Zanedbané mladoboleslavské nádraží nečekaně prokouklo před návštěvou ministra
Stanice Mladá Boleslav hl. n. po návštěvě mobilní čety.
Drobné opravy probíhaly i na nádraží ve Mšeně. Ministr jede na Mladoboleslavsko řešit redukci provozu na lokálních tratích, kraj k debatě nepřizval.
No jó, premiér bolševik a lidi se diví, že se vrací bolševické manýry… Dobré je, že bolševici jsou stále stejně přiblblí a neuvědomují si, že rozvrácená ekonomika nevyhnutelně vede k pádu vlády a ztrátě moci. Dřív nebo později. Rád si počkám 😉
Jé, ono se natrelo nádraží, to je zpráva dne, jak jsem bez toho mohl žít.
Stejně to vypadalo když se provalilo že bude na chatě v Orlických Horách. Vamberk vše natřeno, nové koše to samé v Rychnově a Rokytnici ( jinak by na to nikdo nesáhl). No a světe div se pan ministr tam jel autem a na nádražích se ani neukázal.
Nové koše v Rychnově? Nekecej, žiju v Rychnově 40 let
Žijete v Rychnově 40 let a ještě jste si nevšimnul, že jsou nové koše? Chm…
😀
Jako za komunistu…
Neskutečný kašpaři…
Správa zeleznic, ta Dobrá správa, je mistrem na Potemkinovy vesnice….
1981 – 2021: najdi 10 rozdílů… 😇😁😡
Najdu jich tisíce ale bude to o lidech v kanceláři, množství lejster, výběrových řízení. Jo a ještě o lidech v terénu, teda o kterých? Oni tam už nejsou.
Když tak moc chce Havlíček zachránit regionální tratě, tak jistě ve svém rozpočtu najde pro jejich provoz peníze… Nikdo mu nebrání v tom, aby za:
a) více investoval do těchto tratí tak, aby odpovídaly modernímu provozu 21. století (tedy žádné „facelifty“)
b) zřídil dotační titul pro jejich provoz, ze kterých by kraje mohly čerpat.
Ale protože je jen obyčejnej tlučhuba a blíží se volby, tak se jen pojede projet 810, kde bude celým dvěma cestujícím plakat na rameni, jak je ten kraj zlej, že chce zavřít jejich trať.
A když Borecký a další plakali, jak je stát zlý, že chce umožnit zakonzervovat dráhy s malým či žádným provozem, že je chtějí likvidovat, tak bylo vše ok? Mimochodem ona slavná konzervace by ohrozila 2 trati v Středočeském kraji (v původním návrhu), kraj teď chce zlikvidovat provoz na 7 tratích.
Přičemž tak chce učinit dle svého uvážení, nikoliv z donucení.
Mimochodem ten „malý“ provoz při počtu 1500 vlaků osobní přepravy za rok znamenal i provoz ve stylu „nepracovní dny 7 měsíců v roce“ (při počtu do 10 páru spojů denně).
Ano, však pak taky značně ustoupili a návrh zmírnili, natolik, že ohrozil opravdu minimum tratí. Pravda chyběla mi v tom návrhu podmínka nabídnout trať kraji (obcím, apod…), před konzervací, ale nyní kvůli odpůrcům se stále budou muset tratě udržovat i když tam nepojede ani kolo.
Povinnost nabídnout trať kraji/obci je již v nynější legislativě (a to coby nabídka před zrušením tratě).
To je dobře, měl by se objevovat na více místech.. A bude vyřešené. Takový mystry shopper.
S tím nádražím to podle mě půjde z kopce. Arriva nasadila automat. ČD podle mě budou následovat. a.. konečná..
Nelze nevzpomenout na Děkovný dopis vděčných občanů od Michaila Zadornova:
https://www.noveslovo.sk/c/V_Potemkinove_objeti_vcera_a_dnes
Stejně trapné, jako když jsme na vojně před návštěvou generála natírali trávník na zeleno. Kulisy se mění, lidé zůstávají.
Taky uklízím, když má přijít sousedka na kafe:-).
😀 👍
Sousedka k vám ale nechodí s volebními kecy… nebo jo? 🙂
Může si zvolit, kam to bude chtít.
Pan Svoboda zavelel,a je to.Jinak si toho bince nikdo nevsimal.
Nebo pan Filip…
To spíš.
Když byl Babiš na otvíračce Negrelláku, tak si podali dveře všichni tři. Nejdřív Potěmkin, pak kontrola Filip následovaný kontrolou Svobody. A pak Babiš v drezíně.
Určitě Filip v Hradci všichni breceli když odcházel do Prahy, ale radosti. Jo v Praze brečí tet.
Ještě vyměnit název stanice na Potěmkinova vesnice….a dobrý tip pro obce kde je potřeba údržba nádraží. Pozvěte si ministra!
Ach jo.
To je jak za komoušů. Vlastně ANO. Někomu už je líp. To je za komoušů, dokonce za prominentních komoušů.
A natřela se aspoň tráva nazeleno?
A na Vašu počest sme aj svině pobili!
Kéžby! 😀
Si pamatuju, jak se někdy v roce 2012 (sakra, ono už je to skoro 10 let) náměstek hejtmana Povšík vytasil s vizualizací futuristické budovy, před kterou stálo asi 5 jednotek TGV, a sebevědomě hlásal, že to tam takhle bude do konce roku vypadat (úplnou náhodou byly ten rok krajské volby). No, když se tam pár týdnů nato objevila dvě úkáčka, která na té futuristické vizi začala pracovat výměnou kachliček, bylo každému jasné, že ta TGV tam hned tak stavět nebudou. Ale že to tam po deseti letech a po údajném „prokouknutí“ vypadá pořád úplně stejně, to mě rozesmálo 😀
Pojede běžným spojem nebo se upraví také řazení a běžná 810 v modrém bude nahrazena něčím jiným?
Plánované řazení ranního vlaku, Regionova jen v neděli:
https://www.zelpage.cz/razeni/21/vlaky/cd-8550
Neslo by to nejak vyuzit? Rozhlasit, ze prijede nejaky pohlavar a ta ceta co to mela „davno dopredu naplanovany“, by ihned dorazila se stetkama a natirala? Je spousta mist, kde by se ta virtualni navsteva hodila.
Klidně jenom věřte že to nedělá žádná četa že SŽ, tam už lidi na práci moc není, neustálým seskrtavanim hodin na údržbu lidi ubylo.
Nastoupí na to soukromá najatá firma.
A na jeho počest, začali soudruzi v Sovětském svazu, stavět, tzv. Potěmkinovi vesnice.
Přesně tak to probíhalo v případě návštěvy p. Babiše v Náchodě🙃Potěmkinova vesnice jak to známe z dřívějších dob,tady mimo jiné dokonce natřeli budovu vedle nádraží patřící Osevě ,dosypali štěrk na přístupové cestě,ve Starkoči natřeli vrata staré dřevěné boudy. Je to vždycky stejné v Hronově na podzim po X letech vymaluji čekárnu před plánovaným příjezdem ministra Havlíčka (který nakonec nepřijel )a na jaře začala revitalizace tak tam pro změnu oseklali omítky a obklady na zdech a udělali podhedy. Přesně tak vydadalo v Týništi před příjezdem ministra financí Sobotky když jel na návštěvu do Solnice, vymalovalo se natřelo se zábradlí a zatřela… Číst vice »
Takže se vlastně nic nezměnilo a nikdy ani nezmění. Lidé jsou stále stejní.
Ale změnilo za Komančů by to natírali nadrazaci. Dneska soukromé firmy. Lidi na SŽ jsou v kanclu ti neznají koště a štěrku.
Jo a kopřivy-posekat!
Kdyby ANO chtělo, proč tam nějaké vlaky neobjedná, ministerstvo smí objednat třeba R.
Jenže tady nejde o objednání nějakých vlaků. Tady jde o to ukázat nevědomým, že kraj je špatný, protože ho nevede ANO. Až ho povede ANO, tak budou vlaky jezdit. (I ty rychlíky budou.)
A vůbec neodpovídat na dotazy ohledně objednávky rychlíků za dobu ministrování Havlíčka. To by si pak publikom mohlo uvědomit, že v tom obviňování kraje z nezavedení rychlíků něco nesedí. Doublethink, znáte?
Jj, R Praha-Tanvald, Rumburk – Kolín. Typické anonysticke saskovani. Jen houst.
Co je autorovi nepochopitelného na tom, že znovuzpátkypostavení se počeštěným latinským slovem řekne rekonstrukce??
Viz Wiki:
Rekonstrukce je v architektuře a stavebnictví výraz pro fyzický návrat ke staršímu nedochovanému stavu nebo pro znázornění takového stavu (kresebná rekonstrukce zaniklé podoby hradu).
Btw. tento pojem je u nás dlouhodobě špatně používán, většinou se jedná o modernizaci (vylepšení parametrů) a ne rekonstrukci (návrat k původním).
Dobrá zábava před spaním… Co že se píše za rok? Husák je stále na hradě?
Nevím o tom že by v pekle byly nějaké hrady….😂
I kdepak, už dávno ne. Pokrok je ale viditelný i jinak. Když kdysi přiletěl na státní návštěvu jistý L.Brežněv, jeho reprezentační obrněný automobil byl do Prahy dovezen předem po železnici, ve zvláštním sovětském služebním voze o vlastní váze 72 t (nápis na voze: TAPA 72 T). Vůz byl řazen na konci moskevského rychlíku č.20, přezdívaného „Dlabaný ingot“. Ten den byl rychlík veden podle jedné z nejvyšších alternativ tzv. „Směrnice pro přepravu stranických a vládních delegací“. A přestože se obrněný automobil z obrněného hytláku vykládal až na Smíchově, kam souprava pokračovala, musel rychlík 20 ten den v Praze hl.n. na salonní… Číst vice »
Nebojte, zase bude… Důchodci se rádi vracejí do mládí.
Karel Havlíček by měl po zbytek svého dvojmandatu už jen pendlovat po republice jak motorová myš, aby se těch nádraží spravilo co nejvíce.
Drobná oprava. Má „trojmandát“. Ještě je vicepremiér pro vědu a výzkum. To je pak jeden diví, že má čas vysedávat v 810.
Pro foto do medií udělá cokoliv
A tráva nazeleno už je natřená a květináče rozmístěné?
Jo a obrubníky na bílo, a hrany nástupišť na žluto černo ať je ta Potěmkinova vesnice kompletní.
A bude taky husa?
medical_examiner: ministryně financí se myslím účastnit nebude.
Ta do Boleslavi nesmí přece se nebude škodovka jmenovat Renault.
Twl doooobryyy 😀 😃 😂👍👏
😂😂😂👍
Všichni tady dělají, jak kdyby doma před nahlášenou návštěvou neuklízeli :-D. Dokonce občas i napečou.
ale málokdo vymaluje
Dokud se nenatírá tráva a cestičky se nesypou paprikou, tak je to ještě v mezích normy.
Já třeba jo
Ano, ne každý se řídí zásadou, že se neuklízí před návštěvou, ale po návštěvě.
Tak u nás se navaří, napeče…
Ale jen vysaje, vytře…stůl připravit…a toť vše.
Nejlepší je tabulka, Měli jste přijít včera, to jsme měli uklizeno a napečeno. A je klid.
A každodenní „návštěvu“ běžných cestujících na mladoboleslavském nádraží byste přirovnal vůči své domácnosti k čemu?
Teda, za těch 8 let, co má ANO pod sebou ministerstvo dopravy, se s tím nádražím snad nic nezměnilo. Snad i ty „panely“ coby aspoň jakž-takž vysoká nástupiště tam jsou už lehce přes 8 let. Jinak snad nic nového.
Tak na hlavaku ty 3 nebo 4 lehce zvýšená nástupiště jsou tam minimálně z doby soudruhů. Na nádraží se za těch 8 let změnilo hodně, ale prací zubu času. Jen dál a víc chátrá.
A co by se taky na nádražích mělo každých 8 let, s prominutím, měnit?? A často, kde se mění, tak někdy lépe, kdyby se neměnilo.
Raději nic nedělat, aby se něco nepokazilo. Ta žárovka je už několik roků prasklá, na budově svítí: ANIC A OR VĚ
A co udělalo za jiných ministrů, jiných vlád, dejme tomu tak za posledních 50 let, aby to bylo zaokrouhlené?
Stejné nic, jako ta sebranka teď. Proto nevidím důvod, proč by nato měli mít víc času..
Pane Sůra za koho kopete, že Vám tak leží v žaludku snaha zachránit lokálky, které kraj hodil přes palubu? Jinak byste to takhle nenapsal..🙁
Ovšem to není agenda ministra, leda by tam objednal rychlíky (což neudělá, ken si myslí, že na tomto tématu získá pár hlasů).
Rychlíky z Mělníka přes Mšeno, Sobotku a Lomnici do Staré Paky, to je zajímavý nápad. Koneckonců, 5x přejíždí hranice krajů, zatímco např. trať Praha – Břeclav přes Českou Třebovou jen 3x.
A počet přejetých krajských hranic má nějaký zásadní význam na poptávku po přepravě?
Že by 5 přejetých krajských hranic vygenerovalo větší přepravní proud než jedna jediná při cestě z Pardubic do Hradce? Já že tam stavějí druhou kolej.
Ony by se tam hodily hlavně nějaké spěšňáky.
ale do staré ani nové paky jistě ministr nepojede. ono by to svadelo k nemistnym asociacim
Ministr má odpovídat za celou dopravu ve státě, za tvorbu a dodržování dopravní koncepce, dopravní politiky. Nebo to si každý kraj, okres, dopravce bude dělat podle svého? Že se to po řadu let neděje, je špatně a žádná vláda ani politická strana s tím nic neudělala a ve volebních programech to také není. A výsledek je vidět na každém kroku.
O. K., jaký tedy je rozdíl v tom, že kraje jako např. Jihomoravský, Pardubický či Ústecký odstřelily osobní dopravu na nevhodně trasovaných lokálkách již před časem, zato Středočeský kraj nyní „nesmí“?
Rozdíl je v tom, že letos jsou volby.
kopu za své děti, aby nemusely splácet jednou tuhle díru, co nám tu současná vláda nechává.
Pane Sůro,
jen aby nedošlo k omylu – někdo tu používá stejný nick, nejedná se o mě, známého trefnými a vtipnými komentáři (např. No jó, celé Dubaji se tají dech, když vidí denní pokroky v Kolovratech).
Díky,
O.
nevím za koho pan sura kope, ale že tenhle šmejd je fakt hodně kvalitní a absurdnost narůstá…to je pravda.
když tuto sebranku vidím, tak si hned vybavim malého Kima…jak všude poradi
tak co je dulezitejsi – aby bylo etcs, dvojkolejka do domazlic a vsejanska spojka, nebo aby jezdil nesmyslny sukafon do msena?
havlicek si vybral to druhe, je to babisuv sasek. nastesti je zaroven tak blbej (a prchal taky), ze netusi, ze lokalka do msena je opravdu predem prohrana bitva.
Omlouvám se za minus, pokud vlastně zrovna Vy u té trati nebydlíte a nepoužíváte ji, tak je vlastně zbytečná. Všechno, co zrovna Vy nepotřebujete, tak je zbytečné.
ehm, a kolik lidi temi vlaky jezdi? a je nutne, aby to v tech objemech byl vlak, kdyz ma zde mnohokrat prozvejkana negativa (cenu a predevsim pak nezbytnou vazbu na mista, kam pred 150 lety zavedli koleje, aby mohli vozit uplne jine veci nez lidi)?
Kolik lidí tam jezdí denně celkem, v celém regionu, odkud kam? A až se toto bude vědět, tak se podle toho udělá veřejná doprava s páteří na železnici a s příslušnými investicemi. Dnešní náhled, že se nechá vše chátrat a řídí se to podle toho pak tak, co lidé jsou nuceni využívat, když to jinak nejde, je moc špatně.
Vždyť ta trať přes Mšeno nechátrá – naopak v úseku z Mělníka je ve velmi dobrém stavu, totéž pak po provedených opravách i v přinejmenším některých úsecích z Mladé Boleslavi.
Mimochodem, v ani jednom z uvedených dvou okresních měst není vlakové nádraží umístěno nijak ideálně vůči potřebám dojížďky občanů.
Kvalitní veřejnou dopravu s páteří na železnici můžete udělat jen tam, kde ta páteř není postižena křivicí. Tedy tam, kde železnice může nabídnout rychlou a kapacitní páteřní dopravu. Proč by měl někdo přestupovat z pomalého vymetacího autobusu na ještě pomalejší vlak na trati klikatící se krajinou a míjející takřka všechna sídla v uctivé vzdálenosti?
Nějaká čísla z období pár let zpátky jsou, 150-300 / den (076), stabilně okolo 220 /den (064), ovlivněno výlukami či postefektem dlouhodobých vyloučení provozu, ale to nikoho nezajímá. Na 076 nepřekvapivě větší vliv turistiky. Čísla interpretovat umím, přesto vyjadřovat se stylem „nesmyslny sukafon do Msena“, je poněkud nekorektní. Jestli se nepřihodí víkendové autobusové spoje, v zimě řada tamních obcí zůstane bez víkendové dopravy. No a jaký asi tak má potenciál čtyřhodinový interval v dny pracovní… Tady nejde o to, jestli budeme mít to, nebo to, je třeba jednoznačně deklarovat, co chceme a vyčlenit na to investice, jak se děje v… Číst vice »
Asi nechtěně, ale přesně jste pojmenoval celý problém. Někomu jde o to, aby se lidi vhd dostali kam potřebuji a kraj to ufinancoval, a někomu prave jen o vlaky. Šance, že jedna strana pochopí nebo přesvědčí tu druhou, je nula.
Třeba že to ufinancuje tím způsobem, že budou jezdit pouze vlaky a zarazí se autobusy…
a zakazou se auta!
Kéž by.
Ano, ale musí se to udělat jemně, pomalu, tak nějak zeleně asi do 20 let….
Konkrétně do historického jádra.
Na nádraží autem klidně.
Tak přesně tohle mě napadlo taky a přiznám se, že mi to zrovna u tohoto média mrzí. Tak nějak by bylo fajn, kdyby i redakce u profesionální činnosti potlačila svoje privátní názory, ač je jinak samozřejmě mít může … Prostě myslím si co chci, ale jsem profík, tak se při práci na to povznesu.
Mimochodem takové šaškárny se dělaly a dělají všude.
Jak může natření zábradlí v Čejeticích zachránit lokálku? Že by to přilákalo tolik nových cestujících?
Ondřeji,
už asi popáté Vás prosím, abyste si změnil nick. Coby Ondřej tu vystupuji léta letoucí já a rád bych, aby bylo všem jasné, že s ANO nesympatizuji a už vůbec nevnímám jejich převolební propagandu jako snahu o záchranu lokálek, které kraj hodil přes palubu, jak tu podsouváte. O Vašem způsobu myšlení svědčí již jen to, že to autora článku osočujete, že „za někoho kope“.
Díky.
Ministr si boj za zachování lokálek vybral na Mladoboleslavsku jako důležitější činnost než například přesvědčovat obyvatele Všejan o stavbě takzvané Všejanské spojky, která má výrazně zrychlit spojení z Prahy do Mladé Boleslavi.
Tahle část vypovídá za vše. Opět jen naprostý populismus. Důležité a užitečné věci se zase neřeší.
No co, volební kampaň za státní peníze…. 🙁
A vy se divíte? To mohlo být jasné úplně každému, že se to stane.
Marketéři ANO mají munici. A můžou teď opakovat mantru: „venkované, demoblok na vás s**e, pro ně jste jen koblihy, občané 2. kategorie, všechno vám akorát škrtají, my se o vás postaráme“.
To není podpora ANO, to je konstatování faktu.
Máte na mysli úzký okruh těch venkovanů, kteří shodou okolností žijí v dosahu několika málo lokálních tratí nízkého významu.
Nemáte na mysli ten široký okruh venkovanů, kteří žijí zcela mimo dosah železnice, že. Protože těch se nynější změny vůbec netýkají. Stejně jako té části vesnických obyvatel, kteří žijí při některé z takříkajíc smysluplných tratí.
Tak hlasy půjdou i z menších měst. Mšeno, Kouřim, Trhový Štěpánov, Městec Králové…
Že jste to zmínil – právě i v úseku před Kouřimí jsem několikrát jel ve vlaku úplně sám.
Jen tak pro zajímavost (mimo téma – starostka Kouřimi před pár spáchala sebevraždu.
ja tam jel několikrát v počtu 5-10ks
Šoto club měl výjezdní zasedání ?
ne, bylo tuším cosi ve skanzenu.
Ono je totiž důležité vědět který den, ve kterou dobu a zda není nutné šlapat z nádraží do města do kopce docela nepříjemnou cestu. V tom je hlavní problém. Navíc u nádraží jsou také nějaké podniky a jezdí se tam do práce a z práce atd.
ta cesta je příjemná. protože člověk před sebou vidí zbytky opevnění kouřimi. ale pravda, neni pro každého
Pro toho, kdo tam jezdí denně do práce nebo do školy to tak příjemné není. A proto ten autobus tam má být.
A mimochodem – řeč tedy je jen o té části voličů, která neumí rozlišovat státní agendu od krajské agendy, že.
to neumí skoro nikdo…
Víte, já nechci, aby Borecký získal vliv na MD a měl tam nějakou funkci.
ja nechci aby šmejd, co sedí aktuálně ve Strakovce, měl v této zemi vliv na cokoliv vyjma úklidu své cely.
Nebo indulonu, aby si měl čím namazat své pozadí po konfrontaci s katovými holínkami při vyhnanství.
Živit vězně není zdarma…
když jste u toho coming outu, tak se ještě představte a řekněte, pro jakého soudruha pracujete
no organizuje vyluky, a zaroven nepracuje pro cd. asi takova nejaka chytra horakyne…
Tak se podívejte na kontakty Odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Ústeckého kraje a možná to půjde i bez coming outu 🙂
Ano, to je opravdu vidět:-)
Přesně takové on potřebuje. Lidi bez přeheldu. Lidi, které může vodit za ručičku i za nos.
Ale třeba i od lidí z Prahy a dalších měst, kteří sem jezdí za příbuznými, známými, za rekreací, na chalupy atd. Doprava nemůže být organizována jen pro místní. A ještě se tam také musí něco dělat, vyrábět a vozit to po kolejích. Proto je to vše důležité a snad se konečně, i když nechtěně, něco může koncepčně změnit.
Z vsšeho popisu bych si myslel, že pan ministr jede někam do zapadle vesničky pod horami. A ona to Mladá Boleslav 😀
Což je město…
Akorát to nádraží je od města dost vzdálené. A zastávka v centru je zas mimo hlavní trať s rychlíky.
To by fungovalo, kdyby Koblihovi voliči viděli, které konkrétní spoje ANOFert zařídil.
Proč Havlíček natruc po škrtnutí osobáků IDSKáčkem neobjedná po stejné trati R?
Vy vidíte v té jedné větě nějaký údiv? Já teda ne.
Jinak si myslím, že normální lidi jsou soudnější, než pan všeobjímající ministr, který svůj naprosto „spontánní“ zápal pro lokálky objevil a začal veřejně presentovat pár měsíců před volbami.
Pokud ovšem má to jeho cestování takový blahodárný účinek na pořádek a čistotu v nádražních budovách, tak ať ho do voleb zavřou do nějakého salonního vozu, ve kterém bude moct úřadovat i spát a přivěsej ho vždycky na nějaký courák.
SprŽel by ale v důsledku toho musel ten svůj mobilní okrašlovací spolek taky personálně posílit.
muze salonnim vozem jezdit z denisova nadrazi domu do mnisku. 🙂
z denisova nádraží? jakože by ho znovu postavili?
Do Mladé Boleslavi…
Tam budou v pokročilé budoucnosti akorát 2 věznice…
Předvolební kampaň začala.
Výborně – a kdy bude volební kalkulačka?
To je jak z Cimrmana: „Stejnojmenná akce – Veselý železničář – proběhla na trati Vídeň – Praha v roce 1907 u příležitosti císařovy plánované návštěvy Českých zemí. Ministerstvo drah vědělo, že František Josef I. má rád zdravé a spokojené státní zaměstnance. Stejně dobře však vědělo, v jak žalostném stavu je chrup většiny železničářů. Proto objednalo u Cimrmana 750 levných zubních protéz z bílé sádry k jednorázovému použití. Nádražní personál si je měl nasadit právě jen na těch několik vteřin zářivého úsměvu, kterým pozdraví stařičkého mocnáře v okně projíždějícího vlaku. Ale co se nestalo. Císař byl náladou na trati nadšen do… Číst vice »
Je dojemné, jak se ministr stará o to, co nemá v kompetencích, a nestará o to, co v kompetencích má.
Možná by mohl jako ministr reagovat ohledně toho zatraceného problému s chybějícím zabezpečením tratí s provozem mezinárodních expresů. Problému, jehož ohlas se nese Evropou.
Otevřou nádražní restauraci nebo alespoň kiosek, aby pán mohl poobědvat ?
Pozvala mě jedna kněžna do kiosku
Říkala mi: „Poručiku graj mi graj…“
Bylo-li by libo libo papírosku
Nebo bylo libo-li by radši čaj.
Umytý stůl a dámejidlo taktně zaparkované na protější straně ulice. Potěmkin 2021
Výjevy jak z Gogolova Revizora. Na cestujících nezáleží, ale na ministrovi ano.
Tak to je klasika. Pamatuji si, že když byla akce v jižních Čechách, tak ČD nechali provádět nátěry fasád od kolejiště do výšky cca 3,0 m, opravy dlažbě, malovali se čekárny na které se předtím x let nesáhlo.
Když měl v v roce 1985 přijet do Prahy Brežněv, natírala se na bílo celá třída Vítězného února do výše 3 metrů… Stále stejná blamáž
V roce 1985 byl už Breznev dávno v rakvi. Asi jste myslel Gorbačov.
A Gorbačov přijel až v roce 1987…
Bylo-li mladoboleslavské nádraží zanedbáno, jak se píše v titulku, dá se určit, kdo ho zanedbal?
Majitel?
A za majitele se voliči zodpovídá odpovědný ministr?
Někde tady: https://www.spravazeleznic.cz/o-nas/organizacni-struktura/organizacni-jednotky
tak mohlo by ministerstvo objednat linku R35 či kolik…Bolka-Mseno-Melnik 🙂
Stará Paka – Mělník!
Ne, až do Staré Paky. 🙂
a proč ne rovnou z rokytnice nebo zaclere? 😀
Opravdu si myslíte, že se tady za 3
0 let něco změnilo?
Marku?
Boleslav je největší hnus a nic tomu nepomůžeme.
„A od té doby a na jeho počest súdruzi v Sovětském svazu staví takzvané Potěmkinovy vesnice.“
a ví se, zda v Bolce i natirali trávu na zeleno a asfalt na černo?
zábradlí namodro!
v bolce je vselicos…ale zábradlí, co by tam mohli natřít…si fakt nepamatuju 🙂
Zelené zábradlí na kraji otevřeného krytého čekacího prostoru.
ale to nemá vhodný průřez a tak.
Kdyby pan Reise-Minister začal používat převlek, jako kdysi slavný Louis de Funès ve filmu „Křidýlko, nebo stehýnko“, možná by mu to umožnilo vylézt z bubliny virtuální reality a po volbách mohl by se mohl začít živit jako mystery shopper.
Že jo.
Já být inspekce, tak jezdím zásadně inkognito a zásadně jako „přepadovka“…
A zásadně vlakem
Přesně tak…
Takže by si kontrolovaní jistě pokradmu studovali jízdní řády a přemýšleli, kterým vlakem na ně přijedu vybafnout…
Mimochodem, tady se k příležitosti návštěvy soudruha multiministra dá pořídit i stylové tričko: https://data.sashe.sk/photos/2018/11/19/168694/c/c-R10139095_168694_20181119_65516.jpg
Slunce, seno, Boleslav. Co si vo nás ti Italové pomyslej…
tak to u SŽ chodí, když se něco stane nebo má někdo přijet, tak se začíná pracovat
Kdyby pan dvojministr objel všechny tratě, to by to u nás prokouklo.
mohl by se treba povozit beckama, ktere objednava on a ne kraje a popovidat si s cestujicimi, jak se jim to libi.
Když nejsou pozváni zástupci kraje, který tyto spoje objednává, tak vlastně tohle divadlo nemá smysl a je to jen kampaň superministra Havlíčka za peníze daňových poplatníků.
Je to jasná deklarace toho, že zvůli kraje je třeba se postavit a dík za ministra…
no, z rukou tohoto mamrda bych nevzal asi ani rohlík…i když bych umíral hlady.
problém vytvořit a pak ho slavné řešit…nevím…
A co jako konkrétně s tím ten ministr udělá?
Taky jednou zatlačí jinde než na záchodě…
Ale no tak Ondřeji… tady volat „sláva, sláva panu ministru“ fakt nemusíš. 😉
Tenhle střet nemá radní Borecký (STAN) šanci propagandisticky vyhrát. Dalo se očekávat, že ministr Havlíček bude využívat jeho nesmyslné kroky ke své volební kampani, obzvlášť v situaci, kdy je lídrem ANO ve Středočeském kraji. Tento boj samozřejmě čestný není, ale taková už je politika. Veškerý politický boj je špinavý, ať ho vede kdokoliv.
Nelíbí se mi přístup nikoho z nich. Možná by Středočeský kraj našel těch 52 milionů na lokálky, kdyby nechtěl vyhodit 951 milionů za trolejbusy do Brandýsa a Kostelce. A byl by klid, Havlíček by do Mšena nejel a žádná volební kampaň by se nekonala.
Ty musíš mít pořád se vším problém, že jo? Jedna malá návštěva, stím spojený úklid nádraží, o nic nejde ale ty z toho děláš aféru. To tě to jako baví?
Co mi nadáváš? I jako odpůrce Boreckého musím přiznat, že ty manévry působí dosti papalášsky. Ovšem každý, kdo má aspoň kus mozku v hlavě, si mohl vyvodit, že taková kampaň před volbami bude.
Já že ti nadávám? To bych musel být hodně vulgární, ale nemám to zapotřebí. A vůbec, ty jsi od tématu odskočil zase jinam, to nemá cenu tohle. Fakt.
Však ona to je Potěmkinova vesnice!
Na 951 milionů půjde s největší pravděpodobností evropská dotace, tedy jiný zdroj financování. Jinými slovy, porovnáváte neporovnatelné.
Máte nějaké informace o tom, jaký podíl z této částky bude tvořit evropská dotace? Pochybuji, že by to bylo 100 %.
U jiných projektů na trolejbusy to bylo 85 %.
Tak to by vycházelo na 808,35 mil. Kč z dotace a z rozpočtu kraje následně 142,65 mil. Kč.
Drobny rozdil je v poctu cestujicich.
Cestujících je vždy tolik podle toho, jaká je nabídka, pak je poptávka. A u silnic se to dodržuje na 300%, u železnice tak na 10%.
Mimochodem ty trolejbusové plány jsou na základě „bezemisních“ kvót, které kraj nemůže ovlivnit, ale přišly coby cíl pro rok 2030 (?) „shora“.
Nejsou ještě v české legislativě a lze očekávat, že proti zapracování této evropské směrnice se po volbách (až se to začne řešit) zvedne odpor, a to jak od samospráv, tak i od politických stran. Takže je možné, že z této směrnice se stane fakticky cár papíru a nějak se to prošvejkuje, jak už v českých končinách bývá zvykem.
a?
Evropská dotace není nikdy 100%
Dřív to bylo 85%, ale nedávno jsem četl že to bude 55%.
Ano, má se to dost radikálně snižovat, konkretní čísla zatím určena nejsou.
Asi jako těch 90 miliard za ETCS, které by se jinak nevyplatilo dříve než za 450 let…
Neumím si představit, že na základě kauzy „lokalky“ by Ano přetahlo stanu nějaký významnější počet voličů. To mi připadá jen jako vaše zbožné přání.
No, poslední průzkum Medianu, který vyšel dnes, Pirátům a STAN moc šancí na vítězství nedává. A Marek Prchal moc dobře ví, co dělá…
ANO 26 %
SPOLU 21,5 %
Piráti + STAN 20 %
SPD 7 %
Přísaha 6,5 %
KSČM 5 %
Zbytek mimo Sněmovnu.
Překlep, KSČM 6 %, ale to je jedno.
Reálně tedy „Demoblok“ 41,5 %, zato ANO + potenciální „podporovatelé“ celkem cca 40 % (nepředpokládám, že by Přísaha podpořila vládu souběžně podporovanou jak komunisty, tak i Okamurovci).
Aneb není vítězství jako vítězství. 🙂
Přísaha nevyloučila spolupráci s nikým, ani s SPD nebo KSČM, a dokonce ani s Piráty. Je však v podstatě jisté, že nebude spolupracovat se SPOLU, vzhledem k tomu, že Šlachta před 8 lety povalil svým zásahem na Úřadu vlády právě vládu ODS a TOP 09, a to mu skalní členové těchto stran nikdy nezapomenou.
Tak ODS s Piráty bude asi zajímavá představa.
Přísaha je Babišovo béčko.
A můžou za to vláčky…
to vypadá na pěkný průšvih…ano spd šlachta bolševik.
Naznačil jsem to. Díky, že jste to pojmenoval nahlas.
myslím že pirstanu víc uškodí hádky o nanuky než nějaká lokálka
Právě ale ti Piráti se zastávají lokálek i železnice jako takové. Víte to?
Takže Hamáček a Za-Orálek si budou muset najít jiný kšeft…
Median je jedna z organizací, která se dost liší od jiných. Věřit se dá s určitými výhradami CVVM, které jako jedna z mála používá dost objektivní metody – tedy nikoliv po telefonu, po internetu, musí dodržovat zadané kvóty a podíl skupin obyvatel. U ostatních bych to bral s velkou rezervou. Stačí se ptát známých, různých lidí i třeba v hospodách a podle toho ty výsledky voleb budou úplně jiné. Pokud nebude snaha je nějak ovlivnit.
Můj hlas už přetáhly…
Tak tedy obrou chuť.
Redukce provozu na nejzoufalejších lokálkách = „nesmyslný“ krok?
P. S. Je příznačné, že zrovna za doby ministra od ANO se poněkud protahovala opětovná rekonstrukce úseku Mšeno – Mělník tak, aby se tudy dalo začít opět jezdit; nakonec se tudy nejezdilo 1 rok a 3 měsíce.
A ty lokálky kraji pomohou dodržet nařízenej poměr elektrický trakce v hromadný dopravě? Kolik jich je zadrátovanejch? Ty z nich, co osobně znám, jsou všechny bez drátů. Pokud je v naftě většina z nich nebo všechny, dost možná by si jejich udržení vyžádalo elektrifikování ještě dalších busů navíc, takže reálně by za elektrizaci busů neušetřily nic, protože by se díky nim muselo elektrifikovat ještě něco navíc.
Aha, takže abychom dodrželi nějaký nařízený poměr elektrické trakce, budeme rušit? Jenom proto? Není lepší bojovat proti takovému nesmyslnému nařízení?
Ne, to rušení fakt není kvůli té směrnici. To rušení je proto, že tím nikdo nejezdil.
Kvůli té směrnici je ta elektrifikace busů, jde tedy o investici, kterou musí kraj vydat tak jako tak a vaše srovnávání s cenou provozu na těch lokálkách je naprosto mimo a nefér.
Nikdo tím nejezdil? Tak proč tedy Marek Prchal si dělá s tou kampaní takovou práci? To není samo sebou.
Obávám se, že zatím se schopnější politický marketér nenašel.
Ano, např. do Rožmitálu či Lužce jezdí ve vlacích obvykle jednotky lidí v každém vlaku.
protože rozhazovat na dluh je pro ano a socany s podporou komunistických sviní to nejjednodušší.
Obávám se, že v případě vlády Pirátů, STAN, ODS, TOP 09 a KDU-ČSL by to o nic lepší nebylo.
Obávám se, že to by byl ten pravý prů……..
Neříkal jste , že jste apolitickej?
Chtít pro děti zemi bez dluhů je politika? Nebo po vás potopa?
dluh který roste méně než výběr daní…je OK. cokoliv jiného je akceptovatelné jen někdy.
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/3349418-nejhorsi-cervencovy-schodek-od-vzniku-republiky-vystoupal-na-2794-miliardy-korun
ale to není to, co tahle banda páchá.
toto je cesta do řecka. rychlosti TGV.
rozvinuteji:
– nesmyslné dárečky volicum
– nesmyslné snížení daně z prijmu
– nesmyslné stavebni zakázky na přehratem trhu
čili…vše blbě.
Taky bych dětem velmi rád předal zemi bez dluhů. Zároveň jim nechci ničit dětství a mládí. V.K. s dluhy začal a neskončilo to dodnes. Upřímně? Vůbec nevím, koho budu nakonec muset volit. Muset proto, že není lepší výběr. Opravdu to zatím nevím.
kudy chodil, tudy škodil
ve dne škodil, v noci krad‘
sociální demokrat
autor: Karel Čapek
A letos to vypadá, že se prokrade ven ze Sněmovny…
a doufám, že to bude definitivni konec hamacka a jeho kliky. protože furt lepší socanska levice než bolševicka. jen u hamaxka je ten rozdíl tak nepatrný, že musí z kola ven
Jeďte se někdy projet na Dobříš , prázdné to opravdu není…
Však to také dalo fušku, naučit lidi, aby tím moc nejezdili! Ale dlouhodobé cílevědomé úsilí nakonec přineslo žádaný výsledek. Já bych ovšem raději lidi cílevědomě učil zase vlaky využívat.
A nejen zde to jsou neustálé výluky, i několikrát do roka a tak lidé hledají jiné způsoby a NAD jezdit nechtějí. Vím to i podle sebe. A teprve až na těch zmodernizovaných tratích bude spolehlivý a celoroční provoz, opět se budou postupně vracet. To ale není hned. A ještě se musí udělat ve vhodných místech přestupní uzly do okolních obcí. A tam právě patří ty autobusy.
Jj, byla to makacka z rovny rychly trati udelat pomalou klikatou, presunout vetsinu zastavek mimo obce a vodikovy Desiro, co tam jezdilo, nahradit regionovou… Ty trate fakt neupadaj a poptavka na nich neslabne kvuli nejakymu rozsahlymu antilokalkovymu spiknuti, ale z drtive vetsiny kvuli vyvoji a rozsirovani moznosti ostatnich dopravnich prostredku. Je mozny, ze k tomu nekde prispeje i nejaka blbost pri stavbe jizdnich radu, ale hlavni pricina je fakt ve zmenach sveta kolem. Chapu, ze je to pro nekoho smutne, ale je to realita. A neni to rozhodne cernobile, jsou naopak i mista, kam by bylo naopak velmi vhodny zeleznici… Číst vice »
Všude plno ekologie a snižování spotřeby ropy.
A pak se tady dávají rady, že nenahrazovat autobus á 15 minut trolejbusem. Místo toho objednat více 810 á 60 minut se spotřebou větší než 1 autobus.
A rady aby člověk jel vlakem 3x delší cestou většina lidí nechápe.
Ale když nechtějí ten trolejbus, tak ať klidně tou delší cestou jedou!
Teda míchat roční provozní náklady s invetičními náklady na budování nových nízkoemisních tratí, to je tedy výkon. Bez ohledu na to, jestli bude ta invetice spolufinancovaná EU nebo ne. Kolik cestujících převezou všechny ty omezované lokálky za den a kolik by jich jezdilo těmi trolejbusy. Takové blbosti, co píšete snad ani v Pardubicích učit nemůžou…
Jen pouhý divadlo za státní (tedy i vaše) peníze. Nic víc, nic míň. Snad si proboha nemyslíte, že Havlíčkovi fakt záleží na zachování pár 810 pro dva cestující?
Tak to fakt zamrzí při představě, kde jsme mohli být, kdyby pan ministr jezdil po republice jen o trochu častěji.
Měli by jsme nejhezčí a nejčistší nádraží v Evropě, ale to by musel pan ministr úřadovat z auta či vlaku a být neustále na cestách.
Tak bude úřadovat ze salónního vagonu…
To jo, umytá okna, vydrhnutá podlaha. Pustil by ho ale protokolář do Zlína nebo do Jihlavy na vlakové nádraží?
Nebo by se musel někdo obětovat a nahlásit tam bombu, aby to policie uzavřela. Ono to tam vypadá jako provizorní oprava po náletu.
Zbytečně daleko. Stačí se cestou zastavit třeba v Nymburce.
I tam je dobré navrhované řešení. Zbourat to a nahradit přístřeškem (pro mnohé upozorňuji na ironii). Pak není třeba nic opravovat, uklízet.
Tedy upřímně, zbourání té vesnické ruiny by nebyla absolutně žádné škoda. Ta budova je opravdu ostudná.
Ona je spíš opět zanedbaná a léty zmršená. Dá se i z ní udělat „zámeček“
Můj rodný Zlín má nádraží …. Asi nebudu pokračovat, abych nedostal ban 😀
Aspoň by na vlastní kůži pocítil neustála zpožedění z neustálých výluk, na které nejsou stavěné jízdní řády a přípoje ujížději. Kdyby musel jezdit povinně vlakem tak by se s tím začlo něco dělat.
Už jen pionýři s mávátky .. hlavně se neptat na ožehavé otázky, třeba ohledně železnice v ČR.. myslím, že nádraží v Bolce by pomohl tak bourací bagr na tu hrůzu, co tam kazí dojem „města aut třetího tisíciletí“.. ale je to věc pohledu a názoru
na bagr to není. jen nikdo neudělá nic s tím…že nádraží je v horoucich peklech. a napojení busem mi zde přijde jako sporste slovo
Mně by se právě v MB líbil trolejbus a i k tomu nádraží by mohl jezdit třeba po 10-15 minutách a ne tu hrůzu MHD i k tomu nádraží v MB, kterou jsem si často musel užívat. A nakonec i z města bylo často nejlepší tam dojít pěšky.
Ona i taková budova se dá dobře upravit a předělat. Ale kolik let se o tom jen mluví? Co já pamatuji a co jsem někde četl, tak nejméně od konce 2. SV.
Svojsin si dal brigádu a kromě svýho nádra uklidil i nádro v bolce, dobrá práce díky ti!
Ať žije soudruh Potěmkin!
Tak to vím opět naprosto přesně, byl to křižník Potěmkin!
A od té doby a na jeho počest súdruzi v Sovětském svazu staví takzvané Potěmkinovy vesnice. 😉
Potěmkinova nádraží!
Ješte by mohli převážet automat na kafe ze stanice do stanice, aby to bylo dokonalé.
Těch na nádražích je …. copak zrovna v Mladé Boleslavi chybí??
Víš co nebo spíš kdo jim tam chybí? Takovej hnidopich Jůza který by jim tam do všeho šťoural a poučoval je! 😃