprosťte se. Prostě někdo chce dávat jen mínusy 🙂