kmax

Konec látkových potahů v MHD. Po trolejbusech zmizí v Bratislavě také z tramvají

Nové čalounění sedadel v bratislavských tramvajích. Zdroj: DPBNové čalounění sedadel v bratislavských tramvajích. Zdroj: DPB

Původní látkové čalounění dopravce nahrazuje koženkou.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radiátor

Koženka je pro MHD v principu jediná správná volba. Možná ještě plast jako je v pražských 15T, ale u něj je problém, že se ve škrábancích drží špína.

Doufám že se DPP v tomhle směru také rozhoupe a vymění sedačky v metru. Zrovna tam kde jsou nejvíce zatížené bezdomovci a bordelem jsou látkové… Bůh ví kdy naposledy viděli tepovani.

ušatá

Jde o to, že ty plasty jsou studené a ta koženka by měla být řešena jako v minulosti tím, že bude pokrývat dost vysokou vrstvu molitanu či něčeho podobného, aby to nebylo studené. Zdravotně je to nyní pro sedící nevhodné. A bezdomovci? To si s tím stále nikdo neví rady a budou na to doplácet slušní a čistotní lidé????

Marta

Nic nového pod sluncem, něco podobného už tu před lety bylo a má to logiku především z hlediska hygieny.

havlae

Schvaluji! Co cestující ve veřejné dopravě dokážou kolikrát udělat za binec, je neskutečné – vím o čem píšu – jsem bývalá vlakvedoucí.

David

https://www.sor.cz/wp-content/uploads/2019/11/NS_12_electric_CZ_NEW2_LoRes_23.10.2019.pdf

Není důvod aby to skutečně 242kWh/388kWh baterkou nedali na jedno nabití

Olin

Zřejmě jiné vlákno 🙂 . O

Tomáš Záruba

Za mě do MHD byly bezkonkurenčně nejlepší tyto “pevné, ale měkké” sedačky:
https://static.bmhd.cz/data-mhdfoto/f/2010/11/19/4ce67e9f22888__7145-interier_15.11.2010_3.JPG

Jirka

Rozhodně. Já měl nejradši ty ve 14Tr. Bezkonkurenčně nejpohodlnější

thegrid

Naprostý souhlas. Nevím proč ty mínusy. Mělo to jen výhody. 0 blešek. Člověk si nesedl na pročuranou látku od bezdomovce. Čisté. Lehce udržovatelné. Pohodlné. Dnes z toho není nic.

L.P.

Naprostý souhlas 😉.

michawel2

Rejpnout si musím. Koženka vrací úder. Látkový sedačky jsou jeden velkej humus plnej roztočů a zasezenýho bordelu. Koženky v Bčkách rozhodně nebyly špatně, špatně byla jejich ne-údržba. V MHD kór dává koženka smysl a může to vypadat i hezky. Na druhou stranu v MHD mi nevadí ani plast, nebo dřevo (pokud to po něm neklouže – že 15T první generace, ale s tím podprdelníkem to je už super. :))

Frantisek

To dřevo by se libilo víc, ale zase bude kde kdo pindat, že zvyšuje požární zatížení…

JanM

Na dřevě se nedá sedět. Látková koženka je to nejlepší co kdy v MHD bylo

Pavel Vavříček

To doufám, že se jednou těch dřevěných v Ostravě zbavíme

Olin

No.. A toto je právě to překlopení do subjektivní roviny… Dřevěný v 15T co má DPP jsou mi tak nějak nejbližší. P.S.: O „látkovkách“ nebudeme vůbec mluvit, to je pro MHD echt humus.

L.P.

Nutno ale podotknout, že dnešní koženka je úplně jiný level než koženka ve vozech A, B, AB a BDs. To aby nám pomatení staromilci a šotouši zase netvrdili, jak vozy A, B, AB a BDs jsou ty nejlepší na světě 😁.