Konec látkových potahů v MHD. Po trolejbusech zmizí v Bratislavě také z tramvají

Nové čalounění sedadel v bratislavských tramvajích. Zdroj: DPBNové čalounění sedadel v bratislavských tramvajích. Zdroj: DPB

Původní látkové čalounění dopravce nahrazuje koženkou.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
havlae

Schvaluji! Co cestující ve veřejné dopravě dokážou kolikrát udělat za binec, je neskutečné – vím o čem píšu – jsem bývalá vlakvedoucí.

David

https://www.sor.cz/wp-content/uploads/2019/11/NS_12_electric_CZ_NEW2_LoRes_23.10.2019.pdf

Není důvod aby to skutečně 242kWh/388kWh baterkou nedali na jedno nabití

Olin

Zřejmě jiné vlákno 🙂 . O

Tomáš Záruba

Za mě do MHD byly bezkonkurenčně nejlepší tyto “pevné, ale měkké” sedačky:
https://static.bmhd.cz/data-mhdfoto/f/2010/11/19/4ce67e9f22888__7145-interier_15.11.2010_3.JPG

Jirka

Rozhodně. Já měl nejradši ty ve 14Tr. Bezkonkurenčně nejpohodlnější

thegrid

Naprostý souhlas. Nevím proč ty mínusy. Mělo to jen výhody. 0 blešek. Člověk si nesedl na pročuranou látku od bezdomovce. Čisté. Lehce udržovatelné. Pohodlné. Dnes z toho není nic.

michawel2

Rejpnout si musím. Koženka vrací úder. Látkový sedačky jsou jeden velkej humus plnej roztočů a zasezenýho bordelu. Koženky v Bčkách rozhodně nebyly špatně, špatně byla jejich ne-údržba. V MHD kór dává koženka smysl a může to vypadat i hezky. Na druhou stranu v MHD mi nevadí ani plast, nebo dřevo (pokud to po něm neklouže – že 15T první generace, ale s tím podprdelníkem to je už super. :))

Frantisek

To dřevo by se libilo víc, ale zase bude kde kdo pindat, že zvyšuje požární zatížení…

JanM

Na dřevě se nedá sedět. Látková koženka je to nejlepší co kdy v MHD bylo

Pavel Vavříček

To doufám, že se jednou těch dřevěných v Ostravě zbavíme

Olin

No.. A toto je právě to překlopení do subjektivní roviny… Dřevěný v 15T co má DPP jsou mi tak nějak nejbližší. P.S.: O „látkovkách“ nebudeme vůbec mluvit, to je pro MHD echt humus.