Konec látkových potahů v MHD. Po trolejbusech zmizí v Bratislavě také z tramvají
Nové čalounění sedadel v bratislavských tramvajích. Zdroj: DPB

Původní látkové čalounění dopravce nahrazuje koženkou.

Původní látkové čalounění dopravce nahrazuje koženkou.
Schvaluji! Co cestující ve veřejné dopravě dokážou kolikrát udělat za binec, je neskutečné – vím o čem píšu – jsem bývalá vlakvedoucí.
https://www.sor.cz/wp-content/uploads/2019/11/NS_12_electric_CZ_NEW2_LoRes_23.10.2019.pdf
Není důvod aby to skutečně 242kWh/388kWh baterkou nedali na jedno nabití
Zřejmě jiné vlákno 🙂 . O
Za mě do MHD byly bezkonkurenčně nejlepší tyto “pevné, ale měkké” sedačky:
https://static.bmhd.cz/data-mhdfoto/f/2010/11/19/4ce67e9f22888__7145-interier_15.11.2010_3.JPG
Rozhodně. Já měl nejradši ty ve 14Tr. Bezkonkurenčně nejpohodlnější
Naprostý souhlas. Nevím proč ty mínusy. Mělo to jen výhody. 0 blešek. Člověk si nesedl na pročuranou látku od bezdomovce. Čisté. Lehce udržovatelné. Pohodlné. Dnes z toho není nic.
Rejpnout si musím. Koženka vrací úder. Látkový sedačky jsou jeden velkej humus plnej roztočů a zasezenýho bordelu. Koženky v Bčkách rozhodně nebyly špatně, špatně byla jejich ne-údržba. V MHD kór dává koženka smysl a může to vypadat i hezky. Na druhou stranu v MHD mi nevadí ani plast, nebo dřevo (pokud to po něm neklouže – že 15T první generace, ale s tím podprdelníkem to je už super. :))
To dřevo by se libilo víc, ale zase bude kde kdo pindat, že zvyšuje požární zatížení…
Na dřevě se nedá sedět. Látková koženka je to nejlepší co kdy v MHD bylo
To doufám, že se jednou těch dřevěných v Ostravě zbavíme
No.. A toto je právě to překlopení do subjektivní roviny… Dřevěný v 15T co má DPP jsou mi tak nějak nejbližší. P.S.: O „látkovkách“ nebudeme vůbec mluvit, to je pro MHD echt humus.