Místo koridoru kompletně cyklostezka. Plzeň dokončila poslední úsek trasy do Chrástu

Cyklostezka Plzeň - Chrást. Foto: Plzen.euCyklostezka Plzeň - Chrást. Foto: Plzen.eu

Oddělený provoz pěších a cyklistů je pro všechny uživatele bezpečnější.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jan táborský

Jedna kolej tam měla zůstat, je vidět ,že si tunel sám nepomůže , stačí jedna fetka a je vymalováno

Petr Šimek

Takže odteď navrhuji budovat všude souběžně 3 trati. první hlavní, druhou jako zálohu v případě jedné fetky a třetí pro případ, kdyby se sešly fetky dvě. Protože nikdy nevíte. Ve vybraných lokalitách ještě trať čtvrtou, kdyby náhodou byla skupina fetek.

Juraj

To slýcháme od momentu otevření tunelu, jaký to bude provozní problém v případě mimořádností, ale div se světě, nic takového se v praxi neděje. Incidenty v tunelech jsou daleko vzácnější než skokani na širé trati nebo nehody na přejezdech.

platamond

Problém to je, v tunelu každou chvíli velká noční údržba a nákladka holt musí čekat, čekat a čekat. Jinak by si to objela vesele okolo, v Chrásti byly snad 4 koleje skoro 800 m, ideální čekací místo před uzlem. Navíc by pak ke štěstí chyběl jen leta plánovaní spojka ze staré trati do Chrastu obec a zkrátila by se cesta vlaky do Radnice o 12 min. Nikdo rozumný nechtě plné zachování 2 kolejí, ale jedna kolej na 120 a místo druhé cyklostezka, tak mimo SŽ by snad byli spojeni všichni.

Dejf

7 let od otevření tunelu. Málo? Hodně? Není to dálnice na zelené louce, ale blbá cyklárna na zrušeném železničním tělese…

Pavel

Je to hodně. Spoustu let se ztratilo chimérou projektu drezíny.

Clovek

Normalka. V Praze opakovane slibovany projekt drazni promenady uz ceka 5 let, za dalsi 2 roky bude v nejlepsim pripade zahajeni stavby

Dejf

Tak prr, stavba už je zahájena, aby se nemusely dělat znova papíry. Že je to jedna díra pro lampu veřejného osvětlení je už věc jiná. Vždycky mi přijde, že ta trať se opustí bez varování a ve vteřině, takže spustit přípravy dalšího využití a nedejbože realizaci je možné až po nějaké době. Škoda, že se těch minimálně 5 let přípravy a 5 let realizace železniční stavby vždycky tak utají, že ten čas není možné využít.