Dopravci Železnice

Ministr dopravy vyměnil šéfa slovenských státních drah ZSSK

Motorová jednotka řady 861 slovenských drah. Pramen: ZSSK
Motorová jednotka řady 861 slovenských drah. Pramen: ZSSK
Novým šéfem se stal Roman Koreň, který ve firmě dosud vedl strategické projekty.

Po pěti letech končí v čele Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) Filip Hlubocký. Personální změnu dnes oznámilo slovenské ministerstvo dopravy na svých stránkách.

Novým předsedou představenstva se stal Roman Koreň, který vykonává současně i kompetence generálního ředitele národního dopravce. V představenstvu skončil také Radoslav Štefánek, nahradil ho Ján Lukáč. Oba noví manažeři se stali vítězi výběrového řízení. Koreň ve firmě už působil, měl na starosti strategické projekty.

Děkuji dosavadnímu managementu, který odvedl kvalitní práci a pomohl dosáhnout vyrovnaného hospodaření. Novému vedení přeji hodně energie do další práce, které nebude málo,“ řekl ministr dopravy Andrej Doležal.

Hlubocký se stal šéfem ZSSK v roce 2016. Za něj začaly ZSSK s rozsáhlým modernizačním programem a nákupem nových vlaků.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Petr

Juraj

Celkom by ma zaujímalo zdôvodnenie MD, pretože akokoľvek manažment ZSSK pod vedením Filipa Hlubockého nebol revolučne vizionársky, v rámci reálnych možností bol prvý, ktorý trochu držal krok s dobou. Na Hlubockom bolo sympatické, že bol schopný mnohé veci verejne celkom kriticky zhodnotiť. ZSSK konečne začala komunikovať, rozvinula nejaký marketing, stabilizoval sa branding, vznikla nejaká vízia na 10 rokov. Začali dávať jasne najavo, čo potrebujú pre ďalší rozvoj. Vytvoril sa zásobník projektov na nové vozidlá – jasne, stále je to podivný mix ŽOSky + Škodovka, ale tú obnovu už je celkom cítiť. Hlavne ale vôbec prvýkrát vystupovala ZSSK ako aspoň trochu… Číst vice »

Pezos

Osobně mi dost vadily ironické až arogantní odpovědi na v podstatě jakoukoliv kritiku. Jasně, něco jsou oklepané klišé. Ale pokud se na reportáž o špinavých vozech dočkáme odpovědi ve stylu „protože to nejsou nové vozy, tak je snad pochopitelné, že jsou špinavé“, tak to za „držení kroku s dobou“ nepovažuji.

https://www.topky.sk/cl/100278/1884165/Je-zasly–nie-spinavy–tvrdia-zeleznice-na-Janove-FOTO-interieru-vlaku-v-case-koronavirusovej-pandemie

Tomáš

Souhlas, za vedení Filipa Hlubockého začaly být ZSSK vidět jako dopravce na evropské úrovni – sjednocený vizuální styl a silná marketingová komunikace a významná obnova vozového parku.

Miroslav Zikmund

Co přináší váženému zákazníkovi sjednocený vizuální styl ?
Zlepšuje jednotná barva vozidel nebo kombinace barev služby ?
Pamatujte jednotný nátěr „zelená příšera“ http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=10&IDL=1281
http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=12&IDL=2758

Smysl má pouze sjednocení informačních vývěsek – logo, jednotné písmo, například bezpatkové Helvetika, aby písemnosti nevypadaly jako „každý pes, jiná ves“ ….

Na jednotných vizuálních stylech parazitují akorát různí marketinkoví „odporníci“, grafická studia apod.

Miroslav Zikmund

A jak zlepšuje kvalitu služeb jednotný vizuální styl a jednotná barva vozidel ?
Pamatuje na období „zelených příšer ČSD“ ?
http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=12&IDL=2758

Jednotný vizuální styl spočívá v podstatě v tom, že informační materiály budou mít firemní logo, bude se používat jeden typ písma na všech materiálech, např. bezpatková Helvetika, která je dobře čitelná ….
Na „vizuálních stylech“ apod. parazitují různí marketinkoví „odporníci“ a grafická studia vymýšlející zbytečnosti …..

Karl vB.

Opravte si prosím hrubici v textu:
„Oba novÝ manažeři se stali…“

Lemmy

To je velká škoda vyměnit tak originálního myslitele… 🙂

Adrián

No, Steve Jobs to teda nebol. Ale jasné, aspoň sa snažil.