Místo pokuty dodá SOR do Prahy čtyři trolejbusy zdarma. Výše sankcí sedla přesně
Trolejbus SOR TNS 12 v Bratislavě. Foto: DPB

Dopravní podnik podepsal s výrobcem úhradu sankcí za zpoždění "v naturáliích".
Dopravní podnik podepsal s výrobcem úhradu sankcí za zpoždění "v naturáliích".
Hoši toto je na trestní oznámení a vyčištění DPP od další vrsty zkorumpovaných lidí. Protože tohle smrdí až do Středočeského kraje. Doufám, že se toho někdo z opozice chytí, ať už je to Adam Scheinherr nebo Ondrášek Prokopů..
Máte možnost to trestní oznámení podat. Proč to nechávat na jiných?
Ano, může, ale primárně se aktivita očekáváná od jiných, třeba právě od opozice. A taky může státní zastupitelství zahájit samo vyšetřování. DP Zlín Otrokovice je bohužel jeden z mála DP, který Škodě nepolíbil prsten. Plzeň, Praha, Brno a další Škodě zobaj z ruky.
tak ho podejte. co vam brani?
Praha si vybírá téměř na každou linku jiný typ trolejbusů. Nyní Turecko.
To určitě přináší rizika do budoucna.
Proto se většina řidičů líbí zpracování Bozankaye víc než Soru…
To by me zajímalo kterým řidičům, vzhledem k tomu ze jsem se s mnoha z nich o tomto bavila
Běžte placat tyhle blbosti od škodovky jinam…
Dodání výzbroj od škodovky 🤡🖕
Problémy jsou s výzbrojí od Cetelem… 🤡
Není pravda, je to výzbroj od Cofidis
„Typický pražský příběh“…. Jak říká klasik.
Proč se budou již hotové kusy předělávat na jinou výzbroj, když už v nich jedna byla? Není to akorát vyhazování peněz a práce s horším výsledkem pro DPP (menší prostor pro cestující, jiná výzbroj než zbytek Sorů)?
Protože Škoda to tak chce?
Tohle celkově smrdí.
Jak jste na to přišel?
Cítí to
Konstrukce je nevyhovující.
Problémy se spolehlivostí.
Škoda má zkušenosti, které hned tak někdo nemá.
Vy jste snad placený troll škodovky…
Můžete ty problémy s výzbrojí Cegelec (který teď vlastní Škoda, takže i s ní má zkušenosti) trochu rozvést? Slyšel jsem o problémech se sběrači, dveřmi a pomocnými pohony, o výzbroji ale nic. Tam byl hlavní problém v pozdním dodání.
Tak jo, sázky kdo za tohle půjde do 10 let za mříže?
To by někdo nejdřív musel podat trestní oznámení
Ne nutne, trestni rizeni je vzdy zahajeno z moci uredni, trestni oznameni jen upozornuje prislusny urad, ze se mozna stal nejaky trestny cin, ale obecne se rizeni muze zahajit i bez oznameni, treba pokud na to prislusny urad prijde sam
Teoreticky ano. Ale pochybuju že nějaký úředník má v náplni práce „číst noviny a hledat co by se mělo prošetřit.“ (Blízko tomu dejme tomu může být policejní hlídka která něco zahlédne, zvláště strážníci obecní policie. Nebo policajt, který řeší zmizení člověka a něco naznačuje, že na něm mohl být spáchán TČ)
Stěžovat si může buď zhrzený konkurent zvoleného dodavatele nebo nějaký kverulant. Teoreticky politický konkurent uvnitř DPP.
Tak se pochlubte svým podezřením – konkrétní čin, jaké skutky, podle vás, naplnily skutkovou podstatu daného činu a jaké k tomu máte důkazy 🙂
No, částka sedí podezřele dobře, jsou to trolejbusy, které Praha nepotřebuje a DPP mělo těch průšvihů poslední dobou docela dost. Tak jsem se rozhodl udělat vtip, který očividně nesedl no.
Že bude mít Praha pár Tbusů navíc je ok.
Co se mi nezdá jsou ty čísla.
Původní opoždění 61 mega, další vady a ztráta dotace na 107 mega. DPP nakonec chce je 50.2 mega, tj sotva půlku? A SOR dodá 4 trolejbůsy, které vydražil na víc, než co je objednal Zlín? Potom, co je neodebral, takže jich kus měl proplacených z nějaké pokuty za neodebrání?
Jak trefně poznamenal odkazovaný web v článku: „Takřka dvouletým odstavením tedy hodnota trolejbusů o 25 % vzrostla.“
Dostanou půlku a ještě za vyšší cenu, než byla původní pořizovací a to se vyplatí Horste!
Jestli je DPP využije tak je to asi lepší řešení. S inflací a rychlostí jakou se řeší výběrové řízení by z toho za rok byly jen tři.
No, za těch 107 milionů penále by se dalo trolejbusů pořídit více, klidně i nových. A co se doby týče, tak má DPP podepsanou jednu rámcovku, a výběrko na druhou běží.
Není těch 107 milionů náhodou „deklarovaných“, před tím než se na tom „vyřádili“ právníci obou stran?
Celý je to tak nějak naladěný právě na ty 4 trolejbusy 🙂
Naprostý souhlas, jestli jsou to normální (relativně) bezproblémové trolejbusy tak je Praha zcela jistě užije víc než peníze na účtě…
Když už tak by Praha užila více kloubových vozů na linku 58, aby byla záloha víc než jeden vůz. Mít čtyři další atypy není nic nad čím bychom měli jásat. A těch peněz na účtě mohla mít víc, ze kterých by se pak platila opce řádně vysoutěžených trolejbusů Bozankaya případně z novějších výběrek.
Dle konkurenčního webu se předělají na běžné 32Tr, takže očekávám i zmenšení interiéru v zadní části, když budou mít výzbroj od Škody a budou tedy stejné s těmi dalšími 32Tr, jestli to druhé výběrko vyhraje Škoda. „Jen“ to nebudou nové vozy a jak na tom budou baterie…
Baterie půjdou vyměnit taky, protože Škodovka je právě dává do toho boxu vzad, zatímco na TNS se Cegelecem byly na střeše (má těžkou výzbroj, tak na střechu to nejde)
Asi jak píše Kuba1
Nebo je to myšleno jako záloha na linky, kam půjdou primárně SNG 12T, aby jich mohli vzít od Bozankaya co nejméně. A možná také pro výcvik řidičů, protože ten bílý 36Tr (také moc zajímavý nákup) býval okolo Letňan vidět celkem často a to má DPP zatím jen dvě trolejbusové linky.
Nechat si zaplatit pokutu v trolejbusech, ktere Praha potrebuje je za me OK. Ale odpustit kvuli tomu polovinu pokuty (nemluve o tom naceneni). Pokuta v naturaliich by mela mit spis o neco vyssi nominalni hodnotu, nez v penezich. (Ma to omezenejsi vyuziti, hrozi, ze to budou atypy…).