Místo každých 30 minut jednou za hodinu. Finiš s modernizací tratě omezí vlaky mezi Prahou a Berounem
Modernizace úseku Karlštejn -Beroun. Foto: Správa železnic

Dojde i k posunu odjezdů vlaků linky S7 z Berouna.
Dojde i k posunu odjezdů vlaků linky S7 z Berouna.
Ta půlnoční NAD, to chce temperament duševně zdatného taktouše. A jestli to chápu správně tak v srpnu dokonce ze Řevnic. Třebán bude obsluhována asi z druhého břehu řeky,, ale i tak ze Řevnic kopec na Rovinu, dolů k řece, ze Srbska serpentiny nahoru a dolů do Hostími, serpentiny nahoru a zase sjezd dolů do Berouna v reálu pro bus něco málo pod hodinu v době, kdy chce každý do postele Náš zákazník, náš pán
NAD jezdí z Řevnic přes Hlásnou Třebaň (takže ano, do Zadní Třebaně se musí od autobusu přes lávku) a Karlštejn do Srbska a pak musí kvůli silniční uzavírce jet zpátky do HT a přes Mořinu, Bubovice a Loděnice do Berouna. Jezdí se takto už od druhého týdne v červenci. Bohužel, vzhledem k dispozicím silniční infrastruktury a uzavírkám to nejde udělat lépe, není to žádný „šotovýmysl“.
Je otázkou, zda nespáchat víc linek NAD.
Určitě co je vlakem jedna zastávka, to je potřeba (Srbsko „drážně“ sousedí s Karlštejnem a Berounem, „busově“ musí taky) ale NAD může mít vymetací linku a pak přímější Řevnice – Hlásná Třebáň – Beroun bez závleku. Pak rychlík Beroun S – Zličín MB po dálnici.
Super! á 30minuz to jezdilo asi týden a zase výluka…
Ten „týden“ trval skoro 5 měsíců…
Nic nového! opravy probíhají již minimálně 10 let s výsledkem,že se jizdní řád mění vždy až po novém roce a to několikrát.
Vzniká nepřehledný jízdní řád,kdy je nutné každý den zjišťovat skutečný odjezd vlaku.dalších cca 10-15let tomu nebude jinak.k tomu se udělá výlukový JŘ kdy se některé spoje „vynechají“ atd.
Všechna tvrzení o nočních zastavených provozech jsou sice v článku psána v budoucím čase, ale takto to probíhá každou noc už od února letošního roku.
Opět ukázkový alibismus ze strany SŽ, když se jezdí jednokolejně Karlštejn – Lom tak se tam vlaky vejdou, ale při výluce Beroun – Lom to najednou nejde… Stejně to bylo i minulý rok
Protože právě v úseku Lom – Beroun se potkávají osobáky s expresy
A jinde se potkávat nesmí. A je potřeba mít jízdní dobu Ex takovou, že každý druhý přijíždí na Smíchov s náskokem.
Že se ptáte, když plnění GVD je jedním z ukazatelů pro bonusy ve státem ovládaných firmách pod MD. Ale už je to fajn proti loňsku, kdy náskok a pobyt v Plzni pro sudé Ex 6 čítal často i 30 minut. To je panečku vlak vyšší kvality, po 100 km půl hodiny oraz.
Právě Lom – Beroun je lepší, protože v tom úseku není žádná zastávka, takže vlaky by se vyjezdily lépe než stávající úsek se zastávkou Srbsko
MD, SŽ, i IDSK jsou neoblomní, takže nám z Berouna S6, S7, R16 i R26 odjíždí během 10 minut a pak hodinu nic nejede. Pro nás vcelku nic nového… Rovnoměrné proložení intervalu pořád nejde. Posílení S7 v úseku Řevnice – Beroun alespoň v ranní špičce rychlým následem dalšího Os po třeba 10 minutách také zatím nejde a IDSK ani neplánuje, protože kapacita dráhy a ETCS. Posílení o spěšné vlaky Praha – Hořovice hudba budoucnosti. Tunel jen na vizualizacích. Přestože by se mělo všechno z Berounska směřovat na vlaky, část lidí se díky stavu trati 171 přelila do busů 384 a… Číst vice »
Jak s tím souvisí ETCS? Mezi Řevnicemi a Prahou není.
No právě že není. A to je jeden z důvodů proč je malá kapacita dráhy.
Ony tam jsou PN po 700 metrech, ale bez návěstidel?
Je tam hradlový poloautoblok, vlastně poslední v republice. Autoblok by kapacitu zvýšil, ale to nemá s ETCS nic společného.
SP Praha -Horovice možná až dnešní ROPID bude ve startobním důchodu, tam je myšlení zcela opačne, tam se hledá kde by ještě zastavit šlo. Když odpočtu R16, pak celé Horovicko postavit na lince 384, tedy 41 km =75 minut to je umění. Jak se to potkává s tím, že veřejná doprava má být atraktivní a rychlá ani Bůh neví.
Jj, a jak dostal manekýn prémie na základě zpoždění, tak se jízdní doby ještě rozvolnily. Jediné rychlé z Berouna je nezastavující Ex6 … následované R16 pokud nedojede zpožděný osobák… Zbytek Os i R (ať jedou kudy chtějí) a autobusů v ranní špičce, je do Prahy běžně 50 minut.
Do kdy bude komplet po rekonstrukci úsek III. koridoru od Prahy do Chebu? Co já pamatuji tak to bude příští rok skoro dvacet let.
Od Smíchova po Beroun píše SŽ na své mapě rok 2030.
Ha ha ha a ještě jednou ha. Když to dobře půjde možná 2040. Radotín – Karlštejn na co z toho je stavební povolení? A most na Výtoni jako fakt 2030?
Píše od Smíchova po Beroun. Takže Výtoňský most je mimo.
Přestože ten úsek Karlštejn-Beroun bude mit SŽ rychleji než bylo původně v plánu, tak tomu roku 2030 i tam nevěřím. Třeba 4 stanice projdou komplet rekonstrukcí. Osobně tipuji o dva roky později.
Má optimisticky nastavená křišťálová koule říká trať 171 optimalizovaná : rok 2042+
Tedy v případě že spolky údolí Berounky, nepodají soudní rozklad, nebo napadení projektu, že ekologové nenajdou vzácnou faunu a flóru, geologové jeskyni, nebo zlato, archeologové vykopávky, fosílie, nezavře se penězovod, nebo se nezprivatizuje Dobrá správa, nebo že … ?
Ale, což, ono to jednou přeci bude. Již brzy !
Vcelku realistický odhad. Dráha Praha – Beroun samotná je skutečný prehistorický relikt, kde jinde na páteřní trati dokonce nadnárodního významu lze dnes spatřit hradlový polo AB, rozpadající se most na Výtoni… jediný „pokrok“ je elektrifikace (1973) a fakt, že mechanická návěstidla soudruzi před mnoha léty nahradili světelnými a tak se v nich v noci nesvítí petrolejem. Bude-li stavebně jednoho dne hotovo, pak je to ale hrozně moc o zvolené technologii. Ani ETCS dopravu výrazně nezrychlí, pokud cokoliv nezastavujícího „nabere“ u Třebáně před sebe S7 a za tou se bude ploužit až na konečnou. Tedy pokud skutečnou rychlost bude výhradně určovat… Číst vice »
Včetně Smíchova, Výtoňského mostu, Nuselského údolí a Vinohradských tunelů tak 2035 ? Odhad.
Nutno přidat. Asi dekádu určitě.
Bacha na termín „již brzy“. To pak hrozí ještě horším posunem.
Přesně, to je jako se stavbou 8. nástupiště na hlavním a doplněním eskalátorů na všechna pevná schodiště. SŽ mi v roce 2022 psalo o roce 2026. Stihnou to?… Jediné, co na pokyn developera bylo rychlé, bylo vypakování autovlaku z hlavního. Druhá rychlá operace bude demolice té budovy vedle.
A co teprve , až se začne dělat úsek Radotín-Dobřichovice.
Ano co se zatím děje je brnkacka, úsek co píšete to je o něčem jiném, dopravne i počtem přepravených osob. Radši nemyslet.
Tak to nechci vidět kolik skupin z už takto narvaných elefantů ČD vyloučí. 😉
Zrovna mezi Karlštejnem a Berounem nikdy nejezdí tolik lidí, aby redukce na 60 min interval způsobila přeplnění vlaků.