Mobilní STK poprvé v Česku. Inspekce ukázala, co vše bude kontrolovat přímo na silnicích
První mobilní kontrolní jednotka přezdívaná STK na kolech pro Inspekci silniční dopravy. Foto: INSID

STK na kolech se zaměří na brzdy, řízení, zavěšení náprav, pneumatiky a emise.
No, ale zase na druhou stranu, pokud vozidlo „projde“, mohli by mu to zapsat jako regulérní STK 😀 Takovej cukr a bič.
Nestačilo by měřit ty emise?
A co ten vůz zaparkovat poblíž nejaké profláknuté STK?
Ví někdo kolik nás bude stát provoz tohoto nového úřadu?
Takže za každou cenu vyměněné z cest ty co na nový automobil nemají a jen udržují tu svou plečku. V této zemi je víc věcí které by si zasloužily striktní pozornost než něčí ryze postarší vůz…bóže…bít ty nejslabší jak jednoduché…a za každou cenu…
No je to jak to je. Jakých osobně ty plečkaře tolik neubíjel až jako by snad hned i likvidoval…
Bóže nezkontroloval jsem mobil co píše. Snad to všichni pochopí co jsem chtěl říct či napsat. Za chyby se omlouvám..
Pro ty, kteri plecku udrzuji, se nic nemeni. Tohle vymete ze silnic darebaky(!), kteri na udrzbu plecky uplne kaslou.
na to jezdit ve vraku je nějaké právo zakotvené v ústavě? Tak když na údržbu auta nemám, tak si ho nepořizuju a nejezdím s ním, co tohle je za arguementy..zvláště v dnešní době, kdy jsou auta cenově dostupná (myslím solidní ojeté kousky, aby někdo netvrdil, že každý nemá na nové, což samozřejmě nemá)
Máte samozřejmě pravdu, právo jezdit ve vraku není nikde nepsáno. Za to je v listině zájladních lidských práv napsáno právo na jídlo, lékařskou péči, atd. A pokud někdo bydlí v obci/osadě kde není obchod a lékař a zároveň tam stát přes svoje kraje nezajistil autobus, tak se nějak do toho obchodu a k lékaři dopravit musí. Stát má mít především povinost zajistit dostatečnou VHD, aby lidi těmi šroty nebyli nuceni jezdit.
Klidně ať si někdo jezdí starším vozem, ale mít v pořádku brzdy, zavěšení, apod je snad normální. Emise, zvlášť když je vykuchanej DPF, apod. – to fakt nikdo za takovým autem nechce čuchat. STK kontroluje věci, které mají přímý vliv na bezpečnost provozu takového vozu. Emise sice vidět nejsou, ale lokálně to fakt nic zdravého není. Opravdu staré vozu Euro 0-3 problémy s emisemi moc mít nebudou.
Teď jsem se dva dny, po delší době, pohyboval po polských silnicích a dálnicích a překvapila mě intenzita výskytu vozidel ITD.
Což považuji vzhledem k počtu sazometů na polských silnicích za neuvěřitelné…