Místo moderního Dreamlineru Airbus A330. Air Canada mění typ na plánované lince Praha – Toronto
Airbus A330 letecké společnosti Air Canada. Zdroj: Air Canada

Z Prahy do Toronta se bude létat od 6. června do konce září, půjde o sezónní linku.
Tak porad je to dobre, ze bude prima linka a 330 v jejich podani je super.
Kdo chce porovnat konfigurace, tak tady: https://www.aerolopa.com/ac
Podivný titulek! Letadlo 787 není žádným vylepšením letadla 330. Bohužel žádné A 350 nelétá
Proboha, co to melete? V titulku nic takového není a žádné A350 nelétá?
Tak snad v dnešní turbuletní době, kdy Kanaďané ruší dovolené v USA i o 30-40% oproti normálu, se projeví i zájem z této strany. Mají (Air Canada) sice otřesnou komunikaci se zákazníky, zato na služby si já osobně nemůžu stěžovat. Vřele doporučuji i s tímto jiným letadlem.
Jen ta piva na jejich palubě jsou celkem hnusná 🙂
Dobře, že budou letenky do Kanady. Raději teď budeme utrácet tam než vedle u Donalda!
Snad bude vyprodáno a bude pak létat trvale. Mají nejlepší letenky do střední Ameriky, ale jezdit do Mnichova je nepříjemné.
Air Canada spolupracují v rámci aliance s Lufthansou, takže i po zbytek roku nabízejí lety z/do Prahy (hlavně přes Frankfurt a Curych).
Např. zpáteční letenky z Prahy do Chile se zastávkou v Torontu lze u nich koupit pod 18 tisíc, zatímco u jiných aerolinek je běžná cena kolem 30.
neni potreba jezdit do mnichova. postaci neverit stereotypum o drahe praze a nebat se do toho vyhledavace tu prahu zadat.
zrovna na podzim jsme leteli s AC (z Prahy, pres ZRH) do Karibiku, a letenky z Prqhy vysly nejlevneji (o 2-3 tisice v porovnani s vidni a nemeckem).
Štěstí asi. Ja jsem zadal a teď se v té střední Americe nacházím. Z PRG bylo San Jose hodně pres 20k, z MUN za 14k. Aji další Češi co jsem tu potkali jeli z MUN
Dominicana z Prahy přes jfk o 3 levněji než Mnichov a Vídeň. S Deltou.
A330 je sice starší, ale špatně letadlo to není, nadpis působí trochu zvláštně. Já ho mám raději kvůli dvojsedacce.
Tady jde pravděpodobně o navýšení kapacity z důvodu počtu rezervací.
Ano, nadpis je divný, Dreamliner Air Canada mi opravdu nepřipadal nějak moderní, už na něm byl znát svůj věk a potřeba modernizace.
Na celé září je dle rezervačního systému zatím stále plánován Boeing 787-8 🙂
Jinými slovy, budou nasazovat větší letadlo. S čehož lze usuzovat, že zájem o linku asi je poměrně velký. Což je dobrá zpráva 👍
Ten rozdíl v počtu míst je minimální. A kdyby dali svůj 789, bylo by to ještě větší kapacita (ale asi je potřebují jinde).
Každopádně, osobně bych byl v economy za ten A330 radši, konfigurace 3-3-3 (kromě JAL) považuji za nejhorší a k tomu ty pomalé elektronické „rolety“ okének…
42 sedacek narustu neni “minimalni” rozdil. to je narust sedackove kapacity o skoro 17% .
Tak to je super zpráva, větší kapacita + lepší economy díky uspořádání sedadel 2+4+2.
Vlastně dobrá zpráva, je to docela výrazné navýšení kapacity. 297 míst místo 255, asi už se projevují nové vztahy USA s Kanadou. Třeba se ještě uvolní kapacita na nějakou rotaci navíc 🙂
tak z pohledu cestujiciho je to svym zpusobem benefit – 2sedacka neni k zahozeni 🙂
Osobně mám raději 330, a to zejména díky konfiguraci v economy 2-4-2, místo 3-3-3 u 787-8/9.
Byť bych ještě dodal, že 787 je teda na porovnatelných místech znatelně tišší, takže bude záležet i na osobní preferenci.
Když letíte ve 2 nebo ve 4 osobách, tak ten o trošičku větší hluk oželíte výměnou za to, že nesedite s nikým cizím.
Já se nehádám, já bych určitě vybral více místa, ale naopak znám pár osob, co dávají přednost tiššímu letu.
ve slepem testu by 99.99 lidi nerozeznalo, jestli sedi v 330 nebo 787 a ktery z nich je tissi.
klidne bych se vsadil 😉
Sluchatka s funkcí noise cancelling… Z dlouhých letu se stává úplně jiný příběh a je jedno kde sedím, nebo v čem letim. Po určitém čase už vážně neřeším, čím letím. Hluk je pak všude. Nejtišší bez sluchátek mi přišla A380
Je o něco tišší, ale z vlastní zkušenosti má zase hlučnější vzduchotechniku, což je docela slyšet na konkrétních místech kabiny.