Místo betonu tráva v kolejišti. Brno pošle další peníze do MHD, vylepší i zastávky či zázemí řidičů

Tramvajová trať v Nových Sadech po rekonstrukci s novými zelenými pásy. Foto: DPMBTramvajová trať v Nových Sadech po rekonstrukci s novými zelenými pásy. Foto: DPMB

Součástí balíčku příspěvků dopravnímu podniku jsou i peníze na nové přístřešky nebo bezbariérové úpravy.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
VJa

Fajn, no. Některá města prostě mají štěstí na aktivní Radu města. To tady v Liberci nehrozí, protože se nám rozvoj MHD zdá drahý (mně teda ne, náměstku Šolcovi ano)… Neví autor / kdokoliv, kdy má být hotová ta další studie o trolejbusech do Rochlic? Co bude potom radši ani tipovat nebudu.

janikk

Zalívat trávníky pitnou vodou by mělo být trestné, pro všechny. Dotáhneme ji 60 kilometrů potrubím a pak s ní zalíváme koleje, ty vole to je hlavu.

ukulele

Jestli jsou ty m2 myšleny vážně, tak bych se tím fakt nechlubil.

Nose Peak

O tom, jak bezbariérové jsou brněnské zastávky, se rozepisovst nebudu. Ty trávníky mezi kolejema jsou šílenost, která akorát žere vodu a tím prachy. Nějaké sukulenty jako byly před rekonstrukcí v kolejišti u Ústředního hřbitova, by mi přišly vhodnější.

Jako velké pozitivum tu vidím ta sociální zařízení pro řidiče – pozdě, ale přece…

Erik

Skoda, ze to nejde i vice takto v Praze.

Roman

V Praze se vyměňují přístřešky kompletně téměř všechny (řádově stovky kusů) za cenu menší než v Brně. Staví se nové tramvajové tratě a plánuje se stavba dalších (jak je na tom Brno s tempem stavby TT?), objednávají se nové tramvaje, přidávají se sloupy s led panely s aktuálními odjezdy. Co se týče zelených pásů, tři roky nazpět je scheinherr nechal testovat na pár usecích, nevím, kam to pokročilo, ale vzhledem k tomu, že Brnu trvalo jen 20 let, než se od mantry „zelený pás na nových sadech je drahý na údržbu“ posunuli k „tak my to teda někde postavíme“, bych… Číst vice »